Helou,chodi niekto na tento odbor?Podala som si prihlášku,hram 8 rokov na gitaru a chcem vedieť asi ako približne prebiehali prijímačky a ako to vyzera so študiom na tejto skole..vyhody - nevyhody.
Raz som tam chcel podať prihlášku (okey, nie presne tam, ale je to pod rovnakou katedrou)... Keď som ale zbadal, z čoho pozostávajú prijímačky, len som sa zasmial, chytil za hlavu a zrušil to ^^ S odstupom času absolútne neľutujem, ale viac takto verejne rozvádzať nebudem
@lubkadrnda chodila si na ZUŠ? Zbytočné vyhodené peniaze, (budem si to vyčítať asi do smrti). Oni sami tam nevedia, čo od človeka chcú, nemá tam ani kto učiť, celé to umelecké "oné" na ukf stojí za mak. Príjmačky - teta brnkla na klavír a ty si mala zapísať, aká je to nota. Ja som len samouk, takže som to samozrejme nevedel. Tí učitelia, povýšenecké svine, čo sedeli na zaprdených komunistických stoliciach a tvárili sa, že nad nich nie je.
Takže kto nevedel všetko bol pre nich nič a kto vedel všetko, toho tiež nezobrali, lebo už by ho nemali čo naučiť . A to fakt, jednej dievčine povedali, že vás tu už nemáme čo naučiť.
a požiadavky pridali na internet samozrejme až po termíne podania prihlášok, takže som posielal na slepo a až po niekoľkom telefonáte a maily ich tam pridali,
hej chodila som na ZUŠ a este stále chodim súkromne na hodiny . vies chcela som ist na konzervu lenze to by bolo asi dost náročné.a toto sa mi zdalo take v pohode... no neviem kedze kazdy mi povie inak.a teba teda neprijali? ooh začínam sa bat,prihlasku mam odoslanu takze budem tam musiet ist tak ci tak...mal si aj pohovor ze? (dik za info )
@lubkadrnda neprijali, učiteľstvo HU som aj čakal, to som si dal len tak, aj to spravili tak, že som mal sjl+hu a to sme boli len 5 či 6, tak to zrušili a dali to k inému spojenému predmetu a druhé som mal integratívne štúdia hudby, čo je vymyslený odbor k ničomu a ten zrušili, vraj málo uchádzačov a bolo nás tam cez 40. na odbor mali brať 20.