Slovensky ISIC v cesku alebo preukaz na zlavu zo ZSR
Ahojte. Idem do Česka a mám slovenský ISIC a taktiež mám aj tú fialovú kartičku s fotkou na zľavu, že som študent. Počula som však, že vraj ani jedno z tohto neplatí na zľavu na vlak v česku. čo je z toho pravdy? idem z bratislavy do prahy a potom spat. b
@kajaa napríklad ja keď som išla vlakom z Brna do BA, vypýtala som si študentský pri okienku, ukázala som ISIC a teta nehovorila nič, takže neviem či mi to vôbec zobrala alebo nie
@kajaa no kartičku českých dráh, ktorá sa vybavuje rovnako, ako sa vybavuje tá na ŽSR. ani ja nemám zľavu na slovenské železnice, pretože mám ISIC z českej univerzity a nemám tam aktivovanú tú dementnosť zo ŽSR. jednoducho dráham nestačí ukázať, že si študent milión kartičkami, ktoré to dokazujú (a to ani ŽSR nestačí), kým nemáš ich vlastnú kartičku, ktorá to povie.
@matusha ženskej pri okienku je jedno, či máš na lístok nárok alebo nie. ale sprievodca má potom zábavu
Nám hovoril že ISIC je medzinárodná karta študenta a že platí aj v ostatných krajinách. A myslím že by mala platiť aj v ČR.Predsa si kupim študenstký lístok a já iba preukážem ISIC kartou že som študent a že mám nárok na študentský lístok
@fleabass áno, ISIC je medzinárodný preukaz študenta, to však neznamená, že ho automaticky akceptujú všetky spoločnosti. České dráhy ho proste neakceptujú.
@grietusha lenze ak sa to vybavuje tak isto ako ta slovenska karticka, tak najprv treba ist po formular, dat potvrdit skole, doniest fotku, tam mi to vybavia a konecne mozem slapat. ja to potrebujem len na tento jeden vylet, takze ak by to bolo zadarmo a dalo by sa to vytlacit z internetu a dat potvrdit v skole a tam by som prisla rovno k okienku s celou potvrdenou ziadostou a fotkou a by mi to tam na pockanie urobili, mohla by som teda ist z prahy do ba uz na polovicny listok?