som zvedavy ako to pojde dalej... mozno za par dni ich zacnu postupne vsetkych davat za mreze, lebo maju podozrenie, ze by mohli strajkovat a tym blokovat Bratislavu, nie?
že som zas ten, čo sa "zastáva druhej strany" ale uvedomujete si, že keby to tí fízli nerobia, tak sa prestáva jednať o demokraciu a začína anarchia???
sú určité pravidlá cestnej premávky a myslím, že štrajk neštrajk ich fakt porušujú..
NIE NIE SOM PROTI DOPRAVCOM, ale je fakt, že obmedzujú a porušujú pravidlá a
Účel nesvätí prostriedky!!
mimochodom..štrajk je čo ja viem, určený výlučne pre odbory.. takže nie všetko čo zle vyzerá nutne zlé byť musí..
a terza sa do mňa začnite navážať.. ale som zvedavý ako by ste boli kolegiálni, keby tak stojíte v kolóne a ponáhľate sa na niečo dôležité..
@Johnysheek To máš tak keď štrajkujú železničiari nejdú vlaky keď štrajkujú smetiari ľudia sa topia v odpadkoch, keď štrajkujú učitelia odpadáva vyučovanie, keď štrajkujú dopravcovia tak sa tvoria kolóny. V rámci štrajku to je normálny stav. A odbory? Tie sú na dve veci pretože sú plne pod politickou kontrolou SMERu. Pravidlá cestnej premávky sú ustanovené zákonom a zákon je menej ako ústava. Mi povedz žeby si ich Fico všímal keby robili štrajk niekde na parkovisku 10km od Bratislavy. Keď chceli prísť pred úrad vlády tak tam postavili zákaz zastavenia no mi povedz o čom to je keď policajt povie že vie že obmedzuje ich osobnú slobodu a že neporušujú žiaden zákon ale aj tak im zablokujú cestu toto nieje normálne takto zneužívať políciu hlavne A najväčšia perlička že policajti zorganizujú demonštráciu na podporu politika. Dôvera v políciu 0 bodov.
@james144 uvedom si však, že sa jedná o záujmy skupiny ľudí, ktorá obmedzuje všetkých ostatných. ja nevravím, že to robiť nemajú, ale následne majú čakať, že štát a polícia si to len tak nenechajú. a polícia je stále štátna, to značí, že má zabezpečovať poriadok, priechodnosť ciest a tak ďalej..
teda ak policajt, dostane rozkaz, tak si môže pískať, musí ho splniť. zodpovedným je nadriadený
ak sa porušuje osobná sloboda, máme tu súdy, dokonca súd pre ĽP
čo ja chcem vyjadriť nie je podpora polícii, či súhlas s jej konaním, ale že všetko sa dá riešiť. neviem aké bolo presné pozadie týchto udalostí a popravde neverím ani jednej či druhej strane, ale určite sa o tom, že sa zavedie mýto a akým spôsobom sa bude vyberať nedozvedeli v polke decembra.. tak prečo sa nekonalo niečo skôr??
prečo keď sa prijímal zákon sa nič nedialo??
@nikeboy skutočná tvár slovenska?? si myslíš, že inde vo svete, by to bolo aké?? že by sa tam policajti pridali?? na čele s ministrom vnútra? lol
@Johnysheek podľa tvojej logiky by počas štrajku učiteľov ich mali policajti držať v škole pretože by tým obmedzili po vzdelaní túžiacich mladých ľudí . Ja samozrejme nedávam to konanie za vinu radovým policajtom. A žalobu už pripravujú.
Čo sa týka mýta tak to ako bude fungovať tak o tom sa fakt do jeho spustenia skoro nič nevedelo... Veď len testovnú prevádzku spustili až v polovici decembra a trvala týždeň. Nás škole učili ako správne zavádzať Informačne systémy a zrovna u takých systémoch u ktorých je predpoklad že budú v prevádzke desaťročia je potrebná niekoľkoročná analýza a až potom nasleduje realizácia. Podľa odborníka ktorý nám bol prednášať je samotný vývoj systému maximálne 30% z celkovej doby realizácie. Navyše počas vývoja systému už má prebiehať testing ktorý má byť realizovaný externou firmou. Ak by toto dodržiavali a dodržali všetky kroky efektívneho testingu a analýzy nikdy by sa nemohlo stať niečo také že človek prejde mostom ponad diaľnicu a zaráta mu to prejazd 50km úseku diaľnice keď je to miliardová zákazka. A keďže sa jedná o pradražený tender za ktorým podľa najnovších zistení stoja 20 ročné biele kone z prepojením na J&T. A realizovala ho mladá nastrčená firma ktorá nemala z ničím takým skúsenosti je jasné že to takto muselo dopadnúť welcome in fico land. Nehovoriac o obmedzeniach a nedostatočnej rozšíriteľnosti. Podľa jedneho blogu ktorý som čítal v nemecku počíta systém mýto takmer na metre a na slovensku povedia že sa to nedá a nasekajú falatové úseky čo načmáram cez hlavné ťahy za 4 hodiny a tak to aj vyzerá. Je hlúposť si myslieť že testing mali robiť pred zavedením mýta dopravcovia veď za to niesu platený preto je jasné že protestujú až po zavedení. My povedz či je normálne že až po zavedení si uvedomia že mýto budú musieť platiť aj MHD. To je všetko nedostatočná analýza. A za takto predražený projekt je to fakt hanba celého IT.
Ja sa divim, ze to nespravili uz davno. Zavret, rozohnat, pobrat papiere, vypisat pokuty, odtiahnut, odchytit na parkoviska. Zjavne maju dopravcovia dost penazi na to aby si mohli dovolit stat, a netahat trasy a zarabat s vozom. Demokracia nieje len sloboda a volnost, demokracia su aj zakony . . . od toho sa odlisuje od anarchie. Dopravcovia porusuju dopravne predpisy a doslova provokuju . . . policajti len udrziavaju priechodnost ciest a vykonavaju len to co maju nariadene.
najväčšia chyba je že mnoho ľudí si spája slovíčko demokracia s anarchiou... demokracia neznamená robiť si čo chcem a so všetkým si zamávať.. ale na druhú stranu deje sa tu veľa nepekných vecí, ale to je žiaľ všade, vitajte na tejto planéte..
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
24 komentov
FUCK THA POLICE!!! (cest vynimkam)
Akurat predchvilou som rozmyslal nad skurvenostou a demenciou tohto statu a demenciou ludi, ktori im to zeru.
(PS: Iked to nie je k teme, legalize)
A.C.A.B
toto je fakt prehnané keď policajt v službe na základe rozkazu porušuje zákon(dokonca ústavu).keď on by mal na dodržiavanie zákona dohliadať.
sú určité pravidlá cestnej premávky a myslím, že štrajk neštrajk ich fakt porušujú..
NIE NIE SOM PROTI DOPRAVCOM, ale je fakt, že obmedzujú a porušujú pravidlá a
Účel nesvätí prostriedky!!
mimochodom..štrajk je čo ja viem, určený výlučne pre odbory.. takže nie všetko čo zle vyzerá nutne zlé byť musí..
a terza sa do mňa začnite navážať.. ale som zvedavý ako by ste boli kolegiálni, keby tak stojíte v kolóne a ponáhľate sa na niečo dôležité..
teda ak policajt, dostane rozkaz, tak si môže pískať, musí ho splniť. zodpovedným je nadriadený
ak sa porušuje osobná sloboda, máme tu súdy, dokonca súd pre ĽP
čo ja chcem vyjadriť nie je podpora polícii, či súhlas s jej konaním, ale že všetko sa dá riešiť. neviem aké bolo presné pozadie týchto udalostí a popravde neverím ani jednej či druhej strane, ale určite sa o tom, že sa zavedie mýto a akým spôsobom sa bude vyberať nedozvedeli v polke decembra.. tak prečo sa nekonalo niečo skôr??
prečo keď sa prijímal zákon sa nič nedialo??
@nikeboy skutočná tvár slovenska?? si myslíš, že inde vo svete, by to bolo aké?? že by sa tam policajti pridali?? na čele s ministrom vnútra? lol
Čo sa týka mýta tak to ako bude fungovať tak o tom sa fakt do jeho spustenia skoro nič nevedelo... Veď len testovnú prevádzku spustili až v polovici decembra a trvala týždeň. Nás škole učili ako správne zavádzať Informačne systémy a zrovna u takých systémoch u ktorých je predpoklad že budú v prevádzke desaťročia je potrebná niekoľkoročná analýza a až potom nasleduje realizácia. Podľa odborníka ktorý nám bol prednášať je samotný vývoj systému maximálne 30% z celkovej doby realizácie. Navyše počas vývoja systému už má prebiehať testing ktorý má byť realizovaný externou firmou. Ak by toto dodržiavali a dodržali všetky kroky efektívneho testingu a analýzy nikdy by sa nemohlo stať niečo také že človek prejde mostom ponad diaľnicu a zaráta mu to prejazd 50km úseku diaľnice keď je to miliardová zákazka. A keďže sa jedná o pradražený tender za ktorým podľa najnovších zistení stoja 20 ročné biele kone z prepojením na J&T. A realizovala ho mladá nastrčená firma ktorá nemala z ničím takým skúsenosti je jasné že to takto muselo dopadnúť welcome in fico land. Nehovoriac o obmedzeniach a nedostatočnej rozšíriteľnosti. Podľa jedneho blogu ktorý som čítal v nemecku počíta systém mýto takmer na metre a na slovensku povedia že sa to nedá a nasekajú falatové úseky čo načmáram cez hlavné ťahy za 4 hodiny a tak to aj vyzerá. Je hlúposť si myslieť že testing mali robiť pred zavedením mýta dopravcovia veď za to niesu platený preto je jasné že protestujú až po zavedení. My povedz či je normálne že až po zavedení si uvedomia že mýto budú musieť platiť aj MHD. To je všetko nedostatočná analýza. A za takto predražený projekt je to fakt hanba celého IT.
Uf, tak tamto video je ... totálne absurdné ... Nemám slušného slova.