Zdravím,mam taký problém píšem do telekomu e-maili,ohľadne stažnosti,za dva týždne mi neodpísali,tak chcem napísať už niekomu kompetetnejšiemu, neviete mi poradiť kam by som sa mal obrátiť,niake práva spotrebiteľa alebo niečo také??
zavolaj tam, oni ta presmeruju na prislusne oddelenie a tam im povedz ze sa chystas podniknut pravne kroky ak okamzite nevybavia tvoju poziadavku, tak to robim ja a pomáha to
Napíš do bratislavy neviem čo to tam majú, či centrálu či čo. Na pobočkách sa ti na to vyserú. Moja mamka vždy keď čosi potrebovala, tak napísala rovno tam.
vyser sa na nich a hned jak mozes, tak odid.... raz mi dali pokutu a na konci zmluvy sme museli platit este dva mesiace navyse, hoci sme ich nahovno sluzby vobec nevyuzivali. horsi operator od nich neexistuje.
praveže ja som zas spokojeny s ich sluzbami som odisiel od o2 ale stalo sa mi to ze som si presmerovaval cislo z O2 do telekomu a a pan za stolom mi povedla o 4 dni vam funguje vase stare cislo tak ja cakam cakam a nič azavolam na moje stare cislo a to zdvihne niaky pan z vychodu a pozeram ze prosim???to co je tak som dosiel do telekomu tam ze nastala chyba ze ten pan za stolom to zle napisal a moje stare cislo system prehodil dakomu inemu pritom ten clvoek z vychodu to cislo nemal ale system to registorval ako to moje hej,nasledne som zistil ze moje smsky o stave uctu a roznych sukromnych veciach chodia panovi z vychodu a to ma nasralo....takze tam je problem neviem ci som to napisal zretelne
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
story of my life.