usmev a nech je mily casnik/casnicka : to proste uplne staci, hned mi to zlepsi naladu, jednoducho naozaj mam rada usmiatych a milych casnikov a potom ak mi donesu to co som si objednala to mi staci
Veľký nadpi pizzeria a robia tam mrazenú pizzu(okamžite odchádzam , potom neslušný personál(dobreže Vám nevynadajú), a nakoniec neskutočne malé porcie(jedno mäso na tanieri o veľkosti 2x5 centimetrov šupnú Vám tam dva zemiaky a pýtajú si desať eur
špinavé poháre, príbory atď. A keď zákazník na to upozorní ešte budú naňho nepríjemní! Ja som tiež istý čas robila v netcafé... Akonáhle prišiel šéf a našiel špinavý pohár tak 15eur dole z platu, ale dobre tak... U nás si aspoň ľudia mohli byť istí, že nebudú piť z pohára na ktorom je rúž, alebo odtlačky špinavých prstov
Ceny a porcie, či je to vôbec dobré, aby to nebolo studené a aby im to netrvalo rok, kým to pripravia, aby čašníci nezabúdali, nepoplietli to a samozrejme aby to bolo všetko čisté.
Nemám zatiaľ nejaké extrazlé skúsenosti a najradšej chodím skôr do takých krčmovitejších reštaurácií, ale slušných.
nie som príliš na reštauračnú stravu, takže do reštaurácii veľmi nechodím, skôr do pubov a v Luxe s tým nie je problém - kvalitný personál, kvalitné pivo, fajn prostredie.... ale na SK, keď náhodou - tak ma vedia vytočiť špinavé poháre, veľmi čsto neschopný personál a hlavne obraz a vizitka každého slušného podniku - WC... v každom prípade máme na Slovensku čo doháňať...
Ale napríklad keď viem, že niekde robia študenti, čo sú tam celý deň rozlietaní a nestíhajú všetkých obskakovať a predsa nie sú odporní, tak mi to nevadí, keď si musím počkať.
Napríklad čo si pamätám Little Caesara v starom bratislavskom Tescu, tak to bol hnus. Samí špinaví bezďáci, čo až slintali na stôl a len tam tak sedeli, SBSka ich priebežne vyháňala von, ale aj tak tam stále nejakí boli. A ani až tak lacné to nebolo na tú úroveň. A ešte 10 korún za tie hnusné hajzle, keď som si len chcela umyť ruky, to som im teda nedala. Fuj.
Ked musim dlho cakat na jedlo (napr. pizzu), ked musim dlho cakat na samotneho casnika kym sa ma pride spytat co si dam... a potom tie zafajcene krcmy plne starych dedkov a ozranov ktori su rozvaleni na stole a chrapu na celu miestnosti... ale do takych ani nechodim
a este nieco ..............tak casnik musi byt super ale ozraty hostia alebo drzi, perverzni s blbymi otazkami su OK? uchylni dedkovia a nevychovane deti ..to je len malo co si musi obsluha prezit .....
@27 toto ako áno beriem to máš pravdu len je my ako zákazníci to nás nezaujíma aký tam máte vnútorný problém mi ideme do podniku sa zabaviť, najesť atd. ale ešte raz máš pravdu
@godzila a nezabudni spomenut nizke platy ako zlu motivaciu, vnutorny problem??? co to ma spolocne s vnutornim problemom to ze hostia sa nevedia spravat??????????? a ked budes robit clanky tak ti rada spravim recenziu
Odradiť ma môže predovšetkým sprepáčenim j*****ý personál (a pravdaže nehorázne vysoké ceny). Neviem či mám to šťastie, ale som asi lep na sprostých čašníkov či čašníčky (o predavačkách ani nehovorím).
Veď je normálne, aby čašníčka prevracala očami po tom, čo si niečo objednáme ?
Ale česť výnimkám, stretla som sa aj so super prístupom, a to oceňujem.
najviac ma dokáže odradiť nepríjemný a arogantný personál (viď Slovak Pub čo sa týka hygieny a cien samozrejme aj to je dôležité ale keď idem na nejaké jedno pivko tak to mi je uplne fuk.. Ale kvoli personálu sme odpísali už nejednu kaviareň či bar takže tomu dávam prvé miesto
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
34 komentov
ak to nedostanem, to ma vie odradiť.
a informácie o obsahu poživne........iba fastfoodové reťazce zverejňujú, čo ktoré jedlo obsahuje
Nemám zatiaľ nejaké extrazlé skúsenosti a najradšej chodím skôr do takých krčmovitejších reštaurácií, ale slušných.
Takze podnik bez hazardnych hier = slusny podnik. To je moje jedine kriterium a teraz v lete je v baroch pekne, lebo za pultmi robia mladi brigadnici
-otrávený personál (neprepočuteľný komentár ,,prebooooooha" pri vstupe zákazníka)
-neinformovaný personál (,,čo dávate do kukuricového šalátu?" ,,no, kukuricu a tak")
-nedostatočná hygiena
-absencia fajčiarskej miestnosti
ale jedno treba nechat tie zachody su na slovensku katastrofalne .........
Veď je normálne, aby čašníčka prevracala očami po tom, čo si niečo objednáme ?
Ale česť výnimkám, stretla som sa aj so super prístupom, a to oceňujem.