V Martine je 100% najlepsia mam to z prvej ruky....a to ze je tam problem sa dostat to ano...asi preto to bude najlepsia medicinaa...lebo tam neberu samych debilov ako vsade inde
Martin, ale ja všeobecne zastávam teóriu, že záleží predovšetkým na kvalitách tvojich a nie VŠ. ale možno pri medine by fakt nebolo odveci, keby vás tam aj niečo naučili
osobne medicinu v martine ani nepoznam, ale asi BA by som tipol ako dobru skolu ( studuju tam kamosi a teda makaju rozhodne dost )
@Kavenka24 fakt skvele tvrdenie : lebo tam neberu debilov ako vsade inde.. prajem ti vela stastia s vyberom tvojej skoly, dufam ze tam nebudu brat samych debilov, kam sa budes hlasit.
Urcite na Slovensku nenajdes nejaku vysoku uroven.. MAm kamarata, kt. studuje v Brne na Masarykovej, je to tam celkovo tazke ale taktiez su dobre vysledky..
@kacenka24 Ono to nie je len o tom, že nepríjmu debilov a a hlavne na medicíne.
Lebo ak je aj niekto nadpriemerne inteligentný, tak medicínu určite neovláda, hlavne prax a aby bol z neho kvalitný lekár, musí ho tú prax niekto naučiť, lebo to nevie sám od seba ani človek s IQ 140...
@D170 ale ved to som nepovedala ze ak je niekto fakt inteligentny ze ovlada aj medinu....ja vravim len to ze urcite uz ma iste predpoklady aby to ucivo na medine zvladol...ako niekto kto mal na strednej same 4 a 5...a to ze je v martine najlepsia medicina....to aj vdaka inym veciam
Keď na Slovensku tak Martin, ale samozrejme české školy sú lepšie, ale dostať sa tam je poriadna drina. Mám kamarátky v Olomouci, Bratislave a aj v Martine. A Olomouc a Martin si pochvaľujú ako dobré školy.
ja cem ist na medicinu na MUNI do brna...dufam ze sa tam dostanem...aj ked sa ete nevem rozhodnut medzi vseobecnym lekarstvom a zubarinou ... aj ked je mensia pravdepodobnost ze sa na zubarinu dostanem, bo beru strasne malo ludi, za pokus to stoji ... ale na sr by som na medinu nesla ...