Taka, asi malickost. Ked tu stranku prezeram v portrait mode na ipade, aj po maximalnom zoom oute ostavaju zakryte boky stranky. Bud uplne vpravo/vlavo alebo obe, ak si ju dam presne na stred. Neda sa teda vycentrovat tak, aby bol viditelny v okne cely jej obsah.
ale obsah potom je celkom no ujde...ale to sú rôzne takéto templaty ktoré stačí použiť a človek si to upraví ako potrebuje, takže podľa mńa to samo o sebe až takú veľkú hodnotu nemá, ale pre niekoho kto vôbec nevie o čo ide tak ja by som si zapýtal do dákych 200 éčok...viac by ma už hrýzlo svedomie...
Mna hlavne vytocilo to intro. Tona textu a vobec nie je na prvy pohlad jasne, kde kliknut. Ked uz si na stranke, po kliknuti na logo nie je mozne, aby si sa znova vratil na intro, ktore nikoho nezaujima. Ten biely facebookovy iframe by bolo vhodne nastylovat, ked uz si ho tam dal. No a ako si prisiel na tu modru v kontaktoch a hnedu v "o affinage" netusim. Farebne by si to malo drzat styl, inak to nedava ziaden zmysel. Na tvojom mieste by som horizontalne scrollovanie spravil aj na kolecko mysi, inak je to dost nepouzitelne a v produktovej stranke (ktora mimochodom vyzera dobre) by som scrollovanie v ramci popisu produktu uplne vypustil, je tam zbytocne. Preco sa v casti "stiahnut" neda klikat na letaky mi je zahadou. Inak nechcem ani vidiet ako vyzera font v navigacii na macu. Preco si aj tam nepouzil nieco z google fonts?
Tolko k UX failom.
Viem si predtsavit, ze by ti za to niekto dal v taktomto stave na ruku do 300, ak na tom este popracujes (aj vratane toho co pisal @trdelniiiq ) raz tolko.
Nevenujem sa síce tvorbe webu (skôr sa zaujímam o marketing), no vedel by som si tú stránku predstaviť aj krajšie (funkčnejšie).
Napr. mi strašne dlho trvalo, kým som v úvode klikol na logo, vôbec mi zo začiatku nenapadlo tam klikať... (no takýchto "drobností", ktoré môžu odlákať zákazníka tam vidím viac)
Asi by som to zohľadnil pri cenotvorbe. Neviem, koľko hodín si pri tom strávil, no aby to aspoň pokrylo minimálnu mzdu. (150-300€ by mohlo byť fajn, no som laik, nepohybujem sa v tejto oblasti). Samozrejme, ak si to vieš obhájiť u klienta, pýtaj aj 500+
Tú úvodnú stranu zruš a radšej zapracuj na tej hlavnej landing page, z pohľadu takého user experience chcem byť na stránke kde budem mať info a umiestnené veci, ktoré má majú osloviť, viacmenej som úvod ani neprečítal, ten text sa mi nechcelo čítať a je nezaujímavý....a hľadal som ako sa dostať na web ďalej...zrazu čarovný preklik
To into by som prerobil/zrusil..Som si na 100% istý že niekolko potencionálnych zakaznikov stranku zavrie len vdaka tomu intru..bud nevedia kam kliknut alebo ich jednoducho nezaujima tona textu tak to rovno zavru lebo nevedia čo dalej.
#menubtn daj padding na 6px 21px..chyba tam ten pixel zospodu ked je tam :hover..a dalsia vec..bolo by lepse keby to bolo .menubtn ..mas viac elementov s rovnakym ID neni najlepsi napad hlavne ked bude na neho aplikovat nejaky JS kod
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
Tolko k UX failom.
Viem si predtsavit, ze by ti za to niekto dal v taktomto stave na ruku do 300, ak na tom este popracujes (aj vratane toho co pisal @trdelniiiq ) raz tolko.
Napr. mi strašne dlho trvalo, kým som v úvode klikol na logo, vôbec mi zo začiatku nenapadlo tam klikať... (no takýchto "drobností", ktoré môžu odlákať zákazníka tam vidím viac)
Asi by som to zohľadnil pri cenotvorbe. Neviem, koľko hodín si pri tom strávil, no aby to aspoň pokrylo minimálnu mzdu. (150-300€ by mohlo byť fajn, no som laik, nepohybujem sa v tejto oblasti). Samozrejme, ak si to vieš obhájiť u klienta, pýtaj aj 500+
a ta uvodna stranka, tu by som celu zrusil, clovek ani nevie kam kliknut a bude si mysliet, ze to je vsetko na tom webe
#menubtn daj padding na 6px 21px..chyba tam ten pixel zospodu ked je tam :hover..a dalsia vec..bolo by lepse keby to bolo .menubtn ..mas viac elementov s rovnakym ID neni najlepsi napad hlavne ked bude na neho aplikovat nejaky JS kod