Nechodím tam a nepoznám odtiaľ nikoho, ale neviem o jedinej slovenskej škole, kde by sa skúšky robili len písomné alebo len ústne alebo že by mali nejakú jednotnú formu, vždy to závisí od vyučujúceho... A vyučujúci sú tiež každý iný - raz natrafíš na blbca, čo ťa nebude chcieť nechať prejsť cez svoj predmet, lebo bude mať pocit že si sa naňho krivo usmiala a ktorý ťa za celý semester nič nenaučil, inokedy budeš mať predmet urobený ani nebudeš vedieť ako...
To sú všetko veci o ktorých ti nikto nič konkrétne nepovie, musel by ti vymenovať všetky predmety a všetkých vyučujúcich na ktorých natrafil...
No ja už tretí semester študujem chémiu a ústne sme nikdy nemali. A neviem prečo by mi to nikto konkrétne nepovedal ? Nechcela som vedieť koľko vlasov má profesor na hlave ani aký sveter nosí ale úplne obyčajné otázky na ktoré sa pýtali aj mňa ľudia ktorí chceli ísť na môj odbor a bez problémov som im odpovedala.
My sme nemali ziadne ustne cele dva roky a az v tretom rocniku sa s nimi vyslovene vrece roztrhlo ale tak heh ja som na prifke no. Ale kamaratka, ktora je na FiF (archeologia) mi vravela, ze maju skoro vzdy vsetky ustne Coz som ti asi tiez velmi nepomohla mno, ale tak...
A bola som tam na jednej prednaske a bol tam strasne vtipny vyucujuci, proste skvely zazitok
@oveccka Podľa mňa sú to otázky na ktoré sa nedá úplne jednoznačne odpovedať... Možno ty si ústnu ešte nemala, ale niekto kto tiež študuje/študoval chémiu si dal iný voliteľný predmet než ty a mal aj ústne.
U nás napríklad je každá skúška absolútne iná - niekde sa skúša ústne, niekde stačí referát, niekde sa píše písomka alebo test, niekde sa robí projekt a niekde sa sedí pri počítači a programuje... A niekde sa kombinujú viaceré spôsoby...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov