Prvý krát mi na pobočke povedali, že sa to nedá.
Potom mi cez mail povedali, že to mám vybaviť osobnena pobočke.
Keď som im písal znova pod iným číslom ticketu tak mi povadali, že sa to dá iba pri prenose čísla (čo práve chcem spraviť) a že kredit mi pri prenose vrátia automaticky. Potom ma už ignorovali.
vratenie kreditu pri prenose cisla je mozne ale iba na ZAKLADE PISOMNEJ ZIADOSTI. Pisomnu ziadost podava klient a podava ju priamo spolocnosti Telekom a to sposobom:
mailom, faxom alebo osobne s vytlacenou ziadstou priamo na predajni
Ziadost, podla vyjadrenia pracovnicky, musi obsahovat udaje:
-meno
-priezvisko
-adresa trvaleho bydliska
-datum narodenia
-cislo karty (tym sa mysli cislo karty SIM, ktore je vyrazene na jednej strane SIM karty)
-sucasny telefonny kontakt (aby ta mohli kontaktovat o prevode)
-vyska prenasaneho kreditu
-sposob vratenia (hovorila mi viacero sposobov, ale zapametal som si len na bankovy ucet, kedze tento je v mojom pripade relevantny ), tento udaj som im podrobne rozpisal, cize cislo uctu, kod banky, nazov banky, cislo uctu v tvare IBAN a SWIFT/BIC kod, aby sa nemali na co vyhovarat ze im tam nieco chybalo
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
Potom mi cez mail povedali, že to mám vybaviť osobnena pobočke.
Keď som im písal znova pod iným číslom ticketu tak mi povadali, že sa to dá iba pri prenose čísla (čo práve chcem spraviť) a že kredit mi pri prenose vrátia automaticky. Potom ma už ignorovali.
mailom, faxom alebo osobne s vytlacenou ziadstou priamo na predajni
Ziadost, podla vyjadrenia pracovnicky, musi obsahovat udaje:
-meno
-priezvisko
-adresa trvaleho bydliska
-datum narodenia
-cislo karty (tym sa mysli cislo karty SIM, ktore je vyrazene na jednej strane SIM karty)
-sucasny telefonny kontakt (aby ta mohli kontaktovat o prevode)
-vyska prenasaneho kreditu
-sposob vratenia (hovorila mi viacero sposobov, ale zapametal som si len na bankovy ucet, kedze tento je v mojom pripade relevantny ), tento udaj som im podrobne rozpisal, cize cislo uctu, kod banky, nazov banky, cislo uctu v tvare IBAN a SWIFT/BIC kod, aby sa nemali na co vyhovarat ze im tam nieco chybalo
Žiadosť dvakrát.
@Torpedo08 Po 2 mesiacoch ťahania sa s nimi mi to príde ako jediné rozumné riešenie.
@Cos45 Takto som to už riešil a len ma klamú.