som maximálne spokojná. cestujem učím sa, čo ma baví, chodím na akcie, bývam vo svojom, mám čas na veľa vecí, podieľam sa na mnohých veciach, mám prístup ku skvelým projektom, ľuďom, knihám, umeniu a je mi dobre.
je fajn, sice sa musim vela ucit a toho volneho casu mam omnoho menej ako na strednej(ozaj omnoho) ale tak skola ma celkom bavi, zijem v Prahe, nezijem na intraku
študujem to čo ma baví a aj keď som si po strednej vravela že do školy už nikdy viac chodiť nechcem, je to neporovnateľný rizdiel. Mám to tam rada , cítim sa, že rastiem... Určite by om to nevymaenila za rok brigád niekde za pokladňou.
Je super, keď nie je skúškové... Že by som ale mala nejak veľa času? Školu mám 5 krát do týždňa, niektoré dni som tam naozaj od rána do večera, nie ako na strednej, že o tretej koniec... Áno, žijem si sama, starám sa sama o seba, robím čo chcem... Naozaj, až na to skúškové..
tak väčšina ľudí ide na intrák a preto hovoria, že je to obrovská zmena v ich živote a je to super a sú prvýkrát bez rodičov, nové mesto, noví ľudia... 100x bohatší sociálny život... ale to je proste intríkový život a nie vysokoškolský
ja som domáci, nie som na intráku a najväčšia zmena je čas... omnoho viac prázdnin (+väčšina má voľné piatky) a voľného času, ale zas keď je obdobie, že sa treba učiť, tak sa treba naučiť extrémne veľa za veľmi malý čas... potom veľká flexibilita - niektoré predmety si vyberáš, časť rozvrhu si skladáš, vyberáš si šport na telesnú, a najdôležitejšie je, že závisí od tvojej šikovnosti, kedy ti už začnú prázdniny
...väčšina profákov nepotrebuje ospravedlnenky a na prednášky chodiť nemusíš... zase závisí všetko len od teba
a ten roztrhaný nepravidelný rozvrh, dvojhodinové prestávky a tak... pre niekoho výhoda, pre niekoho nevýhoda
@bress ja som ti veril (i keď zrnko pochybností bolo keďže viem ako ťažké je dostať sa na medicínu). Ale rozhodne ti teda musím pogratulovať a popriať nech sa ti tam darí. Aj ma to trochu potešilo