Rada by som som vedela vas nazor na tuto vec ...Nastupila som do autobusu kedže bolo veľmi veľa ľudí v tom
autobuse tak som len stálaa na schodoch pri dverach ako sa nastupuje do autobusu. Chcela
som si kúpiť lístok no nepodarilo sa mi ho ķúpiť kedže cez
treba mu pekne nas5 vypičovať, že si vlastne o sebe myslí, a keď to psychicky nezvláda nech si nájde inú robotu Každopádne takýmto ľuďom to treba povedať pekne so stoickým kľudom, slušne, ale rázne. V žiadnom prípade sa netreba znižovať na ich úroveň
Bud pozitívne naladená a nerieš to. Skús meditovať potom ta také veci nerozhádžu kašli na nejakého magora ber to tak že ten kúsok si sa odviezla zadarmo
@trtken suhlasim s tebou uplne ..aj na tu autobusovu spolocnost som napisala ze nech takych ludi ani nezamestnavaju .a to myslim aj vseobecne..uz mam pokrk tych vzdy nervoznych ludi s vrazednymi pohladmi @fxx no ved prave ..na Slovenku je to bohuzial tak ..ked ti poviem ako som bola v Amerike a takych milych ludi som nikde nezazila ...vzdy sa zdravia aj cudzi k cudziemu ..vzdy sa pytaju ako sa mas ..vzdy ochotny pomoct ..no tam proste radost zit ..narozdiel od tohto tu ked ti ludia dobre ze nenapluju do ksichtu ...
@ericca221 Určite by som si to nenechala, minimálne by som mu vynadala, že si nevie ustrážiť nastupujúcich pasažierov. Je to jeho chyba, že si si nemala ako kúpiť lístok, buď ťa nemal vôbec zobrať alebo to mal riešiť tak aby si mala možnosť si kúpiť lístok.
Cez e-mail a listovú formu to myslím, že nemá zmysel.
Známy mal problém s jedným šoférom SADky, od jedného incidentu, ktorý spravil kamarát (lebo sa hral na frajera) ho ten šofér neznášal. A vždy si našiel dôvod aby naňho mohol navrieskať či už to, že povedal, že chce "polovičný lístok" (má sa pýtať študentský, lebo je študent) alebo to, že otovril okno (v buse bola zapnutá klimatizácia, ale to nepomáhalo a tak otvoril okno-vtedy je klíma neúčinná), a koniec-koncov ho 2krát vyhodil z autobusu a to mal lístok. Už sa nato vykašlal a išiel rovno na stanicu a tam sa naňho sťažoval a na druhý deň mu šofér ako anielik povedal, že stačilo sa mu povedať a netrebalo sa hneď ísť sťažovať. Ale tak či onak vždy je kretén
Sa nečudujem že Slovaci ani nemajú robotu.. šak aj na tú čo majú hundrú a spravajú sa k ľuďom jak kokoti... omg zistil by som si jeho meno nabehol do ich spoločnosti a zreval "vyrucce ho!"
ludia sú sprostí.. a ja by som sa nenechal. krik naspäť... tam som nastúpil a hentam chcem vystúpiť.. veď vám to zaplatím. a ako to že máte preplnený autobus že sa k vám nedostanem?! tak?
@ericca221 veď zisti aká spoločnosť zabezpečuje ten spoj a keď máš čas tak tam choď osobne, že chceš podať sťažnosť na vodiča ktorý šoféroval ten a ten deň, presný čas spoja povedz a máš. Hlavne buď slušná, nenadávaj im tam ani nič, oni si to s ním potom už vyriešia.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
21 komentov
Cez e-mail a listovú formu to myslím, že nemá zmysel.
Známy mal problém s jedným šoférom SADky, od jedného incidentu, ktorý spravil kamarát (lebo sa hral na frajera) ho ten šofér neznášal. A vždy si našiel dôvod aby naňho mohol navrieskať či už to, že povedal, že chce "polovičný lístok" (má sa pýtať študentský, lebo je študent) alebo to, že otovril okno (v buse bola zapnutá klimatizácia, ale to nepomáhalo a tak otvoril okno-vtedy je klíma neúčinná), a koniec-koncov ho 2krát vyhodil z autobusu a to mal lístok. Už sa nato vykašlal a išiel rovno na stanicu a tam sa naňho sťažoval a na druhý deň mu šofér ako anielik povedal, že stačilo sa mu povedať a netrebalo sa hneď ísť sťažovať. Ale tak či onak vždy je kretén