Tak na osemročnom gympli ubehlo 7 rokov ako voda a je čas sa obzreť sa po školách a niektoré z nich si dať do prihlášky. Posledné 2 roky študujem Matematiku, Náuku o spoločnosti a RAJku/Ekonomiku. Vedomosti z angličtiny sú na dosť slušnej úrovni, NOSka, t
kľud človeče ...šak keď ti tak idu jazyky tak o čom točiš ? ...choď napr do ke na britsko-americke študia a potom možeš isť hoci do eu parlamentu prekladat co je sakra dobry flek ...ale pozor ...ani vyska nezaručuje dobry job ...uprimne sa čudujem ludom s predstavou ze skoncim skolu a hned zo mna bude velky sef velkej spolocnosti s velkym balikom penazi ....sorry ( lebo to tak proste nechodí ) , jedine že si absolutna špička ...ale takeho som už davno nevidel
Ja by som nešla študovať manažment, podľa mňa tam to uplatnenie nie je až také...
Ale ak ho chceš študovať, tak určite buď BA alebo BB. Ja idem teraz na UK manažment, tak ti potom poviem, či sa ti tam oplatí ísť alebo nie.
A ako záchranu si daj určite TT, teda ak máme obaja na mysli MTF. Tam by si sa mal s gymplom bez problémov dostať (a čo viem, tak vždy, aj tento rok, robili druhé kolo a tam brali naozaj už každého)
ja si myslím, že keď vieš takto dobre opísať svoju situáciu so školou a všetkým, tak si viac než kompetentný rozhodnúť sa za seba sám, a to hovorím len v tom najlepšom.
vyberaj mesto, kde ti bude najlepšie, kde budeš mať najviac možností uplatniť sa už počas štúdia (uvidíš, ako sa ti to neskôr zíde pri hľadaní práce po škole) a neboj sa. vyzerá to, že vieš, čo chceš, a to je predsa základ
Nemyslím si, že som dostatočne kompetentný sa rozhodnúť správne, keď je na Slovensku veľmi veľa škôl. Najbližšiu školu mám v Žiline, kde si určite dám prihlášku. A na ďalšie prihlášky mám veľa škôl, ktoré sú úplne iné... Hľadám, hľadám ale k ničomu, čo by mi moju dilemu objasnilo sa nemôžem dopracovať