Pohltila nás všetkých. Aj tvoju 80 ročnú babku. A prečo?
Lebo Šani sa odhlásil. Jednoducho preto.
A teraz vážne. Na čo nás chce telka vlastne naviesť? Citujem "megacool" výrok: "Ak nie si online, neexistuješ."
Pardón, to ako keď spím, jem, alebo proste som niekde vonku, neexistujem? Tak to už je príliš!
Zoberme si teda malý príklad. Šani si píše s kamarátkou cez Skype. Odhlási sa, pretože iný kamarát ho volá vonku. Bum bác a Šani neexistuje.
Šani ide na záchod. Odhlási sa, lebo na hajzli bude asi ťažko srať aj počítačom na kolenách. Šani znova neexistuje.
Šanimu sa pokazí počítač. Vypne ho, lebo nefunguje. A Šani neexistuje.
Necháme sa teda takto deptať bedňou? Každý sa pamätá na dobu, keď neexistovali "kompy" ani "net". Všetci boli od rána do večera vonku s priateľmi. A bolo nám dobre. Nevravím, že nemáme sedieť za počítačom. Hodinka denne snáď stačí, nie?
No dnešné prázdninové dni vyzerajú asi takto.
Vstaneme, zapneme komp, ideme do kúpeľne, jeme za počítačom, deň beží a ideme spať (česť výnimkam).
Decká, poďme konečne von. Aj Šani je vonku. Určite.
Blog
9 komentov k blogu
2
Keďže mám spolužiaka ktorého voláme šaňo tak som sa prvých 2 krát na tom zasmial, ale je to hrozné tá reklama... Všeobecne sú reklamy mobilných operátorov hrozné, jak hovno vianočka, tak cigáň dede a môžeš ďalej pokračovať jaké boli, šecky boli hrozné..
3
Je to reklama, musí byť výrazná, nepriehľadnuteľná a jebnutá - a uznaj, že spĺňa všetky tieto podmienky
Netreba si brať reklami k srdcu.
Ináč, ono ten Šani ani nie je toľko zlý, len ho strááášne veľa krát púšťajú. A každému to začne po čase liezť na nervy. Ale to každá reklama s frekvencou šesť krát za hodinu.
Netreba si brať reklami k srdcu.
Ináč, ono ten Šani ani nie je toľko zlý, len ho strááášne veľa krát púšťajú. A každému to začne po čase liezť na nervy. Ale to každá reklama s frekvencou šesť krát za hodinu.
4
Šani len prešiel do O2. či?
inak, osobne si myslím, že to netreba zbytočne prežívať, je to len reklama. ktorá spojila celé Slovensko ^^
inak, osobne si myslím, že to netreba zbytočne prežívať, je to len reklama. ktorá spojila celé Slovensko ^^
5
par krat som ti to refreshol nech ti tam ponaskakuje to Precitane: xxx x ked sa z toho tesis
hentu reklamu so sanim som este nevidel
ale ta hlaska ak nie si online neexistujes ma neprekvapuje moc uz nejakych desat rokov dozadu mali bud si easy alebo nie si
kazdopadne ti co vymyslaju t-mobile reklamy su kokoti
hentu reklamu so sanim som este nevidel
ale ta hlaska ak nie si online neexistujes ma neprekvapuje moc uz nejakych desat rokov dozadu mali bud si easy alebo nie si
kazdopadne ti co vymyslaju t-mobile reklamy su kokoti
7
Kym to nezacali vsetci riesit, ani som nevedel, ze taka reklama existuje.
9
To netreba riešiť, ten výrok neberú vážne ani ľudia, čo ho vymysleli, len silou mocou potrebovali niečo, čo sa dá (pseudo)dvojzmyselne zahrať, ako vo všetkých t-mobilovských reklamách.
@etelnair na "buď si easy, alebo nie si" som už aj zabudla! každopádne na fakt, že reklamy a slogany im vymýšľa tá istá skupinka ľudí, sa zabudnúť nedá tuto úplne platí, že aj zlá reklama je reklama, na každou jednou prevraciam očami, ale každú jednu si všimnem.
@etelnair na "buď si easy, alebo nie si" som už aj zabudla! každopádne na fakt, že reklamy a slogany im vymýšľa tá istá skupinka ľudí, sa zabudnúť nedá tuto úplne platí, že aj zlá reklama je reklama, na každou jednou prevraciam očami, ale každú jednu si všimnem.
Napíš svoj komentár
- 1 Hovado: Zvláštnosti slovenskej poľovačky s Maďarom
- 2 Mixelle: Milan a Zuzana alebo ako som sa stala strážcom tajomstva
- 3 Protiuder22: Oheň
- 4 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 5 Dezolat: Teal a jeho sen o písaní
- 6 Hovado: Opäť som späť
- 7 Mixelle: Agáta
- 8 Tomasveres: Moje prvé ( ne ) vysnívané auto
- 9 Hovado: Spomienky
- 10 Hovado: Každé bláznovstvo, 3 dni trvá
Je to kokotina, neznášam tú reklamu......