Čo sa týka prijímačiek predáva sa na to špeciálna kniha, ktorú si môžeš objednať priamo na škole.. viac Ti netreba si myslím (vlastne ani tú knihu Ti netreba ak máš trošku prehľad, alebo aspoň šťastie
Voliteľných predmetov si môžeš dosť vybrať, aj keď v prvom ročníku je ten výber dosť komický..
Čo sa týka tých prihlášok, zavolaj do školy, netuším ako to funguje..
A ináč by som Ti to určite odporučil, aj keď ja študujem marketing, masmediálnu komunikáciu by som nechcel..
@martin182 sú vôbec na ich webe vypísané tie volitelné predmety? Pretože som teoreticky 2 dni nonstop na tej stránke a neviem to absolútne nájsť. Prípadne, ak by si vedel aspoň o nejakých, čo sa týka foto, bola by som vďačná keby si si na nejaké spomenul
@nicolefabo Tak to netuším.. snažia sa o novú stránku takže v poslednej dobe je to so stránkou katastrofa A samozrejme sú tam aj predmety čo sa týkajú fotenia, niektoré len z časti, ale je tam aj foto ateliér.. keby som niekde našiel zoznam predmetov čo sme mali tak pošlem, ale neviem kde hľadať
@martin182 stránka im odvčera ide, preto sa pýtam, lebo to tam nevidím a myslím že čo som kukala ten fotoateliér, tak na ten sa môžem prihlásiť až ako druháčka. A na kurzoch si nebol?
ide, ale je nahlásená ako škodlivá a zopár údajov odtiaľ akosi nejde stiahnúť Možno to tam je niekde v histórií, lebo ono sa to každý semester mení takže jedine že by si sa tam pohrabala.. v tých "aktualitách" Myslím že môžeš aj ako prváčka, tak neoficiálne, tam sa dá všeličo..Ale v prvom ročníku budeš mať minimálne Základy AV tvorby = foto, video.. Na kurzoch som nebol, podľa mňa zbytočnosť, knihu som síce mal ale neprečítal som ju, takže dá sa to aj bez všetkého
@martin182 nechcem riskovať... kvoli tomu si ju kúpim, lebo asi sa iba na túto školu prihlásim. Mohla by som ťa poprosiť názov knihy? skočím do knižnice či ju majú.