nesla by som do vztahu s muzom, ktory je z ineho mesta a ani by som nesla na skolu v inom meste. chcem pokojny zivot, ziadne presuvanie sa a neustale premyslanie, ako vsetko zosuladit. mam narocne studium a potrebujem sa na to sustredit.
samozrejme závisí veľa od vzdialenosti všetkých miest a od frekvencie dochádzania a toho ako dlho je vaša prítomnosť v jednotlivých mestách vyžadovaná.
to dost zalezi od toho ako su tie miesta rozmiestnene a tak, Mirusa zapoj rozum! tak ja by som si otvorila mapu a skumala no nie proste podla moznosti. v nejakom z tych styroch miest
No ja poznam par, co obaja su z mesta A a obaja studuju, ale len jeden studuje v inom meste a stretavaju sa tak po troch mesiacoch alebo tak. Ale potom su spolu vkuse. Co ja ti viem. Niekedy aj za kratsie.
ale napr. ja mám mesto A a mesto C a zároveň mesto B a mesto D relatívne blízko, zatiaľ čo A a B aj C a D sú dosť ďaleko, čo by šlo poriešiť relatívne v pohode, len iné problémy to brzdia.
@acvd43xa7w zazila som to, fungovali sme taktocca. 10mesiacov, ja som byvala v mT, studovala v PO, on byval v DK a pracoval v BA....este aj ta vzdialenost, ze BA-PO.....vidavali sme sa cca. kazde 3 tyzdne, ked siel domov z BA, tak siel cez nas.....prezili sme aj tuto fazu a len nas to posilnilo.... fungujeme nadalej uz dlheee roky, ale uz spolu obaja v jednej domacnosti
mam to tak a je to uplne v pohode. ked ludia chcu da sa vsetko. striedame sa v tom kto ku komu dojde ale obaja mame vlastny byt ccize to nikdy nie je problem.a v konecnom dosledku smespolu este castejsie ako niektore pary co su z ronakho mesta
Kamarátka bývala v meste A (úplný východ Slovenska), študovala v meste B (stred Slovenska) a kamarát žije a študuje v meste C (západ Slovenska). On občas cez víkend išiel za ňou do mesta B, v lete na týždeň - dva do mesta A a celoročne sa ona občas objavila v meste C. Asi denne si volávali a písali a momentálne už spolu žijú ako manželia. Ľahké to asi nebolo, ale myslím, že im to stálo za to