Všade vidím, ako sú ľudia odcudzovaní za to, akú hudbu počúvajú. Dosť dobre to nechápem. Mali by sme si uvedomiť, že tí čo ich odcudzujeme my, môžu odcudzovať aj nás.
Prečo si myslíme, že tí, čo počúvajú interpretov, ktorých meno sme my nikdy nepočuli sú čudní? Nie, nepočúvajú tú hudbu preto, lebo sa chcú dištancovať alebo oddeliť od nás ale jednoducho preto, lebo sa im to páči a lebo to počúvali vždy.
Komercia v hudbe pre mňa znamená masové počúvanie len tej hudby, ktorá bola minulý týždeň v TOP 10. Kto si dnes vypočuje interpretov o ktorých sa v novinách nepíše každý deň?
Je zvláštne že mladých zaujme skladba, ktorej text vôbec nemá zmysel. Napríklad vzrušene sa rozplívať nad songom v ktorom speváčka spieva o svojom dáždniku. Fakt neviem čo tým chcela povedať, ani to neriešim. No hudba je tu na to, aby sa pri nej relaxovalo. Nie na to, aby sme ju počúvali a boli roxxie kvôli tomu, že interpret je všeobecne známy.
Nevypočuť si skladbu od ľudí, ktorí na to fakt majú, vedia o čom píšu a prečo to píšu, hudbou žijú a milujú ju len preto že nie sú sexsymbolom je čistá KOMERCIA!
Ako odstrániť komerciu z hudby? Ľudia počúvajte to, čo sa vám fakt páči, nie to čo počúvajú všetci ostatní. Snažte sa pochopiť texty a to, čo nimi chceli speváci, speváčky a kapely povedať. Chápte hudbu ako balzam na dušu, a nebojte sa prejaviť svoje city...
Hudba lieči, je tu vždy pre všetkých... HUDBA ŤA NIKDY NESKLAME!
Blog
Komenty k blogu
1
simulik1
3. 11.novembra 2007 22:29
hmmmmmm... celkom sa mi tento blog paci a vies co mas pravdu...
2
podme si pekne definovat slovo komercia. komercny je ten,co robi pre peniaze. cize aj interpret, ktory moze byt absolutne enznamy,ale svojou tvorbou sa zivi a nicim inym si nezaraba, je tiez komercny. bohuzial niektora tvorba cisto len pre peniaze je fakt uboha, pasova a strojova. je fakt,ze hovoris o tom druhom type komercnej hudby a viem,co chces povedat. ale ked rozpravas o hudobnej tolerancii, tak preco volas len po tolerancii pre tych, co nie su fascinovani mainstreamovou hudbou? treba byt tolerantni aj k tym,co beru hudbu len ako odreagovanie a nehladaju za tym vacsi vyznam. mozno sa vyznaju v inych veciach
3
Plne chapem co si napisala. Ja to tiez takto vnimam. Aj ked uz nie uplne tak ako si pisala, ale niekedy tomu tak bolo.
Vtedy ked som pocuval (teraz uz pomenej) takuto "inu" hudbu VOBEC som nechcel byt iny, alebo ist silou mocou akoby proti muru, co je v puberte casty jav . Nie. Proste sa mi ta hudba skutocne pacila a som rad ze ma k nej v podstate doviedol moj otec (kedysi bol DJ).
Stare hity 70/80 rokov su fakt dobre, aj ked su stare..a povedal by som ze tie dnesne sa im uz asi nikdy nevyrovnaju. Ciastocne aj preto, pretoze vyvoj sa neda zastavit, a interpreti chcu napredovat a neostat pri starych klasickych styloch..skusaju..je to pochopitelne.
Na druhej strane to ber aj tak, ze producenti dnesnych interpretov vyrastali na "starej" hudbe, takze maju na to urcite iny nazor.
Postupne som zacal vnimat hudbu tak vseobecne. Teraz ci je nova, stara...je mi to jedno - HLAVNE je aby bola dobra.
Jedno mi to horlive pocuvanie starej muziky predsa len dalo (co vecsina kto pocuva LEN same nove hitovky len tazko nadobudne) - mam vyprofilovany vkus..OVELA vecsie pochopenie pre rozne hudobne zanre - co sa o tych, ktori nepocuvaju len HIP-HOP neda povedat.
Vtedy ked som pocuval (teraz uz pomenej) takuto "inu" hudbu VOBEC som nechcel byt iny, alebo ist silou mocou akoby proti muru, co je v puberte casty jav . Nie. Proste sa mi ta hudba skutocne pacila a som rad ze ma k nej v podstate doviedol moj otec (kedysi bol DJ).
Stare hity 70/80 rokov su fakt dobre, aj ked su stare..a povedal by som ze tie dnesne sa im uz asi nikdy nevyrovnaju. Ciastocne aj preto, pretoze vyvoj sa neda zastavit, a interpreti chcu napredovat a neostat pri starych klasickych styloch..skusaju..je to pochopitelne.
Na druhej strane to ber aj tak, ze producenti dnesnych interpretov vyrastali na "starej" hudbe, takze maju na to urcite iny nazor.
Postupne som zacal vnimat hudbu tak vseobecne. Teraz ci je nova, stara...je mi to jedno - HLAVNE je aby bola dobra.
Jedno mi to horlive pocuvanie starej muziky predsa len dalo (co vecsina kto pocuva LEN same nove hitovky len tazko nadobudne) - mam vyprofilovany vkus..OVELA vecsie pochopenie pre rozne hudobne zanre - co sa o tych, ktori nepocuvaju len HIP-HOP neda povedat.
4
ano suhlasim
ale vies niekomu sa to mozno paci a nepocuva komercnu hudbu len preto,ze to pocuvaju stovky inych ludi
ale vies niekomu sa to mozno paci a nepocuva komercnu hudbu len preto,ze to pocuvaju stovky inych ludi
5
noom aako povedala grietusha komercja jje aaj o inom aale nebudeme rješiiť mysliim že to zhrnula dost jje pravda žže nejktorii najjnovšje super hity počuuvajju preotže sa iim pačja.. ale mysliim že väčšina to počuva pretože jje to mmnatalne strašne "in" a "cool" aabo to rpave počuvajju super nove/ stare kamošky ktoree suu straene "inL a "cool" ...btw.. toleruujem každii druh hudby .. jje mi to dost jjedno čo kto počuva.. hlavne žže jja mam svoj štyl
Napíš svoj komentár
- 1 Hovado: Opäť som späť
- 2 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 3 Hovado: Spomienky
- 4 Protiuder22: Oheň
- 5 Hovado: Každé bláznovstvo, 3 dni trvá
- 6 Hovado: Venované kajke
- 7 Hovado: Zopár myšlienok
- 8 Hovado: Prečo ľudia kričia
- 9 Hovado: Duša mačacia
- 1 Soyastream: Októbrová
- 2 Dezolat: Pribehova hra o susedskej vojne. chatgpt. na pokracovanie.
- 3 Mahmut: Kritický pohľad na Halloween a sprievody strašidiel
- 4 Soyastream: Novembrová
- 5 Mahmut: O tých, ktorí na zemi zostanú a tých, ktorí z nej musia odísť
- 6 Mahmut: O čítaní z oblakov a o premenách foriem Pravdy
- 7 Hovado: Opäť som späť
- 8 Dezolat: Test hrania textovej hry s AI friends & Fables
- 9 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 10 Hovado: Spomienky