Ahojte chcem sa vas spytat na vas nazor co by ste isli studovat na mojom mieste. Som tretiacka na gympli, bavia ma asi vsetky predmety okrem geografie a slovenciny a na vysvedcku som mala zatial vzdy same 1. Neviem sa ale rozhodnut na aku skolu ist po gy
mala by si si ujasnit ktorym smerom chces ist a co ta najviac bavi. Ja napriklad studujuem medicinu v brne a bavi ma to a studujem to nie preto ze o desat rokov budem mozno aj nieco zarabat aj tak to nikdy nebude moc ja to studujem pre to lebo chcem pomahat druhym a ako som uz spominala ma to bavi..
... s medicinou na slovensku vela nezarobis, teda aspon zo zaciatku urcite nie, teda pokial nemas napr. rodicov lekarov, kt. ti prenechaju ambulanciu.
keby som si mala TERAZ vybrat zo skol, ktore si napisala, volila by som medzinarodne vztahy na VSE, poznam odtial par ludi a nestazuju si. minuly rok som tiez mala dilemu, kam ist a nakoniec som sa rozhodla a neviem, ci spravne...
ale ty musis vediet, co chces a obzvlast ked si vyberas z takych odlisnych moznosti, dobre si to premysli.
kto je šikovny nepotrebuje ani školu veľa peňazi je relativny pojem keď sa nechaš zdierať nezarobiš veľa ani keby si pre NASA pracovala a zas keď vybabreš so systemom tak ti stači aj nejaka "uboha" Slovenska škola .....a k tomu čo si maš vybrať pozri na trh prace čo leti čo ťa bavi napiš si to na papier trh prace na jednu polku čo chceš na druhu a čo budeš mať na oboch tak tam choď
na to, aby si zarabala vela penazi musis byt v niecom dobra. a dobra mozes byt iba vtedy, ak ta to bavi. to znamena, ze najdolezitejsie kriterium by malo byt zaujem o nejaky konkretny odbor a nie vyska platu
v prvom rade by si si mala naozaj ujasniť čo by si chcela v budúcnosti..