myslíte si, že sa vzťahy rómovia vs bieli budú v dohľadnej dobe harmonizovať ? Narážam na to, že im nebudú dávať finančné dávky, ale krátke dávky. Myslíte si, že to môže prerásť po čase do občianskej vojny ? Ak áno, ako tomu zabrániť ?
situacia je podla mna neriesitelna slusne, nezavidim romom co su slusni a pracoviti, lebo su automaticky odsudeni spolocnostou, kvoli ich bratom ktori ziju ako prasata.. podla mna toto sa da riesit jedine nehumanitne - teda, dojdem do romskej osady a kto nema pracu - sterilizovat.. alebo zobrat ich deti a dat ich k bielym, aj ked maju v genoch dost svinstva tak generaciami by sa to snad upravilo.. ale slusne sa to fakt riesit neda.. nechcem byt v state kde ja sama pracujem ako kon, 1/5 z toho ide vlade a este z toho ziju oni..
Ono je to ťažký problém a ja sa ani necítim extra kompetentný sa k tomu vyjadrovať. Podľa mňa sa na to dá pozerať z rôznych uhlov pohľadu. Je to ťažké, predstavte si, že sa do takej osady narodíte. Decká sa nerodia "zlé" ale proste opakujú to, čo vidia. Keď vidia, že tam členovia rodiny kradnú, mlátia sa, alebo si to rozdáva otec s dcérou a podobne, (narážam aj na nedávno medializovaný syfilis) nemôže z nich vyrásť nikto slušný. Tragické.
poznam pár romov ktorí žijú slušne pracujú,starajú sa decká ale tá rómska vätčšina im kazí postoj v spolocnosti. Ani jeden s politikov si s nimi nebude špiniť ruky lebo si myslia alebo skorej boja že ich označia za fašistu. Nevedia riadiť tento štát ktorý sa im rozpadáva v ich rukách. no ale uvidíme čo narobí nová vláda. viem sútam i zlodeji ale radšej ked aspoň niečo dobré spravia pre slušných občanov SR. je jedno že je róm beloch aziat ale dôležité je to že žije POCTIVO A SLUŠNE.....
odbočil som trocha od témy ale väčšina rómov zatienuje a pohoršuje i tích rómov ktorý chcú pracovať ale nikde ich nezamestnajú pre ich nevychovanú väčšinu....
A nepište že som ko..t alebo že tu mám gramatické chyby, tak nato sa vám vyserem!