Zdravím, študujem na VŠ a mal som vážne zdravotné problémy, kvôli ktorým som sa nemohol venovať škole tak ako by som chcel a kvôli mnohým absenciám nemám dostatok kreditov, skúšky ktoré som mohol spraviť som spravil. Na to, aby som mohol pokračovať v štúd
nepocula som o tom a pochybujem ze by ti take nieco schvalili, uz z principu to nemozu urobit, lebo ta hranica je niekde stanovena a keby to povolili tebe, mohli by sa zacat do toho obuvat aj dalsi
u nas boli ohladom ospravedlnovania a vybavovania veci "zo zdravotnych dovodov" neprijemni a odbijali to hlaskou, ze ked mas zdravotne problemy, tak si mal prerusit studium.
Za vyskúšanie nič nedáš, skús im poslať oficiálnu žiadosť, kde vysvetlíš svoje dôvody a podložíš ich relevantnými dôkazmi (napr. kópia lekárskej správy).
Ale ako @1 píše, nespoliehaj sa na to. Ja som bol napr. mesiac v nemocnici, väčšina učiteľov to akceptovala, no našiel sa aj jeden taký, ktorý síce moje dôvody chápal, no nebral na ne ohlad a považoval za správne aby som prerušil štúdium.
Držím palce, no ak neuspeješ, prerušenie štúdia nie ja tak hrozné, veľa ti toho pouznávajú a aspoň si trochu oddýchneš
Díky za info aj za podporu Veľmi rád by som ostal na škole, už mi je jedno či mi povedia že mám ísť odznova prvý ročník, tak si zapíšem aj predmety z druhého ročníka a spravím ich naraz. Pristúpil by som na hocičo keby ma nechali normálne pokračovať, alebo znovu nastúpiť do prváku. Len jednoducho teraz nechcem mať rok nútené prázdniny. Veď už mám 22 a začínať od znovu keď budem mať pomaly 24 je strašne na hovno :/
Posli si to, nikdy nevies. Kamaratovi na medicine chybali 2 kredity a prorektor ci kto to ma na starosti styk so studentmi mu dal vynimku. (bez znamosti alebo uplatkov, ak by tu niekto chcel pindat)
da sa to, pocula som o tom, deje sa to, pytaj sa pytaj sa pytaj sa. takuto vynimku ti udeli dekan, rektor alebo tak, prve sa pytaj na studijnom a potom uvidis za kym mas ist.