prečo? lebo celé olympiády sú na pleciach štátov, taký Vancouver, kde predsa len tá ekonomika v Kanade je niekde inde ako naša, tak dnes je mestská pokladnica prázdna, museli niekoľkonásobne zvýšiť parkovné v celom meste...ak je prázdna mestská kasa v takom kanadskom meste tak čo by to spravilo s už tak zadĺženým Slovenskom...
ak by to neobnášalo nejaké veľké ekologické zmeny (napr. vyrúbanie veľa stromov), tak prečo nie? Mohli by sme sa o5 zviditeľniť (dúfajme že tentokrát v dobrom Pomohlo by to aj cestovnému ruchu a keďže ho študujem, nemohol by som sa z toho viac tešiť
Proti lebo: stat na to nema peniaze. Nevedeli by sme to zorganizovat. Nemame na to prostriedky (tie nase strediska? slight_smile:.
Som maximalne proti. Slovensko na to nema nic. Proste nic. Bol by to giganticky trapas, mali by sme sa este horsie. ZOH maju byt na urovni, ktoru sme neni schopni zariadit.
ad @sacrifice : 40% financuje MOV, 60 z tých zvyšných by zaplatili Poliaci, a 40% my, ak sa náklady pohybujú okolo 2mld. USD, tak náklady by boli pre nás 400 - 600 mil €, to nie je tak veľa, je to menej ako tender na mýto, menej ako predbežná cena za vyvlastnenie poisťovní, ekonomickým aspektom je aj to, že by došlo k zvýšeniu HDP vplyvom budovania infraštruktúry a aj samotnou olympiádob
ad @crashhp : Ten Vancouver vieš podložiť nejakým článkom?... doteraz som žil v tom, že každý usporiadateľ na hrách zarobil
nech si Fico strčí celú olympiádu do riti a trikrát si tam s ňou zakrúti........a ešte pekná veta: "Nebudeme robiť referendum o tom, či bude olympiáda, lebo by to bolo veľa peňazí v tomto období" => lebo olympiáda nebude stáť niekoľko násobne viac....a že vraj demokrat....kktko sk****ný
ad takata: naše strediská by mohli bez väčších investícií byť použité, zjazdové lyžovanie v Jasnej, akrobatické v Tatrách, dva štadiony by sa museli postaviť, to je pravda a tie zvyšné po olympiáde nepoužiteľné veci by si postavili Poliaci (bobovú dráhu, Curlingovú halu etc.)