Jednoznačne finančné záujmy istých ľudí vo vláde, na ministerstve dopravy a NDS, majú vyššiu prioritu ako ochrana ľudského života. Ďakujeme vám! Dopravcovia nevedia za čo platia, systém je absolútne neprehľadný a podľa výšky pokút ak nemám palubnú jednotk
Podľa mňa sú všetky takéto protesty voči mýtu len prehnanou reakciou a zveličovaním problému, ktorý v skutočnosti ani zďaleka nie je taký veľký, ako ho vybraní jednotlivci prezentujú v záujme vyvolávania burlivých diskusií a protivládnych nálad... môj názor
@Mezomus možno poznáš názor pár kamionistov, nepoznáš však názor všetkých.... je kopa kamionistov, ktorý s mýtom nemajú žiadne problémy, keďže si registráciu do mýtneho systému nenechali na poslednú chvíľu
@Tomice27 úplne s tebou súhlasím. Mám známych ktorí majú kamiónovú prepravu a vôbec nenadávajú. Jedine čo im vadí že musia chodiť z HE do KE lebo tam je najbližšia čerpacia stanica kde sa dá nabiť či čo spomínal ten prístroj na mýto a ešte mal výhrady že je tá skrinka veľká a že v Rakúsku majú ju asi tak veľkú ako mobil ale inak nič. Povedal že sa podpíše na benzínke ak tam bude petícia ale kokota pre pár korún zo seba robiť nebude a to že si vyštrajkovali o 10 centov lacnejšiu naftu tak to štátu sa vráti v mýte akurát ojebali debilov. Keď ste pozerali v telke tých štrajkujúcich tak to ich asi tak bolo jak na dnešnom štrajku v Ba proti dnešnej vláde z cca 500 000 obyvateľov tam štrajkovalo 2000 ľudí tak to tak isto môžeme porovnať štrajky prepravcov že ich tam bolo minimum a presne tých ktorý si dávali na čas a oboznamovali sa s mýtom posledné dni starého roku ale kde v piči boli do teraz keď o mýte sa hovorí už strašne dlho tu je článok:
Sadzby mýta platné od 01.01.2010
Platné sadzby mýta na Slovensku, uplatňované od 01.01.2010, určuje nariadenie Vlády Slovenskej republiky číslo 350/2007 Z.z. zo dňa 04.07.2007, platné od 27.07.2007, účinné od 01.01.2009, ktorým sa ustanovuje výška sadzby mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií.
Nariadenie Vlády Slovenskej republiky platí síce od 01. januára 2009, ale pre známe problémy sa bude uplatňovať až od 01. januára 2010.
2 a pol roka sa o tom hovorí ale každý nad tým mávol rukou a zasmial sa a furt keď už sa má niečo stať tak začnú výhovorky že to prišlo rýchlo a v nariadení vlády jasne píše že sa mýto odložilo o rok keby začalo od 1. 1. 2009 tak by tu na Slovensku bolo to isté ako teraz.
Pozrite rovnaké to bude aj s mýtom pre osobnú dopravu povedzme si na rovinu ešte horšie to bude lebo keď si ľudia opäť dajú na čas tak tu je podstatne väčšie množstvo áut ako v nákladnej doprave tak bude zase bordel a to mýto má byť v roku 2012 - 2013 a vsadil by som sa že zase budú ľudia zo všetkým nespokojný a budú tvrdiť že sa to len teraz dozvedeli.
šak ja mám v piči ale veď potom pičujte keď vám zdražia rožky a všetko ostatné
a prečo štrajkovalo málo ludí? okrem iného tak 3/4 kamionistov má niečo zazmluvnené, čiže asi museli behať a ne štrajkovať
a k tým 10centavos. kokotina. dalo by sa aj viac dať dole. ficokokot ide dávať dole ministerstvá ušetrí sa možno plat ministra a vrátnika(ak to dajú do jednej budovy) a možno pár upratovačiek ficokokot to radšej mohol pustiť na tú EU stanovenú hranicu(333€ ?), potom by všetci u nás a nie v rakúsku/maďarsku/česku/whatever tankovali.
Ja by som povedal že tu tí inteligentnejší prepravcovia skôr protestovali kôly tomu o čom sa točilo aj nedávno v TV že prečo má niekto platiť za celý úsek dialnice ak využije na nej len 1km tak to podporujem aj ja nech sa platí len to čo sa využíva. Ďalej tu bolo to že cenníky koľko sa bude platiť od kilometra sa dostali k dopravcom neskoro čiže do poslednej chvíle nevedeli začo a koľko budú platiť to tiež podporujem dopravcov to je chýba hlavne Národnej ďialničnej spoločnosti a Ministerstva dopravy ale aj toho kokota čo je ich hlavný rečník v TV neviem ako sa volá tak som sa dozvedel od známych čo majú nákladnú prepravu že on zo začiatku čušal a držal s Ministerstvom dopravy čiže asi sa pekne nabalil a potom v TV vyskakuje že sním nechce Ľubomír Vážny rokovať veď jemu mali piču nakopať dopravcovia keď hral na 2 strany. A ešte na koniec by vláda mala prehodnotiť zrušiť cestnú daň lebo to bolo náhradou mýta. A keďže je tu mýto tak cestnú daň by mali znížiť alebo zrušiť.
Ale inak s mýtom súhlasím nech sa platí už je aj na čase dopravcovia zarábajú nehorázne pálky a ničia cesty na Slovensku tak nech aj platia majú s čoho a preťažení nákladnej prepravy na Slovensku ani nehovorím ešte tam by mali pokuty zvýšiť o 100% a nešetriť aby sa odučili tomu jak v zahraničí! Napr: Pri vstupe do Maďarska neexistuje aby neprešlo nákladné auto váhou to znamená že ho ani nepustia na svoje územie a u nás váhy sú väčšinou až vo väčších mestách(ak nepočítam pár mobilných váh) tak to je dosť na hovno keď cestu od hraníc po mesto zničia potom už ho môžu pokutovať zbytočne ak dojebe cesty.
Vo všetkých civilizovaných štátoch sa platí tak konečne aj tu to začalo len nech sa opravia tie chyby v systéme a môže myto frčať naplno konečne SR nebude zneužívaná na nákladnej preprave tým že tu sa lacno jazdilo narozdiel od okolitých štátov.
@Mezomus Nič v zlom ale vedel by som ti pohovoriť že kde je zase chyba že nám zdražujú potraviny určite mýto stým by nemalo mať nič spoločné lebo napr: mlieko sa vykupuje od prvo výrobcu za 5 - 6 korún a s toho mlieka sa vyrabajú: syry, masla, jogurty, smotany atď. A výkup mlieka bol v 90 rokov minulého storočia vyšší ako je dnes ba za socializmu možno stál toľko čo dnes ale mliečne výrobky toľko nestoja chyba je zase vtom že firmy na spracovanie majú Taliani(Karička) a Francúzi atď. Tak oni si ceny umelo navyšuju a ďalším problémom je štát že všetko niekoľkonásobne zdaňuje napr: ako benzín. A preto je tu všetko najdrahšie. Rovnako je to s pečivom tohto roku bola cena 100kg krmnej pšenice za 280Sk to za socializmu stalo 300Sk a potravinárska stála 340Sk s čoho sa robia rožky a chlieb a to pred rokom jej cena bola okolo 600 - 700Sk za to isté množstvo vieš čo to je pre poľnohospodárov tak tohot roku celú úrodu asi 250 vagónov potravinárskej pšenice predali do Poľska lebo SR nemala záujem lenže oni sa spamätajú neskoro a potom pšenicu dovážame za cenu 100% vyššiu to je tiež chyba ale opäť vtom ruky majú mlyny a pekárne. Mlynov je málo a vlastnia ich zahraničný investori tak cenu si určujú a pekárne rovnako chcú zarobiť balík na úkor ľudí čiže asi tak. Dosť dobre to viem lebo mama mi robí hlavnú ekonómku na jednom PD na Východe Slovenska chvalabohu to nemá žiadny Talian ako pri Michalovciach ale vlastní to Slovák tak nešetrí na ľuďoch a ani technike.
Čiže mýto by nemalo ovplyvniť dovoz potravín lenže dobre vieme že ovplyvní lebo páni podnikatelia keby sa uskromnili by ich porazilo asi.
To o tých kamionistov si dobre napísal že asi mali niečo na práci ale potom to o tom mýte nebolo až také pre nich strašne dôležité ak ich to nenasralo lebo osobne keby bolo niečo také že viem že mi to ničí moju firmu napr: mýto tak idem štrajkovať a jebem na nejaký zárobok keď viem že do roka budem nezamestnaný.
@pa3cek ale šak mýto bude len ďalší náklad, čo sa musí zákonite premietnuť do cien. a jaké uskromňovanie? z kokota. ja byť dopravcom tak zriešim nejakú kartelovú dohodu a nech sú všetci hore pičou, že berieme 2,5€/km(teraz to je okolo 1-1,5 pokiaľ viem). možno by si potom tých 35% uvedomilo, kam slovensko ťahajú.
za parr mesiacou su volby, tak som bohovsky zvedavy, koho budu slovaci volit. ked zase budu vladnut tiii co teraz, tak OMG, a sayonara slovensko. (zbohom).
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
11 komentov
Sadzby mýta platné od 01.01.2010
Platné sadzby mýta na Slovensku, uplatňované od 01.01.2010, určuje nariadenie Vlády Slovenskej republiky číslo 350/2007 Z.z. zo dňa 04.07.2007, platné od 27.07.2007, účinné od 01.01.2009, ktorým sa ustanovuje výška sadzby mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií.
Nariadenie Vlády Slovenskej republiky platí síce od 01. januára 2009, ale pre známe problémy sa bude uplatňovať až od 01. januára 2010.
2 a pol roka sa o tom hovorí ale každý nad tým mávol rukou a zasmial sa a furt keď už sa má niečo stať tak začnú výhovorky že to prišlo rýchlo a v nariadení vlády jasne píše že sa mýto odložilo o rok keby začalo od 1. 1. 2009 tak by tu na Slovensku bolo to isté ako teraz.
Pozrite rovnaké to bude aj s mýtom pre osobnú dopravu povedzme si na rovinu ešte horšie to bude lebo keď si ľudia opäť dajú na čas tak tu je podstatne väčšie množstvo áut ako v nákladnej doprave tak bude zase bordel a to mýto má byť v roku 2012 - 2013 a vsadil by som sa že zase budú ľudia zo všetkým nespokojný a budú tvrdiť že sa to len teraz dozvedeli.
a prečo štrajkovalo málo ludí? okrem iného tak 3/4 kamionistov má niečo zazmluvnené, čiže asi museli behať a ne štrajkovať
a k tým 10centavos. kokotina. dalo by sa aj viac dať dole. ficokokot ide dávať dole ministerstvá ušetrí sa možno plat ministra a vrátnika(ak to dajú do jednej budovy) a možno pár upratovačiek ficokokot to radšej mohol pustiť na tú EU stanovenú hranicu(333€ ?), potom by všetci u nás a nie v rakúsku/maďarsku/česku/whatever tankovali.
Ale inak s mýtom súhlasím nech sa platí už je aj na čase dopravcovia zarábajú nehorázne pálky a ničia cesty na Slovensku tak nech aj platia majú s čoho a preťažení nákladnej prepravy na Slovensku ani nehovorím ešte tam by mali pokuty zvýšiť o 100% a nešetriť aby sa odučili tomu jak v zahraničí! Napr: Pri vstupe do Maďarska neexistuje aby neprešlo nákladné auto váhou to znamená že ho ani nepustia na svoje územie a u nás váhy sú väčšinou až vo väčších mestách(ak nepočítam pár mobilných váh) tak to je dosť na hovno keď cestu od hraníc po mesto zničia potom už ho môžu pokutovať zbytočne ak dojebe cesty.
Vo všetkých civilizovaných štátoch sa platí tak konečne aj tu to začalo len nech sa opravia tie chyby v systéme a môže myto frčať naplno konečne SR nebude zneužívaná na nákladnej preprave tým že tu sa lacno jazdilo narozdiel od okolitých štátov.
@Mezomus Nič v zlom ale vedel by som ti pohovoriť že kde je zase chyba že nám zdražujú potraviny určite mýto stým by nemalo mať nič spoločné lebo napr: mlieko sa vykupuje od prvo výrobcu za 5 - 6 korún a s toho mlieka sa vyrabajú: syry, masla, jogurty, smotany atď. A výkup mlieka bol v 90 rokov minulého storočia vyšší ako je dnes ba za socializmu možno stál toľko čo dnes ale mliečne výrobky toľko nestoja chyba je zase vtom že firmy na spracovanie majú Taliani(Karička) a Francúzi atď. Tak oni si ceny umelo navyšuju a ďalším problémom je štát že všetko niekoľkonásobne zdaňuje napr: ako benzín. A preto je tu všetko najdrahšie. Rovnako je to s pečivom tohto roku bola cena 100kg krmnej pšenice za 280Sk to za socializmu stalo 300Sk a potravinárska stála 340Sk s čoho sa robia rožky a chlieb a to pred rokom jej cena bola okolo 600 - 700Sk za to isté množstvo vieš čo to je pre poľnohospodárov tak tohot roku celú úrodu asi 250 vagónov potravinárskej pšenice predali do Poľska lebo SR nemala záujem lenže oni sa spamätajú neskoro a potom pšenicu dovážame za cenu 100% vyššiu to je tiež chyba ale opäť vtom ruky majú mlyny a pekárne. Mlynov je málo a vlastnia ich zahraničný investori tak cenu si určujú a pekárne rovnako chcú zarobiť balík na úkor ľudí čiže asi tak. Dosť dobre to viem lebo mama mi robí hlavnú ekonómku na jednom PD na Východe Slovenska chvalabohu to nemá žiadny Talian ako pri Michalovciach ale vlastní to Slovák tak nešetrí na ľuďoch a ani technike.
Čiže mýto by nemalo ovplyvniť dovoz potravín lenže dobre vieme že ovplyvní lebo páni podnikatelia keby sa uskromnili by ich porazilo asi.
To o tých kamionistov si dobre napísal že asi mali niečo na práci ale potom to o tom mýte nebolo až také pre nich strašne dôležité ak ich to nenasralo lebo osobne keby bolo niečo také že viem že mi to ničí moju firmu napr: mýto tak idem štrajkovať a jebem na nejaký zárobok keď viem že do roka budem nezamestnaný.