ja som tam studovala biologiu a nauku o spolocnosti,v ramci ktorej som mala filozofiu kazdy semester..anticku,stredoveku,novoveku a tak..a bolo to podla mna brutal..bola podstatne tazsia ako filozofia na gymply,plus sme mavali povinne citanie a rozbory filozofickych diel..ze omg..ale tak pokial ta filozofia bavi a mas na nu bunky,preco nie..inak UKF ako skola sa mi zdala dost tazka,momentalne som na SPU a pozdava sa mi viac
Som z Nitry, študujem filozofiu - no aj napriek tomu nemám ani približnú predstavu, že ako to na UKF funguje.
Niekto mi hovoril, že tam majú nejaký úplne nemožný a nepraktický informačný systém, do ktorého sa človek musí dostať jedine cez IE6
Pokiaľ ťa má štúdium filozofie baviť a nemá ti spôsobovať utrpenie, tak musíš mať k filozofií veľmi kladný vzťah. Vzhľadom k spôsobu, ktorým sa vyučuje na mojej katedre, by som povedal, že nadpriemerná inteligencia nie je príjemný bonus, ale nutná podmienka. (Týmto samozrejme žiadnym spôsobom nehodnotím tvoju inteligenciu.)
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov
Som z Nitry, študujem filozofiu - no aj napriek tomu nemám ani približnú predstavu, že ako to na UKF funguje.
Niekto mi hovoril, že tam majú nejaký úplne nemožný a nepraktický informačný systém, do ktorého sa človek musí dostať jedine cez IE6
Pokiaľ ťa má štúdium filozofie baviť a nemá ti spôsobovať utrpenie, tak musíš mať k filozofií veľmi kladný vzťah. Vzhľadom k spôsobu, ktorým sa vyučuje na mojej katedre, by som povedal, že nadpriemerná inteligencia nie je príjemný bonus, ale nutná podmienka. (Týmto samozrejme žiadnym spôsobom nehodnotím tvoju inteligenciu.)
@alpynus - moju inteligenciu si nedovolim hodnotit ani ja. Totizto znamky su jedna vec a to, co naozaj viem, druha. Zistim mozno casom ...
Tak teda uvidime. Ak nebude pravo, skusim zdolat filozofiu a bud stratim jeden rok alebo ma to chyti.