minulý rok som nastupila na VŠ. Ale vybrala som si niečo čo ma nebaví a chcem skôr inú školu. Jedna nemenovaná pani v škole mi poradila, že mám počkať kým ma vyhodia zo školy lebo ževraj na našej fakulte vyhadzujú až na konci roka. Pokračovanie v komente
Ked som sa s nou o tom rozprávala bol asi november. v strede druheho semestra som si bola normálne po potvrdenie o návšteve školy a dali mi ho. Tete zo študijneho som priložila isic a všetko v pohode. Ide o to že normálne som zatiaľ študent a využívam všetko k tomu. Myslíte, že mi na konci roka príde normálne vyhodenie zo školy? a že nebudem musieť vracať nejaké peniaze alebo niečo. V podstate som stále študent nie? čiže by to nemal byť problém .
Samozrejme, že nebudeš za ten rok platiť nič. Ale ak pôjdeš na inú školu, prvé 2 roky budú bezplatné, ale tretí si zaplatíš. Na doštudovanie Bc. máš podľa zákona 3 roky. Jeden si si už minula na inej škole.
@james98 Jasné to viem že ten posledný rok si budem platiť. Len som myslela skôr že ked nechodím do tej školy a vlastne po vyhodení sa budem musieť ísť nahlásiť do 7 dní na úrad práce na tie dva tri mesiace kým pôjdem na novú školu. Či ma nemôžu vyhodiť nejak tak, že povedia že som nechodila do školy už dlhšie a budem musieť platiť zdravotku alebo také veci za to že som nebola nahlasena na úrade.
ono vzdy sa rata rok ako celok.. cize aj ked si nastupila a bola si tam jeden den, tak uz do konca toho školského roka si študent aj ti bude platiť isic aj keď by si sa tam už neukázala...
a presne tak ako píše @2 keďže rok si si už minula tak jeden si budeš platiť na Slovensku
Do konca školského roka si študent, potom ťa vyhodia a už nebudeš študent. Za svoju študentskú neschopnosť spätne nič platiť nemusíš a potom treba mať na pamäti čo píše James.
@3 ale mne sa zda, ze tebe pride to ze ta vyhodia az v septembri oktobri.. normalne do 09/2017 by si mala byt student aj isic by ti mal platit, cize podla mna ten urad nebude potrebny