tých je strašne veľa...hmm, určite londýn a liverpool...potom aj salzburg...mníchov.....juh francúzska a pobrežie portugalska....vlastne mne úplne stačí chodiť po európe
"I GO TO YOU LONDON" tvl, you made my day
Asi Nice alebo Praha. Možno Monaco, síce to nie je mesto ale ako hlavné mesto sa berie Monte Carlo a mne sa zrovna páči zvyšok Monaca viac než Monte Carlo :/ a ako sa volá ten zvyšok to fakt neviem.
no, myslím, že do Londýna sa dostať v dnešnej dobe je niekedy jednoduchšie a aj lacnejšie ako z jedného kúta Slovenska na druhý.
Tiež by som chcela veľmi vidieť Petrohrad, potom Florenciu a Rím, hlavne pre to, že študujem umenie a veľmi by sa mi hodilo vidieť kolísku skoro všetkých známych umeleckých slohov. Obnovila by som si v mysli Paríž, síce som tam bola, ale ako trinásťročná a to som si teda veľmi neužila, potom by som chcela vidieť Barcelonu, kvôli architektúre Antonia Gaudiho. Ďalej Grécko, taktiež kvôli architektúre, mytológií a moru som dosť európsky orientovaná, vôbec ma neťahá vidieť čo ja viem, napr. Japonsko alebo Čínu, samozrejme, kebyže vyhrám zájazd, tak ho neodmietnem. ale prioritne by som si chcela prejsť mestá, v ktorých sa zrodila naša kultúra. A ešte San Francisco a Denver, pretože (nielen, ale hlavne) tam žili a pôsobili beatnici a hippisácky underground
Najviac sa mi pacil v Berline, ak by ma niekedy omrzel Londyn, isla by som kludne tam .
Najblizsi plan je Amsterdam, Barcelona, vzdialenejsi je New York. Uvidime.
Ja nevieem... Nejak si neviem predstaviť,žeby som odišla od všetkého nejak ďalej... Ale keby si mam vybrat krajinju v ktorej by som zila od narodenka tam anglicko alebo take holandsko švédsko sa mi pacia aj ked som tam este nebola:d alebo californiou ci ny by som nepohrdla
Chcem ist všade postupne chcem prejsť celú európu (zatiaľ som nikde moc nebola) a urcite aj australia .. A cast ameriky a na island tam dufam ze urcite raz pojdem!