som mila, pritazliva,nenarocna, citliva, vysoka, stihla, dlhonoha, plnoperova, modrooka, prsnata blondinka, ktora caka uz len na teba. mam doma plny kosicek cerstvo narodenych maciatok, o ktore sa nema kto starat, pretoze im umrela mamicka, a tak potrebujem nejakeho kocurika do partie, ktory by mi pomohol zutulnit im domov a zahrnut ich pocitom rodicovskej lasky. ak si rovnako mily, pritazlivy, kratkovlasy, blondavy, financne zabezpeceny a vonavy chalanko, ozvi sa mi a ja ti ukazem, ze zivot je aj o inom ako o povrchnych hodnotach.
ako v jednom vtipe: som pekna, nezadana, zabezpecena, mam ferrari, mam rada deti, som inteligentna, 2 vysoke skoly. co hladam? nic len sa chvalim
a teraz vazne: Ahoj, som studentka gymnazia, mam 16r., milujem jazyky a matematiku. Chcela by som pokecat o comkolvek s niekym inteligentnym, s ktorym sa da bavit aj cez net a neodpisuje jednoslovne odpovede ( @husky za to by som ta niekedy zabila ) ak by si chcel vediet viac, tak kludne napis, popripade si pozri profil dakujem
Som protivne konfliktný typ, čo musí mať vždy pravdu ..Nie som pekná, vysoká ani blond ale som sympatická povrchná racionalistka, ktorá absolútne netuší čo hľadá, pretože sa to stále mení..city najavo nedávam,..iba po 4 pivách..
Depresívny cholericko-flegmatický poslucháč metalu,mizantrop,odľud,samotár , gymnaziálna kreatúra v ľudskej koži s dlhou bradou a so sklonmi k ustavičnému ironizovaniu a obľubou teoretizovať nad zdanlivo nesúviciacimi vecami.