Nechcem v tomto clanku pisat nic co najdete na inych strankach ktorych je venovanych tejto teme aj tak velke mnozstvo. Len take zamyslenie. Minule som na kablovke pozerala na jednom programe dokumentarny film, o cirkvi. Robil ho zrejme clovek ktory bol prevedceny iba o jej negativnych strankach. Nechcem ani hovorit moj nazor co je spravne, co nepsravne. Hovorili tam o tom ze cirkev nezmeni svoj postoj k vela veciam, takmer k vsetkemu a Racingera terajsieho papeza oznacovili ako konzervativca. Brali to ako minus a nieco co cirkvi v podstate skodi. Jedna mniska pred par rokmi vydala knihu v ktorej rozoberala preco by nemohli robit knazske povolanie aj zeny. Ju prinutili odist z radu, a knihy zhabali. Novodoba inkvizicia - to prekvapilo aj mna. Zaoberali sa v tom filme teda vecami ktore su sporne. Jednou z tych tem je aj homosexualita. Homosexuali ktori sa dozaduju svojich prav. Je tazko pvoedat ci je spravne alebo nespravne ze cirkev odmieta povolit homosexualne spoluzitie, homosexualny vztah. Je pravda z v dnesnej dobe to ludia beru viacmenej normalne. su viac tolerantni. Co by sa stalo keby to povolila cirkev? Zmenilo by sa nieco v spolocnosti alebo by sa len homosexuali citili vo svojom vnutri lepsie a nemali pocit ze su odsuvani?

Na prednaske z biologie na moje prekvapenie o tom co profesor prebral geneticke mutacie XY chromozomov, spomenul aj zenu s chormozomami XY - teda vlastne genetickeho muza, zacal hovorit o homosexualite. A dost dlho. BOla osm vtedy rozrusena koli istej veci, pre mokre oci som si nevidela ani na zosit heh, pametam si len zbezne. To iste, ze to nieje jasne preco, ze gen sa zatial nenasiel, niesu ziadne odlisnosti vo fyziologii. Zacal s muzmi, lebo u nich to ma aj zle dosledky na celu spolocnost. Vraj v celkovej ppopulacii je asi 40% muzov homosexualov. A teda najvacsie nebezpecenstvo predstavuju skryti homosexuali (bisexuali), ktori maju rodiny aby sa pred spolocnostou ukazovali ako "normalni" a maju aj homosexualne vztahy popri manzelstvu.. A tym sposobom sa potom ohrozuje aj rodina - manzelka. Hovorim o prenose virusu HIV. Teda u homosexualov muzov, je casty prenos HIV to je dufam jasne.. Odhaduje sa ze zien je len 4%.v celkovej polulacii 4%!! takze sa zamyslite tie ktore tvrdite ze ste L . Bi - k vam sa este vyjadrim. riziko vzajomneho prenosu nejakych chorob medzi zenami je ovela mensie, ale nie nulove.

Bisexualov zhrnul profesor tak, ze je to psychicke, ich psychicky problem. A ze ti su najnebezpecnejsi, z vyssie spomenutej priciny. Homosexual je teda ten, kto zije s jednym partnerom, rovnakeho pohlavia.

Ale co sa nam spaja v dnesnej dobe s homosexualitou? jedno slovo - promoskuita. To bolo pricinou obrovskeho rozsirenia nakazvy virusom HIV v new yourku o ktorom hovorili v tom domkumentarnom filme. Cirkev homosexualov vtedy odsudila, a oni sa citili zradeni, mnohi zomreli bezposledneho pomazania. samozrejme Cirkev hlasa bezhranicnu lasku k bliznemu. Ale cirkev hlasa aj prikazania a jednym z prikazani je nezosmilnis. A toto bolo nazvane ako chorba ktora postihuje smilnych ludi a je to ich trest. Nezosmilnis, To je tak trochu pre niektorych ludi problem.(samozrejme ludia to nedodrzuju ani v heterosexualnych vztahoch.problem je ze homosexualita ma vysoku intenzitu striedania partnerov. pretoze je to v takom vztahu da sa pvoedat lahsie, ujasnim preco) Mne sa zda ze celkovo k homosexualite vo vacsej miere sa priklanaju ti, ktori sa chcu vyhnut zodpovednosti, chcu si len nezavezne uzit, niesu vyrovnani, mali zle detstvo, problemy s rodicmi, alebo si to vsugeruju z roznych pricin.

Je to akysi jav v spolocnosti, ktory tu bol, je a bude a pravdepodobne to naozaj ma obrovsky zaklad v psychike.( Preto mozno ten gen ani nenajdu..)Samozrejme nechcem pvoedat ze homosexualita je o tom, ale mnohi ludia si myslia ze ano, a davaju tomu taku formu,pretoze ziju tak. Dnesna spolocnost je taka - promiskuitna, nezavezna, konzumna. a formuje takych ludi, ktori uz nevedia co su, kam patria, snazi sa len zapadnut do aktualnej mody, lebo o to sa snazi takmer kazdy..

Homosexualov, takych skutocnych, je naozaj malo. Ktovie, mozno ani niesu. Coraz viac mam pocit ze to je jedno. Ze zalubit sa mozete do hocikoho bez ohladu na pohlavie, kto vam da pocit ze vas ma rad, je tu pre vas, a vy tak isto ho lubite.

Spolocnost bola a je zvyknuta na spoluzitie zeny a muza, od praveku az po sucastnost. Je to zvyk. Aj ked keby sa clvoek nad tym zamyslel,.... preco by to muselo byt pravidlo? preco by som musela musel zit takto aj ja kedmi to nevyhovuje? DNes si clovek vpohdoe vystaci sam. Byt single je lahsie. Uz nezijeme v casoch, ze zena by bez muza neprezila, ona sa stara o varenie, pranie atd.. a on jej domov nosi po celom dni roboty peniaze na jedlo.

tak kto toto docital asi mu to velky zmysel nedava, je to len zamyslenie, nema to zaver... snad mozno len pvoedat, ze keby na svete bola prvorada uprimnost, keby ludia brali ohlad na druheho, mysleli dopredu na dosledky svojich skutkov a mali v sebe pokoru, mozno by cirkev nemala v sebe spasitelsky syndrom udrzaivania vsetkeho postarom, nikdy by nevypukla nakaza AIDS... keby keby, vela veci by sa nestalo. Ale o tom to je, v zivote sa naucit zit spravne, neublizovat a milovat kazdeho cloveka, aj ked je to nemozne vela krat vas to rani, zlomi, uz ani nemate silu ,ked vam ublizia milovat ani odpustit..

zrejme su to len kecy pre vela ludi, malokto dosiel az sem... o par rokov v penzii vsak na kazdeho pride pocit prazdna a potom.........

 Úvaha
Komentuj
 fotka
mixelle  21. 3. 2008 09:40
toto je upkne krásny blog.. a vystihla si tam moj životný postoj :



Homosexualov, takych skutocnych, je naozaj malo. Ktovie, mozno ani niesu. Coraz viac mam pocit ze to je jedno. Ze zalubit sa mozete do hocikoho bez ohladu na pohlavie, kto vam da pocit ze vas ma rad, je tu pre vas, a vy tak isto ho lubite.
 fotka
maary  21. 3. 2008 10:03
wow.. dobre to je.. som sa velmi nad tym zamyslela a mas pravdu.. super blog.. a mas so vsetkym asi pravdu..a to s tou cirkvou a vsetko okolo toho... dobre to je naozaj
 fotka
nietzsche  21. 3. 2008 11:06
Naozaj dobrý blog. Myslím si, že skutoční homosexuáli existujú, ale je ich málo. Väčšinou je tu buď naučená (napr. väzni), alebo psychická (keď nedajú ženy tak dajú muži alebo naopak) záležitosť. Je tu ešte jedna možnosť a to byť "in", veď byť iný je úžasné.
 fotka
schizofrenik  21. 3. 2008 17:13
Neviem ale mňa sa tento blog viac menej dotkol viem že je to iba tvoje hlasné rozmýšľanie ale to ako si to podala sa mi nepáči.



cirkev? čo tak ju ignorovať? veď aj tak väčšina homosexuálov niesu veriaci a k cirkvi a všetkému okolo toho majú negatívne pocity



HIV nikto ešte nepodložil pravdivé dôkazy výskytu tejto smrteľnej choroby



homosexualita : počula si iba jednu teóriu? vieš koľko ich je?



Bisexualita: tak psychicka choroba to určite nieje !



s ničím nesúhlasím jednoducho ťa iba nadchol jeden dokument a jedna prednáška ináč by si o tom možno ani nezakopla
 fotka
pottwora  21. 3. 2008 17:22
snazis sa o co najkontroverznejsiu reakciu?



HIV - nepochybuj ze existuje



co sa tyka dotknutia, nemas byt preco dotknuty, mna sa tato tema bytostne dotyka, som lesbicka, ale pozeram sa na to s nadhladom.



o homosexualite som pocula vela teorii, citala som skoro vsetko.a vsetko je na jedno kopyto.



je vela homosexualov katolikov, ktori si organizuju stretnutia a spolu sa na nich modlia a chodia do kostola

homosexuali nekatolici nemaju problem s cirkvou, takze tu sa tiez nieje k comu vyjadrovat.



k bisexualite sa inak nevyjadrim, bol to aj moj nazor
 fotka
takzvany  28. 6. 2008 10:49
"zalubit sa mozete do hocikoho bez ohladu na pohlavie"

zlá formulácia

správne je obľúbiť si môžte hocikoho
 fotka
cocca-colla  23. 2. 2009 22:46
Blog s veľmi hlbokou myšlienkou

Cirkev.. Ja osobne k nej mám negatívny postoj, k vôli mnohým veciam čo v minulosti páchala a ešte aj pácha. Ale každého osobný postoj.

V dnešnej dobe sa homosexualita viac-menej považuje za normálnu. Avšak, každý to tak vraví. Ja mám skôr pocit, že niekedy z nej ľudia robia niečo strašné a nehorázne...

Pritom homosexuáli sú tiež ľudia. Takí istí ako " my hetero " . Len žena ľúbi ženu a muž muža...
Aj to je láska, aj to sú city. A mám na mysli "pravých", čo sa za to nehambia, ale zase nerobia všetko preto aby si ich každý všímal (v tom prípade mi to príde ako provokácia či resp. predvádzanie sa.. ) a nie 14 ročné deti a podobbe...

Súhlasím s tvojím blogom

@4 "Kks" Ako môžeš povedať, že existencia HIV sa nepotvrdila ??????? Ty vieš čo si písal?
Nechci ma rozosmiať
Napíš svoj komentár