Som tretiacka na gymku a dnes sme zadavali z coho chceme maturovat. Dala som si obciansku nauku a dejiny umenia. Laka ma to k tomu umeniu a humanitnym vedam. Ale co dalej? Je lepsie sa vybrat ucitelskym smerom? Ak mate niekto skusenosti, tak sem s nimi
Problém je, ze ja nemam ziadny talent na spev, malovanie a nehram ani na hudobny nastroj. Zaujima ma umenie z teoretickeho hladiska a jeho dejiny, ako aj filozofia a chcela by som radsej pracu s ludmi. Logiki na matematiku nemam, tak to asi nie
Sice je pravda ze so bola prijata na konzervatorium do KE, ale musela som z rodinnych dovodov ostat v PO na gymku co trocha lutujem....ale chcem vyskusat aj VSMU - herectvo...ale chcela som ist studovat dejiny umenia alebo estetiku ale asi s kombinaciou s inym predmetom a popripade by zo mna bola ucitelka, len som chcela vediet kto s tym ma skusenosti....
ja študujem teóriu umenia, robím dizajn a celkovo sa zo sveta umenia neviem pohnúť už hrozne dlho a je to super ak ťa to bude fakt baviť a budeš v tom mať aj nejaké ciele, tak to nie je zahodený čas a má zmysel to študovať. dôležité je však vybrať si, či chceš dejiny umenia, estetiku alebo umenovedný smer.
@simka1311 ked som isla na konzervatorium tak tanec a spev a prednes bol zaklad, na VSMU v odbore herectvo tanec nie je podstatny, spievat no zlateho Slavika by som neziskala, ale, "zakladny" hlas mam...je to risk, ale nic tým nestratim, je to ako kazda vysoka. Zamakať treba najviac ako sa len dá a potom cakat ci vas zoberu alebo nie....
Nebudem ti kazit iluzie o tom tanci ...ale inak mas vyhodu lebo radsej ta zoberu ked nie si z konzervatoria je to cudne ale je to tak..chcu nepopisany papier
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
13 komentov
Na akej skole studujes?
Konzultácie k vypracovaniu komplexného portfólia.
Doučovanie teórie, umenia, kresby, stereometrie, deskriptívnej geometrie,...