Akú najväčšiu hoväďovinu sa vám (alebo niekomu jinému) podarilo v škole cez hodinu „nechcene” zadreť? Ja si spomínam kedysi na štvrtý ročník ako spolužiak dal namiesto Vulkanické erupcie, vulkanické erekcie.najlepšie že nevedel čo to znamená a tie jeho ne
spolužiak na základnej namiesto "šejkspír" prečítal "skipír"
a na strednej na biológií "čo je to retardácia".. "no tak to sú tie,, pošahané bunky" a on to vie tak úžasne povedať on má viac takýchto hlášok, ale ma nenapadne :/
základka, 9 ročník, chémia s riaditeľom, spolužiak odpoveda...
-kto vytvoril prvú periodickú tabulku prvkov?
- to bol ten, DJ (dížej) Mendelejev, že?
stredná, nejaký odborný predmet. spolužiak po mesiaci prisiel do školy a hneď išiel odpovedať...
- no popíš mi ten obrázok naľavo. (pozrel sa doprava)
- hovorím naľavo! nevieš ktorá je to ľavá strana?
- neviem to, ja som vtedy chýbal. (Myslel to tak, že chýbal na tom ked sa učilo to z čoho mal odpovedať. Skoro všetci to pochopili že nepozna pravu a ľavú stranu)
moja spolužiačka na gymku zadrela ,že pápež nebol katolík preto nesúhlasil s niečím ..lenže už si nepamätám s čím konkrétne=/ ...ale súviselo to s dejepisom ..pápež nie je katolík
Mne sa asi v 5. ročníku na etike podarila milá vec..
Mali sme na etike hrať scénky o slušnom vypýtaní si (požičaní) veci a odmietnutí/súhlasu... Tak sme spolužiačkou hrali že mám bycikel, tak sa ma spýtala či si ho môže požičať a zo mňa slušnej devy vyšlo " A čo ti je*e? " Ale ja som to vôbec nechcela povedať, ja som chcela povedať niečo úplne iné ,, potom som sa len chytila za ústa a zvyšok hodiny prosila učiteľku nech mi nedáva poznámku za vulgarizmy na hodine....
noo bola hodina anatómie a preberali sme skelet /kostru/ človeka a mňa vyvolal a ako som už bola skoro pred tabuľou tak sa ma spolužiačka niečo spýtala či to viem a ja jak som jej odpovedla tak som kráčala chrbtom k umelému modelu skeletu a nevšimla som si ho a vrazila som do neho...
-profesor na AZD- Priatelie teraz si predstavete... Musí to byť evidované ako spis a nie ako pozdrav z Austrálie...
-spolužiačka Eva na AZD- Tá sa nervovo zrúti... Povie, že sme ju dopichali ihlami...
-profesor na AZD- Kde máte zošit???
Nika- Skovala som ho...
profák na to- Dobre ste spravili...
-profák na AZD- Kto vedie gremiálnu poradu???
Nika- Riaditeľ.
profák- A to je kto???
-matikár- Vysvetlite to ako 4 ročnému dieťaťu.
-matikár- Situácia je jaká???
-matikár- Neviete vysloviť jednu súvislú vetu?!
-ja/sama pre seba/- Kokot na entú...
-matikár- Cybrí to abstraktné myslenie...
-matikár- Je toto funkcia???
celá trieda- Áno.
matikár- Nie.
celá trieda- Prečo???
matikár- Lebo to nie je funkica...
- matikár- Vy nemáte takto sedeť?!
Eva- Ako to viete???
-matikár- prečo tento graf nemá zmysel?
Monča- Lebo je krivý.
- matikár- Svoj volne si zobrala cudzí majetok.
- matikár- Pozrite sa na to logicky... Čo tam vidíte?
- Romana- Na čo si tam mám sadnúť?
matikár- Na stoličku.
- matikár- to snáď nie je možné... /celá trieda sme neboli schopní pochopiť nejaké učivo, ktoré sme preberali už 5 hodinu... a furt sme to nechápali aj keď nám to minimálne 20 krát vysvetloval/...
- matikár- Prestaň sa tak násilne smiať. Netrapoš...
- matikár- Zmena...
Eva- Ste oholený.
- Maja- Jak retardovaný...
- matikár- Je strašne depresívne ťa počuť smiať sa... Humor na úrovni škôlky... To bola zmysluplná poznámka k tejto téme...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
22 komentov
a na strednej na biológií "čo je to retardácia".. "no tak to sú tie,, pošahané bunky" a on to vie tak úžasne povedať on má viac takýchto hlášok, ale ma nenapadne :/
pani ucitelka zadelila takto ziakovi.
alebo cez prestavku si tipek ujebal: "smrad jak ked v marnici neni tyden eletrika"
-kto vytvoril prvú periodickú tabulku prvkov?
- to bol ten, DJ (dížej) Mendelejev, že?
stredná, nejaký odborný predmet. spolužiak po mesiaci prisiel do školy a hneď išiel odpovedať...
- no popíš mi ten obrázok naľavo. (pozrel sa doprava)
- hovorím naľavo! nevieš ktorá je to ľavá strana?
- neviem to, ja som vtedy chýbal. (Myslel to tak, že chýbal na tom ked sa učilo to z čoho mal odpovedať. Skoro všetci to pochopili že nepozna pravu a ľavú stranu)
Mali sme na etike hrať scénky o slušnom vypýtaní si (požičaní) veci a odmietnutí/súhlasu... Tak sme spolužiačkou hrali že mám bycikel, tak sa ma spýtala či si ho môže požičať a zo mňa slušnej devy vyšlo " A čo ti je*e? " Ale ja som to vôbec nechcela povedať, ja som chcela povedať niečo úplne iné ,, potom som sa len chytila za ústa a zvyšok hodiny prosila učiteľku nech mi nedáva poznámku za vulgarizmy na hodine....
-spolužiačka Eva na AZD- Tá sa nervovo zrúti... Povie, že sme ju dopichali ihlami...
-profesor na AZD- Kde máte zošit???
Nika- Skovala som ho...
profák na to- Dobre ste spravili...
-profák na AZD- Kto vedie gremiálnu poradu???
Nika- Riaditeľ.
profák- A to je kto???
-matikár- Vysvetlite to ako 4 ročnému dieťaťu.
-matikár- Situácia je jaká???
-matikár- Neviete vysloviť jednu súvislú vetu?!
-ja/sama pre seba/- Kokot na entú...
-matikár- Cybrí to abstraktné myslenie...
-matikár- Je toto funkcia???
celá trieda- Áno.
matikár- Nie.
celá trieda- Prečo???
matikár- Lebo to nie je funkica...
- matikár- Vy nemáte takto sedeť?!
Eva- Ako to viete???
-matikár- prečo tento graf nemá zmysel?
Monča- Lebo je krivý.
- matikár- Svoj volne si zobrala cudzí majetok.
- matikár- Pozrite sa na to logicky... Čo tam vidíte?
- Romana- Na čo si tam mám sadnúť?
matikár- Na stoličku.
- matikár- to snáď nie je možné... /celá trieda sme neboli schopní pochopiť nejaké učivo, ktoré sme preberali už 5 hodinu... a furt sme to nechápali aj keď nám to minimálne 20 krát vysvetloval/...
- matikár- Prestaň sa tak násilne smiať. Netrapoš...
- matikár- Zmena...
Eva- Ste oholený.
- Maja- Jak retardovaný...
- matikár- Je strašne depresívne ťa počuť smiať sa... Humor na úrovni škôlky... To bola zmysluplná poznámka k tejto téme...