Hádaj ale ja som mu veľmi doteraz ani nemala co rozprávať o mojej robote, len keď sa niečo vtipné stalo alebo ma. Niečo nahnevalo...
Ale ja som vedela asi vždy veľa
noo my sa dost bavime o praci, skoro stale, lebo sa to zaroven prelina s nasimi zaujmami a do detailov ako do detailov. Skorej sa bavime dost o praci, ako o vyslovene naplni praci a nejakom developmente ohladom toho. Niekolko krat v priebehu dna mi posle nejaky screen jeho kodu alebo rovno link na github, sice tomu vobec nerozumiem ale tak no (posledne ale robi jeden projekt v pythone co uz sa trocha chytam a aj viem reagovat na to alebo sa spytat ze ci to dobre chapem a tak) a je to fajn.Je iné ked sa ludia rozpravaju o praci ked ich to baví/zaujímajú sa o to ako ked ludia si navzajom vkuse picuju na svoje prace. je super sa vypicovat niekedy, ale otravi to ludi. Takto je to uplne kosher a docela bonding (coz by som si davnejsie fakt nemyslela )
Veľa a často. Ja síce ešte študujem, ale tak on mi hovorí o práci a ja jemu o škole. Navyše, sme obaja v rovnakom odbore, študovali sme na rovnakej uni, poznáme veľa spoločných ľudí z nášho fachu, takže máme v tomto smere stále čo riešiť
malo sa bavime o praci ako takej a do detailov uz vobec nie
pytame sa jeden druheho ako bolo, co noveho,ci nieco nepokrocilo, resp. tak podrobnejsie iba ak je nejaky problem alebo je tam dilema alebo co
skor on so mnou ako ja s nim... kedze pracuje v banke, tak sa nemam s nim v podstate o com rozpravat so mnou sa o hudbe porozprava skor ako ja s nim o ekonomike
podľa situácie... nerád preberám vo voľnom čase s ľuďmi prácu, ale ak na to príde reč tak ok ale nerád sa pri tej téme zdržujem, prácu riešim iba v práci, cez voľno sa snažím sústrediť na iné veci
v podstate skoro každý deň aspoň trochu - on mi aj dosť často vysvetľuje, na čo prišli a ukazuje mi svoje prezentácie, kedysi som mu aj opravovala anglictinu do článkov...momentálne aj učí pár cvík, takže mi rozpráva, čo zas tí študenti porobili a aké motivačné reči im predvádza