rada by som vedela, co este sa da v zivote robit, ak niekto vystuduje ucitelstvo...niekde som citala, ze vobec nic take robit nemusim, ale nieco ine nic konkretne tam vsak nebolo...a na ujasnenie, ked myslim nieco ine, tak myslim nieco v tom odbore, kt
uplatnenie v obore super si myslím, mimo neho a nie manuálne ? No ktovie...
ja študujem obor, pri ktorom ak ma neprijmú na magisterskú špecializáciu prekladateľského smeru (kam je neskutočne ťažké sa na mojej škole dostať), budem učiteľka , čo vnímam strašne tragicky. :/ myslím, že je to veľmi užitočná práca, ale strašne spoločensky ponižovaná, by som povedala; pozrite na platy a na to, akú "prestíž" a "rešpekt" títo ľudia majú, a pritom to, čo robia je tak dôležité...
@inkheart ja sa veľmi nečudujem, pretože (z vlastnej skúsenosti) väčšina učiteľov nestojí za nič... uznávam, že byť dobrým učiteľom je veľmi ťažké. A pozerať sa v triede na človeka, ktorého to očividne nebaví, tak to veľmi rešpekt nevzbudzuje...
nooo... deti sa rodi menej a menej (ciganov neratam) a skoly stale bojuju o prvakov lebo ich zacina byt ako safranu.. teraz je obdobie, kedy maturuje strasne vela deciek z doby SVK baby boomu... ale to pominie o chvilku..
no co ja viem, mojho priatela mama je ucitelka a na ich skole budu buduci rok asi dve ucitelky prepustat, lebo sa im nahlasilo do prveho rocniku malo deti...