Ak niekto nevie, tak astrálne cestovanie je vlastne oddelenie vášho astrálneho tela od vášho fyzického. Vaše astrálne telo sa potom môže voľne pohybovať v nekonečnom priestore. Človek má viacero tiel. Väčšinou si uvedomujeme len to fyzické, ktoré nakoniec
Trosku som spekuloval s lucidnym snenim, pre tych co nevedia, su to sny, v ktorych si clovek UVEDOMUJE ze sa nachadza v sne a sam si ten sen vytvara. Parkrat sa mi to podarilo a je to fakt zazitok Akurat som sa potom cely den citil strasne nevyspaty a unaveny. Mozno teraz cez leto skusim to AC, vraj su tam podobne metody
Vymyslel som si vlastnu techniku a funguje....aspon u mna.
Ked zaspavam, predstavujem si spiralu ktora sa staca do samej seba a ja idem stale hlbsie a hlbsie pri plnom vedomi a po nejakom case sa predomnou zacne tvorit sen, zacnem vidiet obrazy a ja si uvedomujem, ze som zacal snivat.
Ale vyzaduje si to maximalnu sustredenost jedno zavahanie a nepodari sa to.
...Dari sa celkom... Z pociatku bol velky problem, hlavne s "dojazdom" spat do schranky telesnej, no vypiloval som to uz...
Od kedy spavam menej ako 4 hodiny denne, tak sa mi to casto uprostred noci stane aj spontanne, telo kapituluje no ja som normalne culy... Potom nastava len prekvapenie, ked dalej tukam do klavesnice a nic sa nedeje
A mam vselijake zazitky s OOBE... Napis TS, ked tak
@unteachable - hm, ak si vieš vyvolať lucídne sny tak by si to mal mať pomerne ľahké, jedna z techník ako "vystúpiť z tela" je nechať ten sen "rozplynúť sa", totižto v spánku je vraj človek mimo tela úplne automaticky.