Známi čitatelia to určite poznajú. Každý má nejakého takého, ktorý mu proste potrebuje znižovať priemer a vždy keď mu ohodnotí článok dá mu len jednu hviezdičku. Čím známejší spisovateľ, tým viac má takýchto ľudí. Ale aj viac tých, ktorí mu ten priemer zdvihnú naspäť.

Poznáte taký pocit? Pozeráte si celkom čerstvo napísaný blog, má možno okolo 6 hodnotení spriemerované na päť hviezdičiek. A potom príde ten známy používateľ a priemer vám klesne na 4 a neupraví sa dokiaľ to zase neohodnotí aspoň ďalších sedem ľudí.

Jednu hviezdičku na blogu beriem ako spodok kontajnera. Čiže blog, ktorý nemá formu, nemá nápad, nemá gramatiku, nemá jednoducho nič, je taký blbý že sa ani nedá prečítať a čitateľovi je potom ešte dokonca zle. Keď dostanete na blog jednu hviezdičku, je to snaď horšie ako kritický komentár.

Prečo to niektorí ľudia robia tým slávnejším?
Závisť? Komplexy? Žiarlivosť?
Zoberiem to na seba. Keď už píšem, tak sa snažím dbať aspoň na gramatiku. A myslím si že blogy mám bez gramatických chýb, lebo si ich po sebe aj čítam. Taktiež, oddeľujem od seba jednotlivý text, používam čiarky, bodky a iné znamienka. Ideu blogov sa snažím po nikom neopakovať, teda aspoň som také ako píšem nevidela, inak by som ich nepísala.
Myslím si že jediné v čom môžete so mnou v blogu nesúhlasiť, je obsah. A keď sa vám nepáči jedna vec, je to dôvod dávať len jednu hviezdičku, keď všetko ostatné je vlastne tak, ako má byť?

V živote som asi len jeden blog ohviezdičkovala na jednu hviezdičku. A to obsahoval štyri vety a bol napísaný "pokecovským písmom."
Blogy vlastne vždy keď ich hodnotím, hodnotím ich na päť hviezdičiek.

Ale viete čo si asi títo ľudia neuvedomujú?
- Že aj tým negatívnym hodnotením vám jedno hodnotenie pribúda a máte to bližšie k TOP
- Že aj tým kliknutím na váš blog mu zvyšujú čítanosť
- Že ostatní vám ten jednohviezdičkový priemer aj tak dvihnú minimálne na 3
- Že oni dostávajú to meno, "ten čo mi závidí, tak má potrebu kaziť mi priemer"

A preto viete, ako sa proti nim bojuje?
Možno agresívnejšia, temperamentnejšia, ctižiadostivejšia povaha by si klikla na ich blogy a každému by dala len po jednej hviezdičke. Lenže tým sa znižujete na ich úroveň.
Ukážte im že vás nezaujímajú.
Neklikajte na ten blog, bol by potom čítanejší.
Nehodnoťte ten článok, postúpil by do top.
Ukážte, že vám ani nestoja za dáke hodnotenie.

Lebo ľudia ktorí závidia a zle hodnotia blogy, tí sú ten spodok kontajnera.

Napísala by som ktorý používateľ ma k tomuto inšpiroval, ale nejdem mu zvyšovať TČ

 Blog
Komentuj
 fotka
kissmeplease  20. 8. 2010 09:49
a kde sú hviezdičky?
 fotka
nicoolka  20. 8. 2010 09:51
Presne viem o čom hovoríš. Síce nie som známa ale sú takí. A pri predposlednom blogu som sa s tým aj stretla. Potom mi napísal ešte nejaký koment ale ten som vymazala. (A)
 fotka
trubyroch  20. 8. 2010 10:09
Nedalo mi, z recesie...
 fotka
encrypt  20. 8. 2010 10:09
nevidel som žeby tebe niekedy dávali po jedej ja dáam teraz 7
 fotka
d170  20. 8. 2010 10:13
Tak ja jednu dávam iba v podobných prípadoch ako Ty.

Ak sa mi niečo nepáči, ale vidím, že autor tomu venoval trochu času tak nehodnotím a ak sa mi páči tak dám 4 alebo 5 .

Ale ak ti vkuse niekto dáva 1 hviezdičku, tak mu nejde o kvalitu tvojich blogov, skôr to robí kvôli tomu, že ti závidí alebo ťa nemá rád.

A je pravda, že na tejto stránke je dosť ľudí čo takto znižujú známym blogerom priemer.
 fotka
wanilka  20. 8. 2010 11:00
sice netusim jak sa citis, lebo ja som stastnaked mi to ohviezdickuju aspon dvaja ludia, a ked dakym zazrakom dostanem pat hviezdiciek, tak sa cela rozplyvam od stastia



a predstav si jake to je ked ti aj jeden z tych par da nizke hodnotenie

asi maju pravdu, ale aj tak

( neber to ako vycitku proti tebe. nemyslim to v zlom)



ale chapem ze to musi byt hnusny pocit
 fotka
lulinka1230  20. 8. 2010 11:02
ja s týmto nemam nič,moje blogy nikto nečíta!a mimochodom @malapohroma

moja segra sa snaží ako ty napísať príbeh z obrázkami The Sims pozri sa ok? vola sa tu ako:zdenula
 fotka
majqqqo  20. 8. 2010 11:15
pozri ja som si odstranil hviezdicky, not problemo D
 fotka
2norbi2  20. 8. 2010 12:23
veď sú to len hviezdičky...
10 
 fotka
azizi  20. 8. 2010 12:32
Ja tiež dávam takmer vždy len 5 hviezdičiek (A) viem, že by sa mali hodnotiť aj ostatné blogy, ale jednoducho keď sa mi nejaký až tak nepáči, tak ho nehodnotím. Možno keby bolo hviezdičkovanie úplne anonymné, tak by som ohodnotila aj tie ostatné články, hmm neviem.
11 
 fotka
stenatko  20. 8. 2010 12:41
K hviezdičkám.



Dávam rôzne. Niekedy dva, ked to má ok gramatiku a celkom dobrý dej. Tri, ked mám zmiešané pocity a viem, že je to tak urobené na polovicu, štyri myslím dávam ked to má len kúsok od dokonalosti. Skoro vždy hodnotím. A jednu hviezdičku dávam tým extrémom, čo si popísala hore
12 
 fotka
narazuvzdornaa  20. 8. 2010 13:07
(ach)

Ak tomu rozumiem správne, s niekým tu máš spor a ten ti hviezdičkuje nízko, aby ti urobil napriek. To naserie, chápem.



Ale nevidím dôvod, prečo nedať jednu, nech je blog hoci aj gramaticky a štylisticky správny, má formu i obsah, a podľa názoru čitateľa je hlúpy/prehnaný/nechutný/zbytočný/nezaujímavý..

Osobne hviezdičkujem iba päť alebo jednu.
13 
 fotka
krvaaa  20. 8. 2010 13:53
Chápem, že to naštve. Ale aj tak nechápem, prečo ťa to tak žerie. Máš blogy s dvadsiatimi, tridsiatimi hodnoteniami. Ak mám ja desať hodnotení, skáčem po strop od šťastia (prvá strana mojich blogov je zavádzajúca, hovorím o všetkých blogoch pred tým.)



Vyser sa na takých a nerieš to.
14 
 fotka
nikoleta243  20. 8. 2010 13:59
zeby bolo pisanie len /AJ/ o hviezdickach? hlavna vec, ze si vycistim vnutro a idem dalej. Hviezdicka potesi, ale potom sa stat jej otrokom?
15 
 fotka
eeozniap  20. 8. 2010 15:39
ja si nepripadám tiež ako nejaká skvelá a ´slávna´ autorka, ale tiež po hviezdičkovaní dvoch dievčat (ktoré mi vždy hlasuju za sebou) mi to strhne jednu hviezdičku a niekedy nechápem prečo, lebo kým nehlasuju ony, tak ich mám 5 ..a sere ma to
16 
 fotka
anzu  20. 8. 2010 16:12
Už viem, čo potrebujem ku skutočnej sláve: vlastného hatera!



Ale teraz vážne. Aj keby som ho mala, tak o tom asi neviem. Lebo každú chvíľu nečekujem, ako vyzerá hodnotenie k práve uverejnenému blogu. Neviem, čo riešiš. V konečnom dôsledku ani nevidíš rozdiel a predsa mám pocit, že ťa to celé strašne štve, keďže už to spomínaš niekoľký krát, mám taký pocit.
17 
 fotka
tunidlo  20. 8. 2010 16:18
Ako napísala @narazuvzdornaa ...

Pre teba nemá zmysel od iného človeka chápať tú jednu hviezdičku tak, ako ju chápeš, keď ju sama udeľuješ, pretože on jej môže rozumieť úplne inak ...



Ja dávam jednu hviezdičku blbostiam, ktoré vôbec nemusia mať ani zlú gramatiku, ani nič iné ... Len sú to proste v mojich očiach blbosti ...
18 
 fotka
sheily  20. 8. 2010 17:17
@anzu to že to nepozeráš ty neznamená, že to nesleduje ona(aspoň si myslím)..



Mňa to tiež štve, a nejde mi o hviezdičky, ale o princíp..Že čo tým vlastne tí ľudia sledujú..
19 
 fotka
anzu  20. 8. 2010 17:26
@sheily toho som si vedomá a práve preto som to napísala.
20 
 fotka
fragile.  20. 8. 2010 17:48
Tragedia... :F Dal som ti 1 hviezdicku za tento nezmyselny blog, ale priemer to neznizilo, skoda.
21 
 fotka
mizoyka  20. 8. 2010 18:17
Tak, ja buď nedám ani jednu alebo päť.A hodnotím skôr podľa toho, či ma článok zaujal alebo vôbec nie. ( väčšinou)



Stalo sa mi aj, že som chcela dať 5 hviezd a sa mi tak posnula myška alebo neviem čo, že mi to kliklo na tri..



Aletak ľudia sú rôzni a s tým sa nedá nič robiť...
22 
 fotka
dallas  20. 8. 2010 19:50
Hodnotím buď 5 alebo 1, 5 keď sa mi to páči, článok je čitateľný, bez chýb (okay, občas sa pritrafí...) a 1 keď je to naozaj hrozné, žiadna forma, žiadny zmysel a more chýb... a občas to vypnem, pokrútim hlavou a rozmýšľam, prečo som na to vôbec klikala...
23 
 fotka
gr3ki  21. 8. 2010 07:00
je to hajzlovina
24 
 fotka
zemina  21. 8. 2010 12:27
pisete blogy kvoli hviezdickam? alebo kvoli comu...
25 
 fotka
popolcek  21. 8. 2010 12:46
hmmm, sú blogy, ktoré stoja za 5 hviezd, ale sú aj také, ( aj od sebeznámejšieho autora) ktoré nestoja za nič. Gramatika? Čiarky, bodky, iné znamienka? Načo sú, ak článok nemá žiadnu hlbšiu hodnotu, nejaký inteligentný cieľ? Človek sa môže aj pretrhnúť od dokonalosti zo slovenského jazyka, ako to raz nemá nič do seba, jednoducho ani tým, ktorým som fanúšik nemusím dať 5 hviezd. A čo? Som preto zlá, zakomplexovaná a pomstychtivá a neviem ešte aká?

Hviezdičkujem, nie podľa autora, ale podľa článku. Ak si 5 zaslúži, má ich mať, ak nie, budú 4. Ak je to slabé, tak 3, ak sa to dá zniesť tak 2 a ak to stojí za veľké hovno tak 1.
26 
 fotka
hnisavica  21. 8. 2010 15:49
Ja len toľko, že po zbežnom prečítaní niektorých dielov tvojej série môžem pokojne povedať, že ani zďaleka nie sú bez gramatických chýb, štylisticky ani nehovoriac. Teraz to neber tragicky, pretože ťažko môžem hovoriť, že som bol na tom v tvojom veku lepšie, no chcem poukázať na to, aby si nezaspala v domnienke, že formálna stránka tvojich diel je bezchybná a jediné, čo ti možno vytknúť, je forma obsahová, lebo to tak jednoducho nie je. Ale priestor na zlepšovanie máš, samozrejme, vždy a je ho veľa.
27 
 fotka
zayl  21. 8. 2010 20:25
Tu uz, podla mna, blogy stratili zmysel. Kedysi ma ich maximalne bavilo pisat a ludi zase bavilo citat. Nie len to, co som napisal ja, ale mnoho inych blogov. Ani ziadne hviezdicky neboli, ak sa nemylim. Pride mi, ze tato era uz nejako presla.
28 
 fotka
galinka  21. 8. 2010 23:40
K článku:

Súhlasím so @zemina -ou, hviezdičky sú síce fajn, ale netreba ich brať nejako extrémne vážne...

Niekedy sa človek možno len preklikne.



To, čo ty hviezdičkuješ jednou hviezdičkou - ja nehviezdičkujem ani jednou, práve pre ten dôvod, ktorý si spomenula potom nižšie - jedna hviezdička je stále bližšie k top než nula hviezdičiek



A mne osobne stačí, ak mi nevyhovuje obsah, alebo sa mi nepáči forma spracovania (je to môj subjektívny názor, nie závisť), tak dám proste menej hviezdičiek a je mi jedno či by ten blog obstál na hodine slovenčiny, lebo je bez gramatických chýb a bez jedinej vety so zlým slovosledom. A naozaj to nie je závisť...



@zayl Lebo je tu veľa ľudí, toľko vecí sa nedá stíhať čítať... Ale väčšina ľudí ostala pri čítaní tvorby svojich priateľov... (škoda, že tí (pre mňa) najlepší už nepíšu...)
29 
 fotka
bluepanter  21. 8. 2010 23:45
nikdy som taký problém nemal a keby som mal, neriešil by som ho

v podstate je najlepšia ignorácia, ako si to načrtla, ale týmto článkom si vytvorila magnet na takých userov
30 
 fotka
zayl  21. 8. 2010 23:49
@galinka



Ja nehovorim, ze treba citat vsetko. A mozno ani nemam pravo sa k dianiu na tejto stranke vyjadrovat, kedze si sem raz za pol roka pridem skontrolovat spravy a inak tu nerobim vobec nic Ale ked len tak letmo prebehnem blogy, pride mi to, ze to uz nie je ono.



A nic nie je stratene
31 
 fotka
galinka  21. 8. 2010 23:56
@zayl Toto mi nerob, lebo ma navnadíš, že možno niečo bude, ja sa začnem tešiť a nakoniec nič nebude (je to v podstate trochu iná verzia Kubovej teórie, že ak sa na niečo človek teší, zaručene sa to pokašle)
32 
 fotka
johnysheek  21. 8. 2010 23:56
necitam cely blog a uz vobec nie komentare.. no vyjadrim to takto...



hviezdicky su asi tak objektivne ako "top" blogy na birdzi..

---



a teraz k veci.. spodok je 0 hviezd..

ked ti niekto da hviezdicku tak vedz, ze ad 1 prisiel a precital si tvoj blog, takze ti zdviha citanost a dal ti i hviezdicku, druhykrat sa nacitala stranka takze ti tu citanost zdvihol...



dat 1 hviezdicku znaci, ze blog sa nepacil.. resp bol lepsi ako ine, kde hviezdicku nedal ale nicim neoslnil..

alebo mozno clovek chce len zanechat stopu.. bol som tu a ist dalej..



dalsia vec je.. ze je zaujimave, ze to vadi cloveku, ktory ma pravidelne tolko hviezdickujucich, ze jedne ci dvja jednohviezdickovi nic nezmenia..



uz nehovorim o tom, ze 10 jednohviezdickovych je vzdy viac ako 2 stvrohviezdickovi!!!

takze i ten co ti da 1 ti pridava hviezdicky a hoci sa stves ze ti kazi priemer, pocet hvized ti zvysuje..



uz nehovorim o tom, ze ked si to preratas tak to ze ti klesnu hviezdicky nemusi byt len nim ale i tym, ze niekto u ostatnych ti dal 2,3,4 a dokonca ani ten posl user ti nemusel dat 1 ale pokojne mohol dat 2



uz dalsia vec je, ze kopec ludi blogy proste necita a preto si myslim, ze ludia by si mali ctit vsetkych co ich citaju.. bez ohladu na to ze ti blog zhodia pod ciernu zem, ci ti daju jednu hviezdicku..



ved si ho precitali a o to slo..

predsa len.. ak chces mat tisice hviezdiciekmozes si zalozit fejky a hviezdickovat si ich.. ide o to ????



netreba hadzat vsetkych do jedneho vreca..



inu dalsia vec.. preco mas problem so zvysenim tc u niekoho ineho?? pochopim ak by si ho nelinkla lebo nechces ho zhodit alebo tak.. ale kvoli tc? pride mi to malicherne..



nie je birdz o tom tvorit komunitu, zdielat nazory.. a vysvetlovat si ci vraviet.. toto je fajn a tamto je blbost? a to ze je niekto hlupy a robi to napriek.. tak ho ignorujem. je k tomu poterbne napisat takyto blog..



ano psiem vela.. nie ze by som s tebou nesuhlasil.. ale...



inak @zemina to vystihla
33 
 fotka
johnysheek  21. 8. 2010 23:57
PS: @trubyroch i ty si dal len 1 ako ja?
34 
 fotka
zayl  22. 8. 2010 00:02
@galinka



Myslim, ze je dost plnohodnotneho citania. Tie vyplody, ktore mali zvycajne rozsah 1 A4 ta z biedy nevytrhnu
35 
 fotka
tunidlo  22. 8. 2010 00:26
@johnysheek



Nemyslíš, že ak by to bolo tak, ako píšeš, tak neexistuje pojem "nekvalitný"?



Ja si myslím, že tie hviezdičky vznikli, aby sa dali nejakým spôsobom označiť blogy za kvalitné a nejakým za nekvalitné ...



A blog neohviezdičkuješ, nijak ho neoznačíš, nikto si to nevšimne ...

Ak dáš najmenší počet hviezdičiek, vtedy už si to nejak označil a keďže najmenším počtom hviezd, tak pravdepodobne preto, aby si ho označil ako nekvalitný ...

Nemyslím, že je namieste rátať si súčty hviezd, hovoriť, že jedna hviezda je lepšia ako neohodnotenie, alebo dokonca, že 10*1 je lepšie ako 2*4 ...
36 
 fotka
galinka  22. 8. 2010 00:50
@zayl Niekedy nemám chuť prehrýzať sa nejakou hrubou knihou a na čítanie vyhľadávam len krátke veci s Pointou - to veľké P aby som zdôraznila to, že po dočítaní mám chvíľu vyrazený dych - a v tomto prípade platí, čím kratšie, tým lepšie. (už keď to je dlhšie, ani sa mi nechce to čítať a aj tá pointa potom začína byť taká komplexnejšia a rozťahanejšia a stráca to začiatočné veľké P)



V tom tebou spomínanom plnohodnotnom čítaní sa takéto dielka ťažko hľadajú... a väčšinu z nich som už čítala...



@tunidlo S poslednou vetou súhlasím, to s tým 10*1 je viac než 2*4 je aj podľa mňa somarina, ale je fakt, že keď ti desiati ľudia ohviezdičkujú jednou hviezdičkou, je to lepšie ako keď ti to nikto neohodnotí vôbec - Ten, čo ti desiati ohviezdičkovali jednou hviezdičkou, v Top Blogoch nájdeš, aj keď bude na spodku. Ten, čo ti neohviezdičkoval nikto, tam budeš hľadať márne...
37 
 fotka
tunidlo  22. 8. 2010 00:53
@galinka



Ja som s tým nesúhlasil z hľadiska hviezdičkovania, nie z hľadiska top blogov ... (je pravda, že neviem, ako to tam funguje)



Proste ako feedback - z pohľadu kvality - radšej nič, ako desaťkrát jednu hviezdu
38 
 fotka
trubyroch  22. 8. 2010 08:21
@johnysheek jasné a dal by som znova keby sa dalo

si sa rozpísal...
39 
 fotka
johnysheek  22. 8. 2010 09:31
@tunidlo z logickeho hladiska je lepsie dostat 10x hviedzu, uz len preto, ze viem kto to cital .. bez ohladu na to ci sa pacilo, proste viem ze vobec o to niekto zavadil...

ak i daju dvaja po 5 hviezd a nikto iny nic, tak to rovnako mohli citat len oni dvaja..



mas pravdu hviezdicky su na rozlisovanie.. ale nemozes popriet ze 1 je viac ako 0..

ak nezavadim o nejaky blog, tak ma odo mna nulu.. nepacil sa mi..

ak on zavadim, tak uz ma odo mna 1 klik k citanosti a ked je nejaky taky, ze nic moc.. ale nieco ma zaujalo tak tam tu jednu dam..

priemer to pokazi, ale nemyslim si ze zmyslom blogov je zbierat full hviezdicky pod kazdym blogom..



pride mi cudne, ked niekto chce radsej hodnotenie od 2 uzivatelov co mu daju pat, ako od kopy uzivatelov ktori mu daju hoc po 1...

uz len preto, ze to je ovela neobjektivnejsie.. lebo ti dvaja su zvacsa kamarati, ktori ich daju lebo je to on (bez ohladu na obsah) a ti zvysni sa vyjadria..



vid tento blog.. a podobne blogy.. ako je mozne ze vzdy maju obrovsku citanost a vzdy su na 5 hviezdiciek a od 20 a viac ludi???

ako nic v zlom, ale je to len nahnevany vyplod cloveka, ktoremu sa nepaci system... a vsetci slepo kydaju 5 hviezdiciek..



je to napisane zaujimavym stylom? je tam nieco vtipne? je ten blog niecim kvalitnym??



podla mna je to len vyplakanie sa.. tak preco vsetci davaju 5 hviezd??



( @malapohroma nechcem sa ta dotknut a nezavidim ti.. len proste ide o to.. kazdy chceme mat citane blogy.. ale stoji to za to)



@trubyroch sa mi stava ze mi utecie slina..

ja dobre viem ze sa da, tak sa tu nehraj na neviniatko
40 
 fotka
trubyroch  22. 8. 2010 10:49
@johnysheek ok, presvedčil si ma... Tak dávam :S
41 
 fotka
johnysheek  22. 8. 2010 11:08
@trubyroch co krutis ocami?
42 
 fotka
trubyroch  22. 8. 2010 11:30
@johnysheek dlho mi je.
43 
 fotka
johnysheek  22. 8. 2010 11:45
@trubyroch tak co ne(jedno)hviezdickujes
44 
 fotka
trubyroch  22. 8. 2010 12:06
@johnysheek veď už som, nevidíš ten priemer?
45 
 fotka
johnysheek  22. 8. 2010 12:07
@trubyroch ešte stále moc vysoký
46 
 fotka
nihili  22. 8. 2010 12:10
ja dávam vždy len 5, blogom, ktoré sa mi páčia, pretože väčšinou čítam len blogy od ľudí, ktorých som ofanúšičila z konkrétneho dôvodu a držia štandard, poprípade blogy, ktoré mi v News Feede vyhodí, keď ich okomentuje @johnysheek

ale jedna hviezdička nie je príznakom toho, že by blog mal mať hrubky a byť úplne zúfalé znásilnenie slovenčiny...sú ľudia, ktorým sa to proste nepáči a nesadne im, a chcú to dať najavo tou jednou hviezdičkou...keby trebárs nejaký človek gramaticky a štylisticky korektne napísal blog o tom, aké sú trápne študentky japončiny, tak mu (v prípade, že by som ju mala dať) strčím tú hviezdičku do prdele tak hlboko, že bude ešte pol roka smrkať nosom stardust

a týmto blogom si danému "hejterovi", poprípade akýmkoľvek iným jednohviezdičkovačom, beztak nahonila ego, lebo vie, že ťa to taaak strašne moc moc serie, tak si budú svoj názor dávať slobodne najavo aj naďalej...
47 
 fotka
trubyroch  22. 8. 2010 12:28
@johnysheek prilož teda aj ty ruku k dielu
48 
 fotka
tunidlo  22. 8. 2010 12:49
@johnysheek



Zdalo sa mi, že v minulom príspevku si hovoril o hviezdičkovaní z pohľadu kvality blogu, tak som o tom hovoril aj ja ...

Veci ako že vieš, kto to čítal som akosi vynímal z úvahy ...



A ja samozrejme netvrdím, že to je zmyslom blogov ...

Ale zmyslom hviezdičkovania ako posudzovania kvality to svojím spôsobom je ...

A keď o nejaký blog nezavadíš, ako som hovoril, nemôžeš ho označiť za nekvalitný ...

Tak môžeš blog označiť najmenším počtom hviezd ... Logicky to tak robím aj ja ...



Hm, máš pravdu, oveľa lepšie ako byť neobjektívne skvelý, je byť objektívne otrasný
49 
 fotka
johnysheek  22. 8. 2010 13:01
@tunidlo nevravim, ze s tebou nezdielam nazor o hviezdickovani, len to tak proste nefunguje..

lebo ludia davaju 0 alebo 5

niektori sa to teda i snazia hodnotit.. a ide o to kazdy to hodnoti podla seba..

a hlavne.. kazdy tym mysli nieco ine..

ja dam 1 povedzme aspon za snahu..

niekto ta 0 i v pripade ked si mysli ze je to celkom fajn.. ale nie je to na 4,5 hviezdiciek..

niekto iny da len 5 hviezdicike a dalsi dava 5 kazdemu resp 1 kazdemu len ako stopu ze tam bol..



takze niekto mi raz povedal, preco chcem menit ludi.. nechcem.. a bol by som strasne rad, ak by sa zmenili sami.. povedzme i v tomto.. lebo potom by v top boli fakt top blogy



@trubyroch no jo no



@nihili
Napíš svoj komentár