Ahojte, rozmýšľam nad touto fakultou, chodí tam niekto? Konkrétne ma zaujíma materiálové inžinierstvo. Už dlhšie pracujem (kvôli finančnej tiesni bolo treba zvoliť túto alternatívu, takže denne by nebolo možné aj tak), takže štúdium kombinovane. Chcem si
Sama skúsenosť nemám ale na MI chodí priateľ, myslím, že to je najnáročnejší odbor z celej tejto fakulty, podľa toho čo vidím, počúvam a poznám. Sama študujem diametrálne odlišný odbor. Moj názor je, že kombinované štúdium je podľa mňa do praxe úplne na nič, ale ak pracuješ v tejto oblasti (ako moj priateľ) a pomože ti to ku kariérnemu rastu tak do toho. Matika aj fyzika sú tam dosť náročné, ale treba si nad to sadnúť, poprípade skúsiť nejaké doučká, spolužiakov..ide to. Treba to skúsiť PS: dievčatá to zase majú jednoduchšie, lebo sú v menšine a vždy sa nájde kopec spolužiakov ochotných pomocť
Ideš si celkom ťažkou cestou žena... Ja sa na ten odbor necítim ani kebyže tam chodím každý deň a nemám na práci nič iné len sa učiť...
(matika s fyzika mi ide tiež viac než dobre ) ale na toto sa fakt necítim asi.
@laurikaaa každý si môže vybrať najľahšiu cestu, ale nič nedosiahne.
Nemusím ísť nutne na technický odbor, ale zas nechcem nejaký humanitný, sociálnu prácu alebo nejaké záhradkárstvo (nič proti, aj takých ľudí je treba, ale nie je to nič pre mňa).
Počula som, že tam chodia aj pracujúci na kombi, videla som aj rozvrhy a prekvapilo ma, že je tam málo chémie vzhľadom na odbor. Preto sa pýtam hlavne na tú náročnosť, pretože sa na to cítim, ale som aj mierne pracovne vyťažená, tak sa obávam, či by som po týždni nevyletela
@missk0 ano pre každého je náročné niečo iné, ja osobne by som niečo také študovať nemohla... ale len tak pre zaujímavosť, čo sa ti zdá na MTF ťažšie než MI?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov