Bohužial, je tu Veľká noc! ^^

Vraj najvačší kresťanský sviatok! Tak poďme oslavovať, že pred približne 2000 rokmi (vraj) niekoho brutálne mučili, pribili ho na kríž, nechali vykrvácať a ešte prepichli! Pochovali ho v jaskyni a zavalili kameňom, a aj tak odtiaľ zdrhol (žeby jeden z prvých iluzionistov?).. To je teda riadny dôvod na oslavu.
Vraj Boh vidí všetko.. Keď vidí ako sa celý svet teší, teda oslavuje to ako umrel jeho syn (ktorého ani "osobne" nepočal , musí byť veľmi nadšený.

Zaujímavý je spôsob tej "oslavy".. Zmlátiť ženy, a oblievať ich studenou vodou, ktoré za to mužom niečo dajú (zo samej úprimnej radosti určite).
Alebo sa môžme ísť proste dať pribiť na kríž.. No, nerobil by som to, Ježiš bol určite skúsený iluzionista.. (Ľuďom v niektorých krajinách juhovýchodnej Ázie je to zrejme jedno, a keďže nebolo nikde písané "Don't try this at home", skúšajú tieto Ježišove úlety na sebe).

To mi ozaj pripadá veľkonočný zajac, ktorý nosí veľkonočné vajíčka ako najracionálnejší symbol Veľkej noci .. SYMBOL príchodu jari a blbosti okolo toho.

BTW: Ak by ma chcel niekto ukrižovať za prvý odstavec, tak som ateista.

 Blog
Komentuj
 fotka
mmmoni  25. 4. 2011 10:48
Vraj Boh vidí všetko.. Keď vidí ako sa celý svet teší, teda oslavuje to ako umrel jeho syn (ktorého ani "osobne" nepočal , musí byť veľmi nadšený.
 fotka
mmmoni  25. 4. 2011 10:53
tieto myslienky ma dostali a dielo..celkom zaujmava uvaha
 fotka
neith74  25. 4. 2011 11:13
Ďakujem
 fotka
ridiculousnotion  25. 4. 2011 11:23
Asi si ťa zoberiem za muža
 fotka
forte  25. 4. 2011 11:43
výborne napísané ..ale zajace mám rada :
 fotka
neith74  25. 4. 2011 11:46
@ridiculousnotion

@forte Taký fajný pečený...
 fotka
greendgirl  25. 4. 2011 12:36
 fotka
caramel  25. 4. 2011 12:53
To, že si ateista, som spoznala hneď na 1. pohľad.

Pretože Veľká Noc nie je sviatkom Ježišovej smrti, ale jeho zmŕtvychvstania

Mlátenie a oblievanie žien je tradícia, ktorú majú na svedomí muži- môžeš sa pokúsiť ju zrušiť pre naše dobro
 fotka
neith74  25. 4. 2011 13:01
@caramel Veľký piatok patrí k Veľkej noci, nie? A spomenul som zmŕtvychvstanie

Ale tak, máš pravdu v podstate, uznávam
10 
 fotka
caramel  25. 4. 2011 13:04
@neith74 Patrí, ale v ten deň držíme pôsť. To mi ako oslava veľmi nepripadá
11 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 13:06
@caramel Pôst je aj na Vianoce, a to sa neoslavuje?
12 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 13:16
13 
 fotka
caramel  25. 4. 2011 13:17
Lenže na Veľký piatok sa drží pôsť celý deň a na Vianoce máš večer veľkú vianočnú večeru
14 
 fotka
esmik  25. 4. 2011 13:19
dobre napísané absolútne súhlasím
15 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 13:26
@esmik @forte Ďakujem



@Caramel Tak, ja nedržím .. Ale.. NO dobre, asi sa mi neoplatí protiargumentovať, vždy si nájdeš niečo proti ..
16 
 fotka
caramel  25. 4. 2011 13:30
Presne tak. Ani len netušíš, ako sa v tom vyžívam
17 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 13:34
@caramel Vidím to na tebe! Ale keby ma niečo napadlo, tak napíšem!
18 
 fotka
matica  25. 4. 2011 16:53
Gratulujem, gratulujem! Nikdy som nečítala článok tak veľmi trápny. Hľa, prichádza ďalší pseudointelektuál, ktorý síce nevie nič k veci, ale na základe tých neúplných informácií dokáže vyplodiť dokonalé alibistické závery. Nie je problém kritizovať veci, ale najprv je potrebné ich poznať, a ak si dáš tú námahu, potom budeš oprávnený. Popieraš existenciu Boha, preto mi dovoľ tebe - a aj ostatným potľapkávačom tvojho chrbta ozrejmiť pojem ateista - ateista nie je človek čo neverí v existenciu Boha (resp. je neveriaci), ateista je človek, ktorý jeho existenciu nepopiera (resp. má základ nato, aby veriaci bol) - len je proti nemu zaujatý. K ďalším článkom odporúčam, aby si si zohnal synonymický a výkladový slovník, nech nemusíš používať stále výraz iluzionista.
19 
 fotka
idea  25. 4. 2011 16:56
Prepáč ale toto je blog na smiech
20 
 fotka
shaolingirl  25. 4. 2011 18:29
absolutne suhlasím s @matica -ou. Ak chceš niečo kritizovať, oplatilo by sa najprv naštudovať informácie.
21 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 21:47
@matica Ďakujem ,stačí mi jeden výraz A zjednodušene, áno, robím si piču z toho, pretože mi to pripadá trápne, dokáž mi ty existenciu tvojho Boha



@shaolingirl Daj sem tie informácie.
22 
 fotka
matica  25. 4. 2011 22:28
To, že napíšeš "ukáž mi existenciu tvojho boha" je úbohé grobianstvo a mňa nevyprovokuješ. Napísať, že je ti to trápne je plytké pretože si neuvedomuješ, čo hovoríš, neuvedomuješ si rozsah toho, o čom hovoríš. Odhliadnuc od toho, že hovoríš o Bohu - hovoríš o ľuďoch, o množstve ľudí, z ktorých je majorita lepších ako ty, možno múdrejších, možno chytrejších, možno povahovo silnejších a predstav si, žiaden z nich nemá potrebu ťa osočovať zato, že sa nevieš vyjadrovať, že nevieš základy niečoho čo sa okolo teba deje, zato, že si svoje ego staviaš na tom, že urážaš. Hovoríš o ľuďoch o množstve ľudí, ktoré tvoria aj ľudia, pred ktorými by si nebol schopný povedať pol slova. Ja ťa nekritizujem, nevravím to s hnevom, sucho konštatujem tvoje pochybenie. Som pobavená tvojou veľkou hlúposťou. Lebo darmo, cesta k ľudskému rešpektu tkvie v pokore - nie v urážlivom názore.
23 
 fotka
matica  25. 4. 2011 22:31
V prípade, že napíšeš, že píšem z cesty to chápem, pretože je tu veľká pravdepodobnosť, že nechápeš že viera je postavená na ľuďoch. Či som veriaca alebo nie nie je podstatné, ja proste neznesiem tento arogantný postoj k ľuďom. V kontexte sa vysmievaš, znieš priveľmi nedospelo a oduto nato, aby sa ti vôbec oplatilo niečo vysvetľovať. Divím sa, že neprídeš s argumentom ako je napr. "pozri čo robí Cirkev, kňazi a pod." to by som od teba čakala, lebo tieto lacné argumenty ľudia ako ty používajú často a vždy bez toho aby poznali súvislosti. Prajem veľa veľa zdaru v poznávaní života
24 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 23:05
@matica Ja neodsudzujem veriacich, teda ľudí Tiež nebudem hádzať kňazov do jedného vreca.

A veď ja nevravím, že som "múdrejší, chytrejší a povahovo silnejší" ako oni..

Tú otázku s dokazovaním existencie som položil preto, lebo ma to zaujíma (a samozrejme, preto že som nedozretý hlupák, nemusíš to viackrát písať).

Mne to pripadá celé, iracionálne (no, zožer ma za to, aký mám názor a myslenie (hlúpe, predpokladám)

Prepáč, ale myslím že zbytočne beháš od cesty ..
25 
 fotka
everly  25. 4. 2011 23:09
to, že si ateista ale neznamená že máš urážať tých, čo ateisti nie su hlupymi rečami
26 
 fotka
octoberbutterfly  25. 4. 2011 23:14
úplne súhlasím s @everly...
27 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 23:16
@everly Ja viem, ani priamo neurážam ľudí, len som sa chcel vyhnúť narážkam typu "hovado nekresťanské".. A ak by som mal nejaké vadné informácie, lebo mám za sebou veľmi málo náboženskej výchovy.
28 
 fotka
matica  25. 4. 2011 23:30
Presne tak, urážaš rečami. Neviem o tom, žeby som písala, že si hlupák. Označovala som tento text. A nebehám z cesty, len mám širšie ponímanie ako ty. Zožrať ťa nezožeriem, ale taktiež len vravím svoj názor. ľudia vierou žijú a preto áno, je to urážka ak označíš to v čo veria, že je to podľa teba trápnosť (a vyjadril si sa podstatne hanlivejšie). pojala som to presne preto široko - ty nikdy nepochopíš čo je viera, ak nie si veriaci človek. Vyvršoval si sa. Nikto ti nepovedal, že si hovado nekresťanské a nemal dôvod, neviem aký dôvod si mal ty, že si svojím kontextom povedal: "Debili, v chujoviny veria." To je tvoj výsmešný odkaz. Btw. k tým informáciám - čo si mohol si poplietol a to podstatné si vynechal, nebudem ti to vysvetľovať, ale ty si to dehonestoval svojou nevedomosťou.
29 
 fotka
neith74  25. 4. 2011 23:32
@matica Hmm, keď tak premýšľam.. Je mi to všetko jedno
30 
 fotka
marttina  26. 4. 2011 00:35
ja ani neviem ze je velka noc, tu v uk mi to vobec nepride, ak neratam ze v obchode sa ti snazia predat co najviac cokoladovych vajec...
31 
 fotka
antifunebracka  26. 4. 2011 01:01
omg chlape, ty si to teda riadne domotal... od nepochopenia podstaty oslavy velkej noci, cez do toho zamiesane staroslovanske zvyky, az po pohanske symboly☺ ale v poho, ja to neberiem az tak vazne ako niektori
32 
 fotka
neith74  26. 4. 2011 08:24
@marttina ako každý komerčný "sviatok"

@antifunebracka myslel som veľkú noc ako celok , samozrejme ten blog nebol myslený vazne a nemam potrebu si presadzovať názory, niekomu sa páčil, niekomu nie, podľa toho ako to kto berie.
33 
 fotka
marttina  26. 4. 2011 10:41
no, ja nemam nic proti tomuto sviatku, mne sa tradicie celkom pacia, takze tie zvyky mi aj trochy chybaju priznam sa. hlavne to, ze mi to davalo pocit rodiny, ked sme s mamou a segrou robili vydusky a vlastnorucne malovali a taaak tu az na tie vajcia v obchodoch a milion zajacov to vobec nevnimam tak ako u nas. ale kazdemu podla chuti predsa
34 
 fotka
neith74  26. 4. 2011 11:53
@marttina veď hej, ja som to tiež inak bral, keď som bol menší, ako vravíš, to s tou rodinou, no čo sa toho týka to nám komplikované
35 
 fotka
dejf  26. 4. 2011 15:04
ateista s birmovkou..

..ja nič..
36 
 fotka
zajkousko  19. 10. 2011 09:47
@neith74 ja ti dám, že tak fajne pečený zajac!.......filip.-)
37 
 fotka
neith74  19. 10. 2011 17:56
@zajkousko Ty nie, ty by si tu chýbal
Napíš svoj komentár