Tie čítam najradšej.Máte nejaké skúsenosti s nimi?
Napríklad u nás:

Uč:"Čo je to za pravítko?Nemám ho pochrústať?"

Uč:"Peťo,čo hľadáš? Včerajší deň?"

Žiak: "Jooj,ja som nenapísal ulohu...poviem,že som bol dehydrovaný"

Uč: "Čo sa rozmnožuje pučaním?"
Žiak:"Stromy"

Žiak napíše na tabuľu "jodit"
Uč: "Má to byť jodid! Idiot je s t "

Uč: "Utvor sloveso na ť"
žiak: "ťava"

Uč: "Ako ešte môžeme ohýbať základ slova lampa?"
Žiak: "luster"

Uč: "aké ešte môžu byť stromy?" (preberáme priídavné mená)
Žiak: "tujky"

Uč:"Aké pásma rozlišujeme v literárnom diele?"
Žiak: "sever a juh"

Uč:"Definuj konflikt"
Žiak:"keď sa niekto poháda a na seba kričia"

Uč:"táto ceruzka je súca ku paradajkám"

Uč:"Ako odstraňujeme chyby oka?" (šošovky)
žiak: okuľare popelniky

žiak: "potkan v noci loví myši"

žiačka zíva:
Uč.fyziky:"Zuza,čo si v noci myšky chytala?"
Žiačka: "ne,bo učila mi še fyziku"

Uč: "Čo je to harmónia?"
žiak: "autobus"

Uč:"Čo napísal Pavol Dobšinský?"
žiak: "tri oriešky pre popolušku"

Uč:"Uveď nejakú baladu"
žiak: "Zuzankin stolček"

Uč:"zmenila sa poloha tohto zošita?"
žiak: "hej"
uč:"ja tvrdím,že nie"
žiak:"a merali sce s vodovahu?"

žiak:"pápežovo sidlo je v Trnave"

kamoška: "jooj tota moja sestra!hovorim jej,aby mi kupila toto,toto,toto a toto a ona mi kupi len toto"

uč:"smeješ sa na mňa jak debilko"

žiačka:"sladká voda vyvoláva hnačky"

žiak:"hlavné postavy literarneho diela boli chlap a muž"

žiak:"mám vlasy jak sandokan"

uč:"čo vzniklo na konci prahor a starohor?"
žiak: "mnohobunkovce s pevnou kladkou"
(po chvíli) : žiak: ja som si to pomýlila s fyzikou,preto ta kladka"
uč:"áá,ty si povedala kladka? ja som počula chatka"

(matika)
učredstavte si,že toto je cesto.Rozkrojíme ho na polkruh a rozmýšlajte,čo urobíme.
žiak: "no, toto zvyšné cesto naspäť pošuľkáme.Neškoda teľo vyrucic??"

uč:"v telefóne sa nachádza vidlica"
žiak:"jasné a priložím ho k uchu a mi ho prebije"

uč:"treba mi vaše rodné listy"
žiak:"ja nemám"
uč:"jasné, ty si sa nenarodila,že?"

ja:"aký je opak od bedrového?"
kamoška: "kĺbový"

uč:"zajtra ti skontrolujem rysovacie pomocky"
žiak:"ale veď ja použivam tempelku" (pentelku)

uč:"utvor zložené slovo od slova prst"
žiak č.1:"palec"
žiak č.2: "stredný prst"

v televízii oznamuju stav po druhej tretine.
žiak:"to koľko tých tretín?"

uč:"zmeňme tému, z neho mám už vyražku"

uč:"Zuza, napíš si do žiackej 1.Veď 1 000 000 rokov hore dole"

žiak:"ráno bolo sucho,lebo v noci pršalo"

 Blog
Komentuj
Napíš svoj komentár