školu mám 3 dni v týždni, čo mi pomáha krátiť výdavky... ale za týždeň miniem tak 9€ v stravenkách a nejakých 5€ v hotovosti. Takže dokopy to je 15€/týždeň (60€/mesiac)
Je to dosť málo a nemám dosť peňazí na nejaký ten vysokoškolský život (teda na zábavu).
Na dopravu miniem 2-5€ (záleží od druhu dopravy) na týždeň. Teda priemerne 12€/mesiac. Za ubytko platím cca 47€/mesiac.
Tj. dokopy mesačne miniem cca 120€. Študujem v Prešove.
@kedmusis už tu takéto forum tuším inak bolo, ale neivem ako sa presne volalo ...
a k veci, tiež platím za intrák 100€ som v Brne a za stravu ma to vychádza od 70 do 100€ na mesiac, podľa sladkostí a blbostí a podľa toho ako chodím von
Čo považuješ za zábavu? Ja chodím do divadla, mesačne miniem asi 10€ za divadlo, kedže niektoré predstavenia mám zdarma a iné za 2€ či 1€, chodím na zumbu alebo plávať občas, takže to vychádza mesačne 10? 20? asi chlastať nechodím, ak máš na mysli takú zábavu...
Koľko si mesačne dovolím minúť? Toľko koľko mám k dispozícii, väčšinou mám stále čo platiť. Teraz napr miniem prachy na darčeky, ale minulý mesiac som si kúpila niečo na seba, každý mesiac je to iné
kým som chodila do školy, tak intrák 65€, net tam 6€, električenka 13€, cestovanie domo asi 20€, a cez týždeň na intráku tak 10- 15€ zväčša na koľko som si brala jedlo z domu aj dosť
neviem,co povazujes za zábavu ale ja chodím do divadla,na koncerty a hlavne plávat,nemínam prachy na blbosti,tak my vyjde tá zabava asi na 35 eur mesacne
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
(nakoľko nemíňam a jedlo si vždy tak na aspoň dva dni v týždni nosím z domu
Je to dosť málo a nemám dosť peňazí na nejaký ten vysokoškolský život (teda na zábavu).
Na dopravu miniem 2-5€ (záleží od druhu dopravy) na týždeň. Teda priemerne 12€/mesiac. Za ubytko platím cca 47€/mesiac.
Tj. dokopy mesačne miniem cca 120€. Študujem v Prešove.