Ahojte.. mna by celkom zaujimalo ako to mate s Vysokymi skolami
Ci studujete to co vas bavi, to kam vas prijali (tzv. skolu - poistku) alebo nejaku uplnu chobotinu len kvoli titulu? Na zaklade coho ste sa rozhodovali, ci ste bralu skor do uvahy to co vas
Rozhodol som sa pre psychologiu aj ked to este nie je definitivne... Je to trosku risk, s tym uplatnenim a mzdou, ale myslim ze je to nieco co by ma naplnalo
Študujem čo ma baví, kvôli rozšíreniu obzorov ale v podstate mi ide len o ten titul.
Názor na rôzne humanitné a podobné školy typu právo a podobne, kde je absolventov nepomerne viac ako dopyt je asi taký, že štát by tieto odbory mal financovať výrazne menej a mali by si ich platiť študenti ak chcú študovať odbor, ktorý štát už nepotrebuje aby niekto študoval a je odborníkov v danej oblasti kopu. Radšej by mal štát tie peniaze investovať do tých študijných odborov, kde je nedostatok absolventov nech skvalitní štúdium a viac motivuje k štúdiu týchto odborov.
Rozdiely v školstve na SVK a CZE sú minimálne ale tak tí, čo študujú v čechách to berú za silné zahraničie a kvalitou sa to podľa nich môže porovnávať s harvardom Pritom porovnávať školstvo na SVK a CZE je asi ako porovnávať fabiu a a napríklad hyundai i20. V podstate je to to isté a jedno je možno lepšie o taký kúsok, že je zbytočné sa o tom vôbec baviť
Ja som šiel študovať to čo som chcel, neľutujem no viem si predstaviť aj niečo čo by ma (napĺňalo) viac, ale na to mám záujmy. Vyberal som to čo má aj zmysel a možný budúci zárobok, širší záber oblastí kde to možno zužitkovať a aj praktickosť toho odboru. Hm a zahraničné školy? Neriešim, chcem byť tu. Na Oxford nemám a aj tak žiť by som tam nechcel.