Po dlhsej dobe som sa rozhodol si poprezerat Birdz. Uz sem moc nechodim lebo je to tu uz tak prekomplikovane ze ma to omrzelo... Tato stranka stratila absolutne vsetky pozitiva ktore mala oproti druhym strankam tohto typu. Prepacte, okrem jednej- nie je spoplatnena.

No...ale k veci... Pozeral som si tak tie novoty a narazil som na sutaz videoblogov (alebo vlogov- ako to vacsina uzivatelov trapne nazyva), zaujalo ma to lebo vyherne videa zevraj mozu vyhrat i-pod a nejake sportove veci... to je celkom fajn, ludia maju priestor nieco natocit a este aj mozu vyhrat cenu.
Co ma ale hned na to sklamalo?
Kukol som si vyherne videa... Nechapem... fakt nechapem co je vtipne alebo zaujimave na tom ako sa niekto vykecava desat minut o tom co ho napadne alebo zere, popripade zere a smeje sa na tom, hra ultra amatersky na klavesoch, robi zo seba debila, alebo skutocne debilom je, hra sa na niekoho komu nesiaha ani po paty, spravi video ktore je trapne, bezduche, nekvalitne, nezmysel, odpad, hovadina... Hm... Nechapem nechapem... Videa by sa mali hodnotit a to ktore by malo najlepsie hodnotenie by vyhralo a nie ze vyhra to ktore ma najviac pozreti.. To uz fakt staci len zaujimavy nadpis..
Tak by to bolo spravodlive..lenze potom prisla dalsia vec ktora ma zarazila a zistil som ze vlastne ani tak by nevyhrali videoblogy vtipne, s dobrym napadom, zaujimave, poucne atd... Stacilo aby som si precital komentare v diskusiach na tieto korunovane picoviny co vyhravaju...Vam sa to paci...vam sa to seriozne paci a takuto jebnutu trapnu tvorbu podporujete...
Vyzera to tak ze podmienkou uspesneho vyhercu je byt teply, alebo trapny, skaredy, maskovany, retardovany asocial....

Tato stranka je preplnena srackami... Kazde druhe slovo je zdrobnenina... No grc... Vsetky tie rubriky, blogy, vylepsenia a udelatka....Je to uplne divne... Najprv ma napadlo ze by sa mohol Birdz premenovat skor na i-chlapci.sk ale to nie je potrebne kedze Vtaky su tiez vystizne

Toto je moj nazor. Potreboval som ho momentalne napisat a prezentovat.


Pisem vulgarne, nespisovne, tak ako mi vychadzaju z hlavy myslienky. A je mi to jedno. Neospravedlnujem sa za tie vulgarizmy, mal som proste pocit ze slovo picovina sa v tom pripade nedalo nahradit. A vobec nadavky su len slova... minule som pocul ich pouzivat aj decko v skolkarskom veku, takze tym nikoho nepoznacim

Nikoho konkretne nanapadam, ak by ste si chceli nieco z tohoto blogu spajat s druhou osobou tak to nerobte, ja nikoho neurazam, vyjadrujem svoj nazor. A ak sa nahodou budete vidiet v tych opisoch ktore som vypisoval tak tym len potvrdzuejete ze to tak je.

Chcem podotknut ze tak ako vsade tak aj na Birdzi vynimky potvrdzuju pravidlo


Dakujem, dovidenia.

PS: Ak to vymazete tak potlacite slobodu prejavu Radsej to cele vyvratte v diskusii A inak som uplne priatelsky clovek

 Úvaha
Komentuj
 fotka
keuska  8. 11. 2008 11:03
Pato, Pato



cim nehovorim, ze z casti nesuhlasim
 fotka
hajzelodkosti  8. 11. 2008 11:06
Nevzdavaj sa neviem preco ti to mazu je to tvoj nazor!



A plne s tebou suhlasiiiiiiiiiim!!!!
 fotka
skapato  8. 11. 2008 11:10
nic mi nemazu..to som napisal pre istotu...
 fotka
hajzelodkosti  8. 11. 2008 11:13
@3 tak vyzeralo to tak ale dobre nevedele som...ale este raz suhlasim s tebou vo vsetkom.
 fotka
jogurtovakultura  8. 11. 2008 11:19
 fotka
jogurtovakultura  8. 11. 2008 11:27
strašne ma sklamalo, že keď som klikla na "skapato TV" aby som si pozrela konečne solídne video, ktore svojim jasnozrivym ostrovtipom navodí po prezretí slastné intelektuálne "ach, to moja duša umelecky pookriala pri sledovaní" a nenašla som tam nič
 fotka
skapato  8. 11. 2008 11:39
no to je obhajoba typu- a ty si co spravil?



vies ja nepotrebujem natacat videa, ja ich skor rad pozeram tak ako skritizujem nejaky film ked sa mi nepaci...a tiez som ziadny nikdy nenatocil
 fotka
jogurtovakultura  8. 11. 2008 11:50
áno áno, kritik je človek, ktorý sa chváli tým, ake neľahké je ho uspokojiť aj napriek tomu, že sa o to vlastne nikto nesnaží.

čo očakávaš od tejto stranky? vyrobu dokumentarnych spotov na počkanie? je to naozaj stránka, kde sa riesia dilemy o tom, co si obliect na dalsi den, kde dievcata a niekedy aj chlapci rozmyslaju svojimi podpätkami. a kazda vynimka potvrdzujuca toto pravidlo posobí tak okato, až je umelá. je to stránka pre týnedžerov. a ty si tusim zvolil smer, ze ked ich budes kritizovat, tak budes tusím lepší než oni
 fotka
skapato  8. 11. 2008 11:57
no tak za prve ja kritizujem lebo ma to bavi a za druhe mi to ide

No a mas pravdu...uberam sa takym zlym smerom...ty do mna uplne vidis
10 
 fotka
schizofrenik  8. 11. 2008 11:58
"Vyzera to tak ze podmienkou uspesneho vyhercu je byt teply, alebo trapny, skaredy, maskovany, retardovany asocial.... "



trošku sa nad sebou zamysli, lebo tie posledne 2 slová teraz perfektne pasujú na teba



@jogurtovakultura súuuuuuhlas
11 
 fotka
skapato  8. 11. 2008 12:02
povedal schizofrenik
12 
 fotka
andulili  8. 11. 2008 12:03
no z niečím súhlasím z niečím absolutne nie ale vec s ktorou súhlasím najviac je že vlog je nehorazne jeb... blbé slovo
13 
 fotka
jogurtovakultura  8. 11. 2008 12:07
@9 tak ale keď už kritizujes, mal by si vediet aj kritiku prijať, nie?

a áno, mam také tušenie že do teba vidím. vlastne je to celkom jednoduché. ako aj kritizovať je jednoduche. všakže
14 
 fotka
jogurtovakultura  8. 11. 2008 12:09
a vlastne asi aj vies kritizovat sam seba, vsak? sam si si predsa ohviezdičkoval blog

hey, a ak chces reagovať na nieco, co som povedala, poprosím ta formou téesky. kontrolovat co tu pribudlo mi už zábudlivo nenapadne
15 
 fotka
skapato  8. 11. 2008 12:17
vidiet by si do mna mohla keby som lezal u teba v ordinacii na gauciku teta psychologicka a vidim ze moje kritizovacie schopnosti su naozaj dobre ked ta dokazala moja kritika tak zaujat som na seba pysny pa
16 
 fotka
hajzelodkosti  8. 11. 2008 12:23
@15 mas byt naco vies dakto bude decko cely zivot s tym jej nepomozes
17 
 fotka
avani182  8. 11. 2008 12:48
suhlasim, bolo mi do placu ked som videla tie videa co vyhrali...a to sem ani nechodim iba pridem po dlhom case a pozeram ze nejake vyherne videa mam dost zas dlho nepridem
18 
 fotka
tomas  8. 11. 2008 14:44
ide o to ze "videoblog" je o tom ze clovek keca 10 minut co ho napadne, tak ako "blog" je o tom ze clovek pise co ho napadne...



videa nehodnotila nejaka porota, vitazne videa sa urcovali podla sledovanosti, a vyhrali ti co boli najsledovanejsi...



mozno keby si ty robil videoblog a bol by si vtipny, skvely, zabavny, mozno by si vyhral ty, kludne aj tri krat po sebe....
19 
 fotka
black_soul  8. 11. 2008 15:05
s castou suhlasim ale da sa to podat aj menej vulgarne,inteligentne,konstruktivne a da sa natocit aj taky kvalitny video blog ktory nas posadi na rite a dame ti za pravdu
20 
 fotka
gabosh  8. 11. 2008 15:47
Nesúhlasím s tým, že ti kritika ide. Celé mi to príde ako duševná onanie nad vlastnou ůžasnosťou a tým, ako veľmi si lepší než ostatní.



To, že si sám nič nevytvoril, nič neznačí. Ja na musicu kritizujem o 106 a v živote som nenapísal ani len jeden takt, nieto ešte celú pieseň.



Sám seba pochovávaš tým, že kritizuješ 10 minútové videá, v ktorých ľudia hovoria o tom, čo ich práve napadne. Ty si urobil v tomto blogu to isté, akurát si to napísal a myslím si, že výpovedná hodnota (značne nízka) by bola rovnaká aj keby si sa nahral na video.



K tomu všetkému ešte jednu vec, tvoja kritika je maximálne nudná a nepodložená, keď už, pomenuvávaj veci pravými menami. Použiť 5-10 synoným v jednej vete tiež nie je zaručený recept na dobrú kritiku, je mi ľúto. Celé mi to pripomenulo Rada Ondřejíčka a jeho kritiku Desmodu. Nie že by som s niektorými časťami obocho spomenutých článkov nesúhlasil, no forma, ktorou su prezentované, ma skôr núti sa zamyslieť nad psychickou kondíciou autora...
21 
 fotka
murcatko  8. 11. 2008 15:49
bose ludia asi vas to moc trapi, ze som to vyhral ja ked o tom furt hovorite...

akokeby bola toto jedina "nespravodlivost" na svete, ktora vas zaujima, ale zamyslite sa... je to naozaj az take nespravodlive?

ved ste mali nad tym porozmyslat predtym ako ste na moje video klikli, ved VY sami ste mi dali vyhrat, tak preco hadzete vinu na mna? zacnite sa obvinovat navzajom.. kludne obvin vsetkych 5000 ludi co tam klikli ...

spravil som snad nieco zle pre spolocnost ked som vyhral tuto sutaz? ublizil som niekomu? bolo v tom videu nieco zle?

nepochopil som zmysel tvojho blogu... v podstate si len zopakoval vsetko co tu bolo, vsetko co tu bolo vycitane a co bolo aj davno myslim, ze dost dobre vysvetlene.. keby si sa naucil citat (s porozumenim), nielen pisat, mozno by si pochopil...

ked tu dokazes lamentovat nad tym, ze vyhrali stupidne videa, preco si nenatocil nieco "mudre" aj ty? URCITE by si vyhral ja viem, ze len kritizujes, ale skus sa nad sebou zamysliet... keby bol svet plny ludi ako si ty, takych, co len druhym vycitaju chyby a sami nic nespravia, asi by sme daleko nedosli
22 
 fotka
zemina  8. 11. 2008 16:03
suhlasim XD

boze moj niektore komentare tu...

do placu, a o videach ani nehovorim a o blogoch uz vobec.. o moj boze
23 
 fotka
skapato  8. 11. 2008 16:21
Murcatko vies co je na tom uplne najlepsie? Ze ja som si to tvoje video vyherne pozrel az dnes a neklikal som na neho lebo ma v nadpise slovo sex ale preto lebo vyhralo dokonca tento blog je zamerany skor na obsah druhych videoblogov a nie toho tvojho a to ze som mozno nieco zhrnul co bolo povedane v nejakych diskusiach tak to ma nezaujima pretoze ja som to necital, neskopiroval a tento svoj nazor som si vytvoril sam.. mam dojem ze je objektivny pretoze nikoho z vas nepoznam, nechodim sem vobec casto, pozrel som si tie videa vsetky dneska po sebe tak vidis netoci sa to okolo teba



Je nadherne vidiet ako si na tomto velmi zakladate a presne som vedel ze takto to bude Ozvu sa hlavne ti ktori sa citia byt dotknuti a potom ti ktori so mnou zdielaju rovnaky nazor



Ale drzite pekne spolu



Smutne...
24 
 fotka
murcatko  8. 11. 2008 16:42
@23 nehovoril som o tom, ze ty si klikol na to video, ale o ostatnych... aj o tych co si to video pozreli a co maju stale nieco proti... a nezahovaraj, vyjadroval si sa aj k mojmu videu, kedze si sa vyjadroval k vsetkym vyhernym...

a ked uz si idem vytvorit nejaky OBJEKTIVNY nazor, ako o svojom blogu hovoris, tak by som daval ohlad aj na obe strany... aj na svoju, ale aj na tych ostatnych.. vies.. to, ze nikoho z "nas" nepoznas, to ma byt objektivne? to ma byt objektivne ze zacnes hodnotit niekoho, ked o nom nic nevies, a este k tomu negativne? najprv si objasni vyznam slovicok a potom ich pouzivaj... nic subjektivnejsie a zavadzajucejsie som na birdzi necital...

pokial sa ti tato stranka bez urovne plna sraciek nepaci, tak chod hrat kindergastu na pokec, nasiel by si si veela kamosov ...

velke slova pouzivaju velki ludia, alebo ludia, ktori sa marne nimi snazia byt...

a skoda ze si sa nevyjadril k mojej poslednej vete v predoslom komentari
25 
 fotka
murcatko  8. 11. 2008 16:45
*kindergangstu

PS: a mne tu nic smutne okrem teba nepride
26 
 fotka
skapato  8. 11. 2008 17:04
ja sa nemusim vyjadrovat k tomu co mi ty napises..ja som sa dostatocne vyjadril vo svojom blogu

A ano som smutny hrozne moc

Ach ach ty mudrlant skor sa chod pozret na pokec ty a ukaz tam svoje video mozno by sa tam vela tych uchylov zmenilo k lepsiemu
27 
 fotka
skapato  8. 11. 2008 17:07
raz ked vyrasties tak sa budes za tie videa hanbit..to som este chcel
28 
 fotka
murcatko  8. 11. 2008 17:18
@26 ja som to ani od teba nechcel, aby si sa k tomu vyjadroval, ved kto mlci, ten svedci ...a btw, kto povedal, ze som to video uchylom neukazoval?



@27 ja sa za tie videa hanbim uz teraz, a nehanbim sa za to! a preco si tak zrazu odbocil od temy? najprv si ma tu kritizoval, teda kritizoval si vsetko a vsetkych, ktori su proste lepsi ako ty, a zrazu to obratis na dobre rady? tak diiik, si mily
29 
 fotka
gabosh  8. 11. 2008 17:22
Ja sa napríklad vôbec necítim byť dotknutý... Mňa len dostalo tvoje úžasné sebavedomie a to, ako si na seba po napísaní takéhoto blogu pyšný...
30 
 fotka
porrast  8. 11. 2008 17:29
@19 .. plny suhlas s tvojou reakciou

@20 dusevna onania nad vlastnou uazsnostou. to je ta fraza ktoru som hladal aby som ju pouzil



suhlasim s tvrdeniami, ze vlog je debilne slovo a taktiez s tym, ze hodnotenie videoblogov je zalozene na viewoch a nie na hodnoteni tych co si to pozreli (taktiez by bolo zaujimave dat moznost nie len kladneho ale aj zaporneho hodnotenia)



a ako uz bolo spomenute, myslim od yogurtovej kultury, zjavne sam kritiku nevies velmi prijimat kedze som videl tych par skolkarskych tahov, ktorymi si reagoval na kritiku tvojej osoby
31 
 fotka
dudri  8. 11. 2008 18:02
bla bla blaaa...

myslim, ze nikto nemoze zaujat zaiden nazor bez toho aby ho niekto pod ciernu zem...tym ale netvrdim, ze autor tohto clanku ma pravdu, ale aj tak mu davam hajfajv za odvahu
32 
 fotka
grietusha  8. 11. 2008 18:33
mňa by úplne úprimne zaujímalo, čo vás tak nasiera na tomto blogu a kde ste vzali predstavu o jeho ukájaní si ega. nasierate sa na tom, ako sa on tvári, že všetko vie a do všetkého vidí, ale odkiaľ to kurva viete vy o ňom?



...neznášam ľudí bez nadhľadu a odstupu... teda. vadia mi. tak. neznášam je silné a škaredé slovo.



ale JOGURTOVEJ VIDEO JE DOBRÉ A DO TEJ SA NEOBÚVAJ! (A)



inak v podstate súhlasím. no.



videjká čo vyhrajkali sú úplne všetqy cool
33 
 fotka
bobi  8. 11. 2008 19:40
Prekvapilo to aj mňa ale súhlasím s tebou. Videa na BIRDZi sú citujem "trapne, bezduche, nekvalitne, nezmysel, odpad, hovadina". Ale určite by som to takto verejne nevyslovil. Možno by to bol môj názor, ale sám by som nič lepšie ani podobné neurobil. Oceňujem tú odvahu. Každý vie že sa strápni, ale bude mať videoblog. Bude to jeho tvorba a bude sa mu to páčiť. Oceňujem prácu. Videoblog nevznikne len tak zrazu, treba si naňho sadnúť a tých desať minút kecať. A keď sa tých desať minút strojnásobí je to len úspech. Oceňujem že sa nato mnohý ľudia dali, lebo niesu to len výhody. Oceňujem že svoje video uverejnili práve na BIRDZi, lebo internet je plný hovadín a nikomu to nevadí. Ale tu to niekomu ako ty vadiť môže.
34 
 fotka
tashira  8. 11. 2008 20:51
suhlasim so vsetkym
35 
 fotka
miskazteska  9. 11. 2008 18:14
mne sa nepacia vlogy.. ..zbytocne to zabera miesto.. ...ale tak ta debilna modernizacia..
36 
 fotka
tomas  9. 11. 2008 19:58
slubujem ze nabuduce ked bude kvalita o videach, fotkach alebo niecom takom, tak bude o hlasovani userov o kvalite, a nie len o kvantite...
37 
 fotka
murcatko  11. 11. 2008 16:28
proste ja som vyuzil situaciu vo svoj prospech a nevidim v tom nic zle
38 
 fotka
stephan  13. 11. 2008 21:58
priznávam

ja som sa tam našiel, pretože som si vedomý toho aké su tie videá...



BIRDZ je hlavne o srande, a ak hladaš buzny,tak to možeš na inych strankach. inak pekny vlog... naozaj...

absolutne onicem a este k tomu uplne bezpredmmetny
39 
 fotka
jankkko  30. 11. 2008 23:34
tak Paťo kde začať???

zaťal si do živého a diskusia vyzerá presne tak ako som si myslel.. po tvojej prednáške "zo zákulisia" sa na niektoré veci pozerám trochu inak a hádam aj preto ma tvoj blog pobavil
40 
 fotka
zuzinka1406  18. 12. 2008 18:10
Pozri, niekoho aj zaujímajú názory druhých ľudí a radi si pozrú ich videoblogy. Nemyslím si to čo ty. Do videoblogov skús pindať až potom, čo nejaký kvalitný urobíš.
41 
 fotka
uspavanocka  30. 12. 2012 16:10
super napisane presne toto si myslim o vsetkom co tu na birdzi je zverejnene od fotiek cez statusy, profily nazory vo forac, fora samotne a blogy/videoblogy.
42 
 fotka
antifunebracka  5. 1. 2016 19:01
Keď bol už vtedy podľa teba B. napiču, zaujímalo by ma, čo si myslíš o tom terajšom.
Napíš svoj komentár