Tak ďalšie úryvky, poskladané z internetu . Tentoraz ľudia, ktorí sa veľmi nevyznajú do počítačov a techniky .
Zákazník: Nejdú mi vytlačiť červené písmená...
Helpdesk: Máte farebnú tlačiareň?
Zákazník: Aha! Ďakujem.
Zákazník sa nemôže pripojiť k internetu.
Helpdesk: Ste si istý, že používate správne heslo?
Zákazník: Ale samozrejme, že áno. Pozeral som sa u kolegu.
Helpdesk: Povedzte nám prosím, aké heslo používate?
Zákazník: Päť hviezdičiek.
Helpdesk: Kliknite prosím na ikonu "Tento počítač" vľavo na Vašom počítači.
Zákazník: To vľavo myslíte vľavo od Vás alebo odo mňa?
Helpdesk: Dobrý deň, ako Vám môžem pomôcť?
Zákazník: Haló... Nemôžem tlačiť.
Helpdesk: Kliknite prosím na "Štart" a potom...
Zákazník: Prosím Vás nezačínajte hneď s tými technickými detailami. Ja nie som Bill Gates!
Správa na záznamníku:
Haló tu je Martina Jansenová. Nefunguje mi tlačiareň. Vždy
keď skúsim tlačiť objaví sa mi chybové hlásenie "Tlačiareň neexistuje. To nie je pravda. Tlačiareň stojí predomnou na pracovnom stole. Normálne ju vidím a počítač hovorí, že táto tlačiareň neexistuje.
Zákazník: Moja klávesnica prestala fungovať.
Helpdesk: Ste si istý, že je správne zapojená?
Zákazník: Nie som, pretože sa nemôžem dostať za počítač.
Helpdesk: Vezmite Vašu klávesnicu do rúk a choďte s ňou pár krokov od písacieho stola.
Zákazník: Dobre.
Helpdesk: Mohol ste klávesnicu bez odporu odniesť?
Zákazník: Áno.
Helpdesk: To znamená, že táto klávesnica nie je zapojená. Neleží náhodou ešte jedna klávesnica na Vašom stole?
Zákazník: Áno tu je ešte jedna! Aha! A tá aj funguje!
Helpdesk: Aký máte počítač?
Zákazníčka: Biely...
Zákazník: Dúfam, že mi pomôžete. Jeden môj priateľ mi nahral perfektný šetrič obrazovky, ale vždy keď pohnem myšou, tak mi zmizne.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.