Ahojte, bola by som rada keby ste mi sem napisali cokolvek co vam napadne ohladne VUTcky.. ci uz z vlastnej skusenosti alebo co viete od nejakych znamych ktori tam studuju, fakt uplne cokolvek co si myslite ze by mohlo nejak pomoct cloveku ktory sa zaujim
@adhak uplne cokolvek, ci uz veci ohladne prostredia, konkretnych fakult, narocnosti studia, pristupu ucitelov, kolko ziakov z tych co nastupia do 1. rocnika sa dostane aspon po bakalara (teda kolko % vypadne pocas prvych semestrov), aki su tam ludia, intraky, ale aj "nepodstatne" vecicky, ale pekne detaily ako stolicky v @6
inak nechcem vas vsetkych tagovat ale dakujem vam velmi pekne zatial
neni zaco teda, urcite som ti dost pomohol, saksa nehanbi a spytaj , inak mne sa celkom pacia wcka na fekte, nikdy tam nikto nieje a pekne su intraky su jake si vyberies, su aj s wc/sprchamina chodbe su aj take co maju kuchynu wc sprchu na izbe, zalezi od teba, a ja mam od intraku skolu 5 min, teda ja 10 lebo chodoim pomaly
@feklus Jop, taky som počul, že to zrušili po tom, čo ľudia prestali chodiť na prednášky. U nás zatiaľ nahrávaných snáď 90% toho čo sa prednáša v hlavných sálach, viem len o 2 profesoroch čo to nechcú a nenahrávajú sa
@hoperpohroma well ide o to co chces studovat ja som napr siel na MUNI prave kvoli M.Sc. neviem preco som bol v tom ze aj ty si skor na vedeckuo ako praktickuo
som na podnikateľke piatym rokom, celkom to ujde, FEKT odporúčam podľa ľudí čo poznám čo tam študujú a ako to tam funguje... Kamaráti čo boli na fite tak 2/3 odišla po roku či pár rokoch inde pretože to bolo dosť DOSŤ náročné...
Čo sa intrákov týka, tak Listovky aj časť Purkyniek je prerobená. Pod Palackého vrchom (kde máš aj FCH, FP, FEKT a FSI fakulty) je prerobených myslím 3 alebo 4 z piatich blokov kolejí - pod tým si predstav nové sprchy + umývadlo a vlastný záchod + nábytok, všetko nové, ale platí sa viac no...
@frenkie477