Študujeme preto, aby sme v budúcnosti zarábali veľké peniaze? Alebo pre svoje ideály, pre nájdenie pravdy, pre nejaké poslanie a pod.? .... Vlastne načo potrebujeme milióny? ...Na nové autá, tablety, smartfóny, oblečenie, luxusné domy? ....To z nás urobí
Človek by mal študovať predovšetkým preto že ho daný odbor baví, zaujíma. Len tak pre peniaze alebo pre titul by sa nemalo študovať, i keď realita je iná.
Ja som zástanca toho že všetko čo sa dá zaplatiť peniazmi je proste lacné. Veci ako rodina, zdravie (na celý život), pocity ktoré priežívaš s priateľmi si človek nekúpi. Rodina vie byť šťastná aj bez luxusného auta či domu a podobne. A ak je pokoj a láska v rodine tak peniaze tam nehrajú absolútne žiadnu rolu.
Peniaze síce hýbu svetom a v dnešnej dobe už ťažko bez nich, no nemali by byť na našom prvom mieste.
Majte sa radi, usmievajte sa myslite pozitívne, pomáhajte druhým a život Vám to niekoľko násobne vráti a vy budete šťastní aj bez tých miliónov na účte .
@AlojzG studovat a vzdelavat sa treba preto, aby clovek nebol tupy ako bagandza a dokazal aj vychovavat a ucit svoje deti. Peniaze? No samozrejme, ze sa uci a vzdelava aj kvoli tomu - ziadne miliony, lux. auta, tablety, domy... peniaze potrebujes jednoducho na to, aby si prezil... pripadne aj so svojou rodinou. Je pekne mat idealy, robit, co by ta bavilo a naplnalo, ale v realite vytriezvies...
@miri33 trosku idealista si "ak je pokoj a láska v rodine tak peniaze tam nehrajú absolútne žiadnu rolu" - napriek spomínaným atribútom hrajú v každej rodine peniaze dosť podstatnú rolu
Študujem na to, aby som bola múdrejšia. A myslím, že človek má aj viac možností keď študuje a ľahšie sa popri tom môže venovať svojim koníčkom. Nehovoriac o tom, že študent má oveľa viac možností cestovať ako pracujúci človek. Dosť dôvodov na to, aby som študovala.