Shad0w: super, už si sa nám pochválil, môžete uzavrieť celú diskusiu... Čo si myslíš, koľko tých decák tu má asi auto?? Prestaň robiť frajera s tým vysavačom a nezakladaj hovadiny...
@Husky je rozdiel ked zarabas sam na seba a ked zarabas na napr. 4 clennu rodinu.chcel som si splnit sen ... ja viem ze nehnutelnosti si drzia viac cenu ako auta ale momentalne ma to netrapi, casom snad bude aj nejake to vlastne byvanie...
@aguri500 neviem co robis ale ja sa zivim sam a 50tis EUR neusetrim ani za 30 rokov...skor tolko zarobim za 5 rokov
ja som rad ze si rad ale na mieste tvojich rodicov nedam 28tis do auta, v ktorom mas vyssiu pravdepodobnost, ze sa niekde rozflakas...vies, zacat musis skromne na niecom zlom, aby si sa ako vodic vychytal...a nie hned Bramborak...a je sice fajn, ze si tie peniaze (dufam) sam poctivo zarobil, ale aj tak si ich v podstate stratil a prerabas na tom den co den
Husky: Čo sa mu do toho babreš? Je na ňom čo si kúpi, no a čo, že prerába? Keď zarobí za 2 roky 50 tak je mu to u riti. Aj keby sa rozflákal no a? O poistke si ešte nepočul? Prečo by mal začínať s nejakým pekáčom, s ktorým by mal len problémy, keď má na lepšie?? Tak už nezáviď a nechaj ho tak.
@weeman nejde o poistku, ide o auto...a na aute prerobis vzdy...chapem, kazdy ma iny vkus ale nove auto za 78 cisel sa mi vidi pre 20 rocneho chalaniska prilis velky luxus
Husky: No a? Keď na to má prečo nie???? Pretože teba to serie? Ja tiež nemám 80 na auto, ale nerobím tu z toho kovbojku... Má šťastíčko, má prachy, tak si kúpi dobré auto, ja na jeho mieste urobím to isté.
Btw.: Na aute vždy neprerobíš... Iba na funglovke zo shopu.
moje prve auto bol renault thalia to bolo firemne auto...ja mam to stastie ze mam bohatych rodicov a rodinnu firmu je to taka siet restauracii po talainskych dialniciach , dost dlho sme zili tam ...a tam sa da viacej zarobit ako na slovensku.
ano je to luxus ale je to moj splneny sen...rocne vyjde poistka okolo 1500 eur. a ja to auto nemienim predavat a budem na nom jazdit minimalne 10 rokov , taketo auta nestarnu.
@weeman pozri, pridal tu fotku, povedal cenu, povedal kolko dolozili rodicia, prvy udaj o aute po znacke a type pocet koni...nezda sa ze ho nema na jazdenie ale na chvalenie sa?
mna to neserie, nech si jazdi...len nech nerobi na ceste debiliny a neohrozuje ostatnych vodicov. ako to zvyknu robit mlade ucha v silnych autach
@Husky : Je jasné, že sa tu tým chváli, a že je to nejaké decko, bohvie či to vôbec má ale neni to jedno?? Aj keby, nech má, dopraj mu to trochu. Mimochodom počet koní je jeden z najdôležitejších údajov na aute, takže to by som videl v poriadku Len nechápem, že človek, ktorý má rád jazdenie, a má prachy, ako sa tu tento chalan prezentoval, kúpi hnusný nafťák
Len prosím ťa nezačni zase o arogantných mladých nezodpovedných mafiánskych a neviem ešte akých mladých hajzloch na bavorákoch
Na jazdených autách sa zarábať bez problémov dá, robí to x firiem...
rozdiel medzi benzinom a naftou v podstate uz nie je... ja mam 3.0 BMW 530xd a ma to rovnake jazdne vlastnosti ako by to bol 530xi. staci vyskusat uvidis...na velke auto sedi viac nafta,keby to bolo napr. BMW 630 tak jednoznacne benzin
@Aguri500 : A teraz je práve vidieť, že nevieš o čom hovoríš... Tie motory môžu mať porovnateľný výkon, a ostatné "čísla" ale sú úplne odlišné. Pokial sa jedná o "velké auto", 5ťka má rovnakú hmotnosť ako 6stka... To, že je to kupé je klamlivé, to auto je obrovské a ťažké.
ano vaha je porovnatelna ale koncepcia auta je uplne ina.dolezite je aj rozlozenie vahy.v 6tke su niekotre uplne ine materialy u znaciek ako je BMW ci Mercedes coupe neznamena ze je to len coupe od sedanu ako napriklad pri renaulte...je to uplne ine auto.v 5ke sa clovek vozi je to pohodlne auto tam staci diesel ktory ma silny vykon ale v 6tke je uz tvrdsi podvozok a je to uplne ina jazda tam sa viac hodi benzin.vyskusaj uvidis
@husky to má fakt len na machrovanie automat prevodovka 4x4 náhon a diesel šak to je dojebok a nie bmw. BMW je zásadne benzín a zadokolka, s ktorou by si sa nebyť 250tich stabilizačných systémov otočil na strechu pri prvej zákrute(myslím @aguri500 nie teba husky) nové BMW sú pre gayov a metrosexuálov jak tak pozerám v poslednom čase.
@Mezomus neboj na kazdom BMW sa da vypnut elektronika...x drive je velmi uzitocny...na euroringu sme sa nahanali a neboj nepretocil som sa na strechu...uvedom si ze toto je limuzina nie sportove kupe... pri 235 konoch nedokazes dostat z auta maximum pri manuali...resp. da sa to ale len ked sa sustredis lebo je to silny motor...a ja to auto pouzivam na cestach na jazdenie nie na pretekanie...to neznamena ze ked mas pod kapotou 235 koni ze hned musis ist vsade 200kou...odmalicka som chodil na motokary rychlu jazdu mam rad ale na cestach sa spravam normalne...pokial si na takom aute nejazdil tak nevies o com hovoris.
@aguri500 šak nehovorím, že sa nedá vypnúť štvorkolka s automatom je pre ženu na nákupy do teska. mať auto s automatom je ako trtkať cez nohavičky. ono je to síce možno zábavne, ale niečo tomu dosť chýba
ja osobne mám Škodu 120L síce bez papierov ale na vybláznenie je to ppci v najbližšej dobe sa tam chystám dať motor z felicie ešte uvidím ako sa sused rozhodne
@Mezomus ked idem zo skoly do prace a z prace domov som rad ze sa mozem odviest komfortne...a mimochodom asi nevies ako vyzera automat u BMW je tam aj moznost sport a tam si mozes aj hadzat rychlosti ake chces, samozrejme ze bez spojky ale auto na ne velmi citlivo reaguje a to je celkom dobre
@52 k tej elektronike aj keď ty stlačíš gombík ktorým si kadečo vypneš tak aj tak sa ti NIKDY nevypne všetko čo by si možno chcel aby sa to vyplo a u takých áut ako BMW už vôbec nie ono je to len "vypnuté"
stačili mi testy s nejakým mercedesom, neviem teraz presne aký, ale šofér vypol čo sa dalo ale aj tak keď šlo do extrému tak elektronika zareagovala aj keď by vlastne nemala
s tím vypínaním vo väčšine áut to len posunie hranicu kedy ma elektronika zasiahnuť...
@58 to je fakt "užasné" ťukať si do páčky pod volantom D alebo do radiacej dopredu a dozadu
neni nad pocit posúvať radiacu po presne vyhradenej dráhe a cítiť ako ti prevodovka kladie odpor a keď zapadnú zuby a ako postupne zaberá spojka, a nie ako automat ťukneš a preradí to tak rýchlo že žmurknutie trvá dlhšie
@Filus v niecom mas pravdu, skusali sme porovnavat ake je to jazdit na snehu bez elektroniky a s nou...je to velky rozdiel ono nie je sranda udrzat pod kontrolov 2,5 tonove auto preto ta elektronika nie je naskodu...cim tazsie auto tym ma vacsi valivy efekt...
@Filus : Nevyprávaj o tom, o čom nič nevieš. Keď vieš ako to vypnúť tak to ide. Napríklad tlačítko trakčnej kontroly. Keď ho stlačíš, vypneš jeden z podporných systémov. Ale málokto vie, že keď ho stlačíš a držíš tak vyradíš všetko - ASR, DSC, všetko čo sa dá, a počítač ti dovolí robiť čo chceš. Pokial sa jedná o modernejšiu elektroniku, tak ak ju vypneš zareaguje len v kritických situáciach, to znamená povedzme keď si v šmyku a máš úplne vytočený rajd, to znamená, že už nemáš ako auto ovládať... Vtedy ti dobre padne, keď ti počítač pribrzdí koleso aby si ostal na ceste...
@Aguri500 : štvorkolka s automatom skutočne nieje fajnšmekerské jazdičské auto... A áno, pri manuály dokážeš z auta dostať viac ako s automatom... Hlavne s tým primitívnym základným, pri SMG, alebo iných prevodovkách je to už iná vec...
ale tak mercedes si ludia nekupuju aby s nim pretekali, na to su ine znacky. elektronika je dobra hlavne v zime ale netreba sa na to spoliehat. na suchej ceste sa mi este nestalo ze by mi zasahovala stabilizacia a nevleciem sa, ale to je skvelym naladenim podvozku u forda to oni vedia perfektne mne sa to da uplne vypnut, mondeo je aj bez stabilicie lahko ovladatelne aj v limite.
inak top gear porovnaval na okruhu mercedes triedy c, bmw 3, avensis, lagunu a mondeo, prekvapujucu mondeo malo najlepsi cas a po nom o 2 sekundy neskor bol bmw 3
@Filus je rozdiel prerazovat na motore kt. ma 100 koni a 235... ja som mal renault thalia isty cas tiez som sa na nej vyblaznil...pri silnych motoroch je dosiahnut max. vykon z auta tazke...jazdil som aj na silnejsich autach co maly manual a to bola vacsinou hrozna trakcna kontrola ta spojka nestiha...proste manual je super pokial mas auto max strednej triedy s vykonom do 200 koni...a obsahom do 2,4...
@64 šak a čo som napísal ??? ten típek nejazdil tak že sa šmýkal do v zákrutách to je jasné že to má elektronike v pip som mal na mysli ten úplný extrém... napr prebehol cez tu haluz čo ti odhodí zadok do strany na klzkom povrchu tak vtedy sa už do toho ovládania starela
možno som to len blbo napísal tak to vyznelo inak ako som myslel...
@ Weeman aky vykon ma tvoje auto???na manualy sa vyblaznis ak mas do 200 koni...vyssie uz je rychlejsi automat aspon u BMW...Mercedes ma dost pomalu automat. prevodovku hlavne S-classe ale u BMW je fakt velmi dobra.vyskusaj si jedno druhe zistis urobis si vlastny nazor ja som jazdil uz na roznych autach...toto mi vyhovuje najviac.napr. ani v M6 nie je klasicky manual... je tam 7 stupnova skekvencna prevodovka lebo klasicky manual by nestihal...
@66 práve o to ide, že keď máš auto z čo ja viem trepnem 500koňmi a manuálom tak v tom je to, dá sa povedať umenie, udržať to v správnom smere (pokiaľ sa jedná o zadnokolku) resp. dokázať narábať s ňou tak aby to malo tú správnu trakciu
prečo sa potom napr. drag race nejazí na automatoch? nájde sa tam zopár čo majú sekvenčnú bez spojky ale väčšina ma klasiku
@Azuri500 : pri manuály hrozná trakčná kontrola a spojka nestíha??? Prosím ťa nebuď smiešny... Buď si s tým nevedel jazdiť alebo si mal zošlahanú spojku, ale skôr to prvé... Ak by to skutočne bolo také zlé s tými manuálmi tak by to do tých áut asi necpali... Každý deň jazdím na 330i, ktoré ma rovnaký výkon ako to tvoje, mám tam manuál, a v živote sa mi nestalo, že mi spojka nestíhala
Čo sa týka novej M5 a M6, je tam SMG, nie automat!!! To je sakra rozdiel. A je to tam skôr preto, že ludia sú lenivý kvaltovať Stará E39 M5 mala výhradne manuál, a to mala 400 koní a 500 Nm. Rovnako do všetkých M3-jek sa dáva manuál, alebo SMG, žiadny automat!
Weeman jasne ze sa da jazdit na 330i normalne ale ak by si chcel porazit na sprinte moje auto tak by si neuspel. ver mi a mozes byt aj schumacher.v M6 je smg preto lebo z 0 - 100 zrychli velmi rychlo a to by ti malo kto dokazal s normalnou spojkou a nedostal by z auta skutocny potencial.ano v strarej M5 bola automatika ale to bolo trochu ine auto ako su dnes...
Ty si to asi neuvedomuješ ale prevodovka, ktorá je v M5 a M6, SMG, je vlastne manuál, ktorý riadi robot, to znamená, že je tam spojka!!! Takže to, že spojka nestíha, a že by si nedostal z auta skutočný potenciál je dobrá blbosť A je to preto, lebo človek rukou nestíha tak rýchlo radiť... Takže je tam normálna spojka ako pri manuály len preraďovanie a spojku ovláda robot... Nie je to automat, ale SMG... Automat ma v sebe hydrodynamický menič, čo je úplne iná vec...
@Aguri500 : Ale pozor, SMG nieje automat!!! Toto si nemôžeš zamieňať, sú to dve úplne odlišné veci, štandartný automat je o pätinu pomalší... Obsah 3,0 najsilnejší 3-jkový sedan.
@Aguri500 : Bože to je také detinské áno, ja mám krajšiu kačičku ako ty Je to fakt také jazdičské auto, 5ťka bola pre mňa príliš neobratná a velká, a štvorkolku som tiež nechcel... a automat už vôbec nie
@Bzuco : Áno v tom aute je to naozaj zbraň Keď to preradí za 100 tinu sekundy tak z prevodovky počuješ ranu ako zo zbrane
@Husky To s tým mojím autom sa pýtaš úplne ako debil a je to trápne...
Nedokážeš pochopiť, že je to jeho vec čo si kúpil? To auto chcel, mal naň peniaze tak si ho kúpil a napísal to tu, kedže táto téma o tomto je, nechápem kde máš problém.
Fakt tú silno zapácha slovenská vlastnosť, ktorú neuveriteľne nenávidím, kedže je výsadou zakomplexovaných chudákov.
ešte k manuálu, na YT som pozeral maníka na M3 s manuálom ktorý radil asi ako smg(samozrejme pomalšie, nechytať za slovíčka) a ten by ťa aj na žigulaku zotrel
uz to vysvetlil a nepotrebujem do neho viac rypat...nevie jazdit tak si kupil automat aj taki ludia su, aj pre takych slnko svieti a ved aj preto sa take prevodovky robia
no ja som zakomplexovany chudak...si zabil ved dobre, ked si myslis, ze mat ameriku je zakomplexovanost...
A este dodam, ze som na to auto hrdy, lebo je moje, zarobil som si nan sam, staram sa on a dobre mi sluzi, presiel som s nim cele Slovensko a nenechalo ma nikde stat
@pershing363 presne to je prístup, ktorý uznávam. Inu človek, ktorý dostane auto (alebo aj hocičo iné), alebo nejakým spôsobom dostane naňho prostriedky "zadarmo", si ho nemôže vážiť. neviem si to predstaviť..
Keď niekto si zarobí aj na stodvacinu, tak vždy si ju bude vážiť viac, ako ten, čo dostal 550i..
@majo Ja som si tym favoritom splnil sny mam ten typ ktory som chcel, presiel som s nim cele Slovensko a patri mne a dakujem ze si to ocenil, to sa uz dnes velmi nenosi
@pershing363 idem sa cez leto pustiť s kamarátom do stovky je dosť zachovalá , vpodstate zdedená, priznávam. no ideme to dať znovu na cesty, má to pokašlaný motor, tak tam dáme asi z favorita 1,3. Plechy povymieňať, nové kolesá, prelakovať.. ešte šetrím úspory, do leta máme ešte kúsok času. Nebude to síce auto ktoré pojde 180, ale myslím, že tieto autá budú mať historickú hodnotu. Párkrát tu ešte bude šrotovné a tieto autá budú preč..
ale to je dneska tak isto aj s felíciami z 1960.. proste artefakt, navyše tí čo ho vlastnia ešte na nej sú schopní jazdiť a hodnota týchto áut sa rovná dnešným novo-kúpeným autám typu fabia a spol..
@majo Robis mi radost pocuj, ked budete potrebovat pichnut, ci uz s motorom favorita alebo tak celkove s niecim tak mi napis a helpnem vam teda ak by som mohol
@pershing363 prestavba sa bude konať v Uherském Hradišti, keby si tam mohol dojsť tak by sme určite uvítali pomoc už sme skicli pár návrhov ako by to mohlo vypadať, ideme trochu prerobiť masku, možno širší podvozok a tak.. je tam plno vecí, ale havné je že kastla a šasi je v perfektnom stave
Najradšej pojazdné. A ak už náhodou nie, hádžem do koša! Však za jeden nárazník tých vaších BMW a mercedesov... si ja kúpim také jedno moje. Život je zmena. Tak načo "vrážať do stereotypu"...
@pershing363 keď sa takto verejne nabízíš, tak sa idem votrieť za aké peniaze sa dá zohnať 5stupeň škodovková prevodovka a príp. motor z fava? ten origo motor čo mám teraz v zelenom šípe chcem vyhodiť von, zreparovať a spraviť z neho exponát a potom keď bude nejaké nové vozenie tak ho nahodiť s5.
@Mezomus nemyslim si ze viem jazdit, ak by som vedel jazdil bol by som pretekar...ale mam 2.miesto z amaterskej rallye zo zrazu skodovkarov. jazdil som na skode 110r . a nepoznam narocnejsie auto na riadenie...smyka sa do kazdej zatacky , skoda rozpravat pokial si v erke nesedel nevies si predstavit.erka bola uzasny stroj ale max. vykon sa z nej dal dosiahnut len ak za volantom sedel dobry sofer kedze erka mala zadny nahon a motor az za napravou co sposobovalo ze obcas predne kolesa lietali...
@aguri500 zadny nahon je zo zaciatku neistota...ale ked si clovek raz zvykne
@mezomus stare auta sice nemaju elektroniku a su viac menej surove, zato su lahsie a tie dnesne a preto mozno castokrat rychlejsie...len s nimi musi clovek vediet a mat ich "v ruke"
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
120 komentov
Renault Laguna 2; 2001 Ph1; 3.0 V6 24V
Moskvič 21412 Aleko; 1990
Mercedes A 200, -||- , cierny
tu je moje auto , este v schowroome
moja srdcovka
Aguri500: jeden príspevok naozaj stačí... mi Ti to prajeme, a tešíme sa s tebou, že máš dobré auto.
@rischo Škoda 100 náhodou perfektné autá.. okrem 130RS a tisícovky jedno z najkrajších áut strednej európy.
ja som rad ze si rad ale na mieste tvojich rodicov nedam 28tis do auta, v ktorom mas vyssiu pravdepodobnost, ze sa niekde rozflakas...vies, zacat musis skromne na niecom zlom, aby si sa ako vodic vychytal...a nie hned Bramborak...a je sice fajn, ze si tie peniaze (dufam) sam poctivo zarobil, ale aj tak si ich v podstate stratil a prerabas na tom den co den
@pernik ake mas auto?
Btw.: Na aute vždy neprerobíš... Iba na funglovke zo shopu.
ano je to luxus ale je to moj splneny sen...rocne vyjde poistka okolo 1500 eur. a ja to auto nemienim predavat a budem na nom jazdit minimalne 10 rokov , taketo auta nestarnu.
mna to neserie, nech si jazdi...len nech nerobi na ceste debiliny a neohrozuje ostatnych vodicov. ako to zvyknu robit mlade ucha v silnych autach
daj priklad, ako neprerobis
Len prosím ťa nezačni zase o arogantných mladých nezodpovedných mafiánskych a neviem ešte akých mladých hajzloch na bavorákoch
Na jazdených autách sa zarábať bez problémov dá, robí to x firiem...
umenie je vedieť to správne zo spojkou a to nehovorím o autách kde elektronika za teba dobreže netočí aj volantom...
stačili mi testy s nejakým mercedesom, neviem teraz presne aký, ale šofér vypol čo sa dalo ale aj tak keď šlo do extrému tak elektronika zareagovala aj keď by vlastne nemala
s tím vypínaním vo väčšine áut to len posunie hranicu kedy ma elektronika zasiahnuť...
neni nad pocit posúvať radiacu po presne vyhradenej dráhe a cítiť ako ti prevodovka kladie odpor a keď zapadnú zuby a ako postupne zaberá spojka, a nie ako automat ťukneš a preradí to tak rýchlo že žmurknutie trvá dlhšie
@Aguri500 : štvorkolka s automatom skutočne nieje fajnšmekerské jazdičské auto... A áno, pri manuály dokážeš z auta dostať viac ako s automatom... Hlavne s tým primitívnym základným, pri SMG, alebo iných prevodovkách je to už iná vec...
inak top gear porovnaval na okruhu mercedes triedy c, bmw 3, avensis, lagunu a mondeo, prekvapujucu mondeo malo najlepsi cas a po nom o 2 sekundy neskor bol bmw 3
možno som to len blbo napísal tak to vyznelo inak ako som myslel...
ja nemám žiadne momentálne ale brúsim si zúbky na starého Swiftíka
prečo sa potom napr. drag race nejazí na automatoch? nájde sa tam zopár čo majú sekvenčnú bez spojky ale väčšina ma klasiku
len mám pocit že tá elektronika by to asi zistila a nedovolila by naštartovať neskúšal som neviem
Čo sa týka novej M5 a M6, je tam SMG, nie automat!!! To je sakra rozdiel. A je to tam skôr preto, že ludia sú lenivý kvaltovať Stará E39 M5 mala výhradne manuál, a to mala 400 koní a 500 Nm. Rovnako do všetkých M3-jek sa dáva manuál, alebo SMG, žiadny automat!
Porazil, lebo tvoje je o pol tony ťažšie
Ty si to asi neuvedomuješ ale prevodovka, ktorá je v M5 a M6, SMG, je vlastne manuál, ktorý riadi robot, to znamená, že je tam spojka!!! Takže to, že spojka nestíha, a že by si nedostal z auta skutočný potenciál je dobrá blbosť A je to preto, lebo človek rukou nestíha tak rýchlo radiť... Takže je tam normálna spojka ako pri manuály len preraďovanie a spojku ovláda robot... Nie je to automat, ale SMG... Automat ma v sebe hydrodynamický menič, čo je úplne iná vec...
@Bzuco : Áno v tom aute je to naozaj zbraň Keď to preradí za 100 tinu sekundy tak z prevodovky počuješ ranu ako zo zbrane
Nedokážeš pochopiť, že je to jeho vec čo si kúpil? To auto chcel, mal naň peniaze tak si ho kúpil a napísal to tu, kedže táto téma o tomto je, nechápem kde máš problém.
Fakt tú silno zapácha slovenská vlastnosť, ktorú neuveriteľne nenávidím, kedže je výsadou zakomplexovaných chudákov.
1.8 TSI motor, pekný výkon to náhodou má
@aguri500 priznaj si, že nevieš jazdiť
ešte k manuálu, na YT som pozeral maníka na M3 s manuálom ktorý radil asi ako smg(samozrejme pomalšie, nechytať za slovíčka) a ten by ťa aj na žigulaku zotrel
prepac, ale mam rypaci den...tak neplac
uz to vysvetlil a nepotrebujem do neho viac rypat...nevie jazdit tak si kupil automat aj taki ludia su, aj pre takych slnko svieti a ved aj preto sa take prevodovky robia
no ja som zakomplexovany chudak...si zabil ved dobre, ked si myslis, ze mat ameriku je zakomplexovanost...
Keď niekto si zarobí aj na stodvacinu, tak vždy si ju bude vážiť viac, ako ten, čo dostal 550i..
ale to je dneska tak isto aj s felíciami z 1960.. proste artefakt, navyše tí čo ho vlastnia ešte na nej sú schopní jazdiť a hodnota týchto áut sa rovná dnešným novo-kúpeným autám typu fabia a spol..
@mezomus stare auta sice nemaju elektroniku a su viac menej surove, zato su lahsie a tie dnesne a preto mozno castokrat rychlejsie...len s nimi musi clovek vediet a mat ich "v ruke"