Diskusie - 4643. stránka fóra
22
Veríte v nadprirodzené veci?
Napríklad v duchov, mágiu, upírov, Yetiho a pod... :D Otvor fórum »
7. 1. 2012 16:03
7
Hľadá sa film,,.
Ahojte birdzáči.. :) Nepoznáte názov takého filmu, kde bolo pár detí z mesta alebo dediny či čo to bolo a napadol im sneh, tak mali prazdniny. Ale býval tam... Otvor fórum »
7. 1. 2012 15:39
52
Máte nejaké nezmyselné obavy fobie
máte aj vy nejaké nezmyselné obavy fobie s ktorými sa stretávate každý deň ..... napríklad ked idem na autobus a mám kartičku vždy uvažujem čo budem robiť ak tam nič nemudem mať žiadny kredit aj ked som si na... Otvor fórum »
7. 1. 2012 15:16
19
Vtipné statusy
No šup, dajte sem nejake vtipné statusy, ktoré ste videli a z chuti sa zasmiali... Otvor fórum »
7. 1. 2012 14:59
16
Co robit ak som studentka 1. rocnika na vyske a chcem skoncit.
Je potrebne sa odhlasavat z vysokej skoly, alebo normalne prestanem tam chodit a vybavene. Dakujem za odpovede. Otvor fórum »
7. 1. 2012 14:49
61
Páčia sa vám dievčatá, ktoré vedia derivovať?
určite, dievča musí vedieť derivovať!##áno, sú sexy! ##celkom aj áno... ##je mi to jedno, holka jak holka. ##ani moc nie... ##nie, vyzerajú ako mužatky!##určite nie, je to trápne! Otvor fórum »
7. 1. 2012 14:25
9
Ako nabiť kameru ?
Viem , že to znie zvláštne , ale ako mám nabiť kameru bez toho aby som použil nabíjačku ? Preto že ja som tú nabíjačku stratil :/ :D Tak či nejsú niaké... Otvor fórum »
7. 1. 2012 14:24
5
Žiadny hráči APB reloaded?
Raz som sa už pýtala či toto náhodou niekto nehrá... ak tak nechcel by niekto skúsiť? trailery- http://www. youtube. com/watch?v=lwCapdGRojY http://www. youtube. com/watch?v=Env8fWAiOGA Otvor fórum »
7. 1. 2012 14:18
9
Vysoka skola??
zdravim chcela by som si poslat prihlasku na viedensku uni. ma niekto skusenosti? co sa tyka VS na SR rozmyslam nad UK - manazment, EUBA - ekonomika a manazment podniku alebo ma este laka studovat dejiny umenia. ... Otvor fórum »
7. 1. 2012 14:10
4