Aká je vaša vysnívaná multiplayer hra? O čo by šlo? Niečo na massive world, kde by hralo cez 128 hráčov. Hra môže byť úplne podľa vás.
Aké prvy by mala tá hra mať? V akej dobe by bola - stará, moderná, supermoderná?
Štýl hry - voľný multiplayer ako to m
Open world stealth action, každý hráč má svoj vlastný herný svet, svoje misie a plní si ich ako sám uzná za vhodné... hra je prevažne stealth, ale dá sa do istej miery ísť aj bojovým štýlom na to
MGS e séria s bohatou nádielkou príbehu, PP sa má odohrávať pred/počas vzniku žoldnierkej skupiny Outer Heaven... takže po odohratí príbehovej časti za Big Bossa (hlavný hero, viac známy ako Snake), ti hra vyhodí char. creation = vytvoríš si vlastnú postavu a dostaneš od neho misiu ktorú ideš do sveta vykonať
akurát, že teraz už bude svet napojený na spojnicu iných hráčov, ktorý sa ti môžu objaviť vo svete (tento systém bol použitý napríklad v Journey), prípadne ak ich stratíte z dohľadu môžu zase raz zmiznúť
to, že či si budete s inými hráčmi pomáhať, alebo proti sebe bojovať je čisto na vás, akurát, že nebudete vedieť akú úlohu majú oni splniť... čo ponúka možnosti na vyvrcholenie osobných príbehov, od toho, že ste si navzájom pomohli a spolu vyčistili dedinu od okupantov, až po to, že jeden z vás má zachrániť POW, pokým druhý má v danej oblasti POW odstrániť zo sveta... či rôzne iné kombinácie... napríklad jeden má miesto podmínovať, pokým druhý sa snaží vypáčiť informácie z veliteľa v danej oblasti... a áno zrady štýlu "Daj mi bacha na chrbát, pokým otvorím tento zámok..." a v zápätí ucíti hlaveň na zátylku sú v engine v ktorom to vyrábajú možné...
a čo by bola už úplna čerešnička na torte... ak by bolo možné stretnúť viac hráčov naraz, či ak by hráči mohli aj dostať úlohu zastaviť iného hráča a mohli prejsť do Alert fázy, počas ktorej by ho/ju mali uloviť...
@dogyno o MGO3 zatial este nepadlo ani slovo, mozna tam nieco podobne aj bude, kedze sa pracuje teraz s open world tak dufam ze aj multiplayer cast hry bude open world a nie neake mini mapky ako boli doteraz
A Kojima potvrdil ze bude volnost pri plneni misii, ze si mozes vybrat ktore splnis skor a ako tu misiu vykonas je tiez na tebe, to uz si si mohol vyskusat na Ground Zeroes. Coz mi pripomina, ze by som si mal este zahrat Jamais Vu misiu ktora mi znizila mojich 100% completion spatky na 85% . I think it's time for Jack to let 'er rip!
A ak bude multiplayer co-op v main misiach tak dufam ze to nebude take ako v MGS PW. Akoze bola to zabava ale obtiaznost to znizilo na minimum a jediny challenge bol dostat S rank. Ked uz bude neaky co-op, tak dufam ze to zvysi obtiaznost hry exponencialne, reflex off (to ani pri online fungovat nemoze), zvysit inteligenciu a dohlat straze, bossom dat 100% viac hp za kazdeho hraca a pod.
@dogyno viem ze su tam lebky, presel som PW 100% skoro vsetko S rank solo (okolo neakej 100 side op som prestal s nahravanim S rank) takze zavolat si komando na custom bossa ktoreho dokazem znicit sam na za 2 minuty je az moc easy. Stupnovanie obtiaznosti misii je bezvyznamne ak pri multiplayeru je to rovnako obtiazne ako solo. Tam ide skor o to ci mas lepsie vybavenie alebo nie.
A nehovoril som o mapkach v PW, ale o MGO 1 a 2, tam neboli moc velke mapy.
Problem s free to play hrami je ten ze tie hry idu rychlo do sraciek. Mozu mat dobry napad, dobre sa rozbehnu ale potom pride bod kedy hra ma uz stalich hracov a programatori postupne prestavaju zameriavat na rozvoj hry a sustrediaa sa na to ako donutit hracov platit.
To tu fakt ešte nikto nezmienil Pokemona? Niečo na štýl Wowka, Lineage či elder scrolls, kde máte naozaj obrovský svet bez obmedzení. Chodíte po svete, chytáte pokémonov, bojujete s trénermi a chodíte na ligy. Wet dream of my younger self
mne by sa páčilo ak by zmultiplájerovali (dobré slovo čo?) silent hill
ale neviem ako by to prebiehalo
motali by sme sa tam v hmle a strielali po príšerkách
Skúste PlanetSide2 .. Massive online multiplayer first person shooter... s rôznymi classami, upgradeovaním zbraní, vozidiel (pozemné, vzdušné vozidlá) masaker. Je to však dosť náročné na HW
Inak k tej mojej One Piece hre šlo by proste o dlhú mapu grand line.. a na každom ostrove by boli nejaké úlohy.. tie by hráči museli plniť.. a museli by cestovať loďou ako piráti po ostrovoch so svojimi kamarátmi s ktorými by v hlavnom meste na začiatku založili Crew.. dali si logo a nazov ich piratskej crew a proste by plavali až nakoniec celej mapy po veľa veľa ostrovoch a Questoch.. + cely svet by bol PVP všade čiže by to nebolo tak ľahke lebo by boli boje atď.. boli by tam 3 rasy ľudia, rybáci, dwarfovia....
Keby dačo take je tak by som to hral deň i noc a momentálne sa teším na hru ArcheAge ktorá vyzerá byť tiež dobrá (je tam až 120 class kombinácií čiže si každý môže class zrobiť podľa seba že nemusíte byť warrior, rogue.. ale môžete spojiť napr warlocka, warriora a tank warriora a vytvoríte Skull Knighta a tak podobne )
@kittan hento je mmorpg ak si si nevsimol, mozes bojovat proti hracom ktori su s tebou na mape aj tradovat pokemonov, co viac chces?
je tam vsetko co splnuje MMO aspekt hry
Matrix.
Jedna úroveň v ňom, PvE, hráči verzus agenti.
Druhá úroveň v zničenom reálnom svete, Sion a nejaké ďalšie podobné mesto, možno sa ľudia rozdelili na frakcie ktoré nebojujú otvorene proti sebe, ale majú nuancovité nezhody a konflikty.
V tomto druhom svete skôr či neskôr človek získa loď, a keď do nej nastúpi, riadi ju a hra sa mení na... závodno-akrobatickú ...vec. Lebo lietať tými kanálmi vie byť silno akrobatické, keď samostatne ovládate silu horných a dolných elektromagnetov, toto by sa opisovalo dlho... Ale skrátka najväčší focus na dve veci - third person akčné hľadisko v Matrixe, a third person simulátor tých ich lodí v reálnom svete. Pohyb po vlastných v reálnom svete je menej dôležitý, v podstate len na štýl hubu, nákup zdrojov, príjmanie/odovzdávanie misií, stretnutia "gíld", politicko-ekonomické machinácie medzi hráčami na štýl Eve online, akurát otvorený konflikt medzi nimi je silno trestaný (čiže prakticky zakázaný, ale dá sa, ide o to vytvoriť situáciu kde všetci ľudia chcú spolupracovať a musia, keďže sú vymierajúca menšina, ale samozrejme nezhody a intrigy a konfrontácie stále nastávajú, len nie sú také veľké, obvykle ani smrteľné, ale o to zaujímavejšie).
Niečo ako je world of tanks, world of warplanes a bude world of warship ale dať do do jednej mapy... Mohli by ste si pomahat... (Lietadlo da polohu tanku vo svojom tyme ze dalsi tank je za kopcom...) atd... Nieco v tom zmysle
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
24 komentov
mna by bavila taka mmo hra, ze ludia by boli na birdzi ktory by fungoval
Open world stealth action, každý hráč má svoj vlastný herný svet, svoje misie a plní si ich ako sám uzná za vhodné... hra je prevažne stealth, ale dá sa do istej miery ísť aj bojovým štýlom na to
MGS e séria s bohatou nádielkou príbehu, PP sa má odohrávať pred/počas vzniku žoldnierkej skupiny Outer Heaven... takže po odohratí príbehovej časti za Big Bossa (hlavný hero, viac známy ako Snake), ti hra vyhodí char. creation = vytvoríš si vlastnú postavu a dostaneš od neho misiu ktorú ideš do sveta vykonať
akurát, že teraz už bude svet napojený na spojnicu iných hráčov, ktorý sa ti môžu objaviť vo svete (tento systém bol použitý napríklad v Journey), prípadne ak ich stratíte z dohľadu môžu zase raz zmiznúť
to, že či si budete s inými hráčmi pomáhať, alebo proti sebe bojovať je čisto na vás, akurát, že nebudete vedieť akú úlohu majú oni splniť... čo ponúka možnosti na vyvrcholenie osobných príbehov, od toho, že ste si navzájom pomohli a spolu vyčistili dedinu od okupantov, až po to, že jeden z vás má zachrániť POW, pokým druhý má v danej oblasti POW odstrániť zo sveta... či rôzne iné kombinácie... napríklad jeden má miesto podmínovať, pokým druhý sa snaží vypáčiť informácie z veliteľa v danej oblasti... a áno zrady štýlu "Daj mi bacha na chrbát, pokým otvorím tento zámok..." a v zápätí ucíti hlaveň na zátylku sú v engine v ktorom to vyrábajú možné...
a čo by bola už úplna čerešnička na torte... ak by bolo možné stretnúť viac hráčov naraz, či ak by hráči mohli aj dostať úlohu zastaviť iného hráča a mohli prejsť do Alert fázy, počas ktorej by ho/ju mali uloviť...
ale to je iba môj sen
A Kojima potvrdil ze bude volnost pri plneni misii, ze si mozes vybrat ktore splnis skor a ako tu misiu vykonas je tiez na tebe, to uz si si mohol vyskusat na Ground Zeroes. Coz mi pripomina, ze by som si mal este zahrat Jamais Vu misiu ktora mi znizila mojich 100% completion spatky na 85% . I think it's time for Jack to let 'er rip!
A ak bude multiplayer co-op v main misiach tak dufam ze to nebude take ako v MGS PW. Akoze bola to zabava ale obtiaznost to znizilo na minimum a jediny challenge bol dostat S rank. Ked uz bude neaky co-op, tak dufam ze to zvysi obtiaznost hry exponencialne, reflex off (to ani pri online fungovat nemoze), zvysit inteligenciu a dohlat straze, bossom dat 100% viac hp za kazdeho hraca a pod.
A nehovoril som o mapkach v PW, ale o MGO 1 a 2, tam neboli moc velke mapy.
tak či onak, tie top tier tanky a dinosaury dajú zabrať vždy
ale neviem ako by to prebiehalo
motali by sme sa tam v hmle a strielali po príšerkách
Keby dačo take je tak by som to hral deň i noc a momentálne sa teším na hru ArcheAge ktorá vyzerá byť tiež dobrá (je tam až 120 class kombinácií čiže si každý môže class zrobiť podľa seba že nemusíte byť warrior, rogue.. ale môžete spojiť napr warlocka, warriora a tank warriora a vytvoríte Skull Knighta a tak podobne )
je tam vsetko co splnuje MMO aspekt hry
Jedna úroveň v ňom, PvE, hráči verzus agenti.
Druhá úroveň v zničenom reálnom svete, Sion a nejaké ďalšie podobné mesto, možno sa ľudia rozdelili na frakcie ktoré nebojujú otvorene proti sebe, ale majú nuancovité nezhody a konflikty.
V tomto druhom svete skôr či neskôr človek získa loď, a keď do nej nastúpi, riadi ju a hra sa mení na... závodno-akrobatickú ...vec. Lebo lietať tými kanálmi vie byť silno akrobatické, keď samostatne ovládate silu horných a dolných elektromagnetov, toto by sa opisovalo dlho... Ale skrátka najväčší focus na dve veci - third person akčné hľadisko v Matrixe, a third person simulátor tých ich lodí v reálnom svete. Pohyb po vlastných v reálnom svete je menej dôležitý, v podstate len na štýl hubu, nákup zdrojov, príjmanie/odovzdávanie misií, stretnutia "gíld", politicko-ekonomické machinácie medzi hráčami na štýl Eve online, akurát otvorený konflikt medzi nimi je silno trestaný (čiže prakticky zakázaný, ale dá sa, ide o to vytvoriť situáciu kde všetci ľudia chcú spolupracovať a musia, keďže sú vymierajúca menšina, ale samozrejme nezhody a intrigy a konfrontácie stále nastávajú, len nie sú také veľké, obvykle ani smrteľné, ale o to zaujímavejšie).