mne sa hlavne nepaci to, ze su to instant kill-auta pre chodcov, maju prilis vysoko masky lamu ludi napol a nie ako klasicke auto, ze ta nabere a prevalis sa na kapotu, toto ta rovno zosrotuje.. bezpecnejsie su len pre tych vnutri.. ale inak suhlas s @majo -m az na to, ze su tie auta nemotorne, nepovedal by som celkom
ja by som takú škatulu bral ale na druhú stranu keď som nimi obklopený a tomu prednému vidím tak po výfuk a zadný ma zas oslepuje tak by som ich najradšej rozkopal
súhlas s @majo -m a @n0win0u -m najmä na tú bezpečnosť, pre ľudí v ňom..preto pre svoju rodinku budem chcieť také auto... a vo všeobecnosti sa mi veľmi páčia...pri našich slovenských cestách také treba....nie to nejaké športiačiky... mojim snom je mat Audi Q7
@n0win0u nemotorné do mesta, v tom spojení som to myslel. Polomer otáčania to má jak Mesiac, na šírku pomaly 2 metre, ťažko s tým zaparkuješ... Ale naopak to práve potrebuješ na dlhých cestách- komfort. Dizajn je vec vkusu, o tom sa netreba baviť. Majú každopádne svoje miesto -> na daľnici (všeobecne, nie SK diaľnice), čomu nasvedčuje maximálka, objem motora, batožinový priestor, počet sedadiel.. atď atď..
ja ich neznášam niektoré žerú toľko čo 500koňová M5ka od bmw a idú asi tak polovične lebo sú to ťažké svine, to je jediná výhoda pre ľudí vo vnútri. dvojtonové suv si deformačnú zónu predlži o auto do ktorého čelne nabúrajú rovnako naložená tatra si predlži deformačnú zonu o SUV
jazdné vlastnosti sú tiež relatívne... bežné suv je vyskákaná vysoká koza. hodiť cez budku pri ostrom zatočení asi nebude problém
ak mi niekto tvrdí, že to má do terénu tak klame. kokotina. SUV je v teréne smiešne. aj keď ok... video je trochu tendenčné minimálne tá časť na snehu.
@n0win0u hlavne tak ako @smichi povedal, vidím za Q7 blondínečku, ktorej vykuká iba hlava a tie tenké paprčky.. nač ťahá 50 kilová kosť do roboty, najskôr nejaká pipiška sekretárska, 2 a pol tonové auto? V meste nemáš na to ani podmienky a je to hádzanie peňazí von oknom
ideálne auto je podľa mňa do mesta Smart, i keď ho nenávidím Na cesty asi nejaká Navara, Q7 a keď už extrém, tak Toyota Hilux
SUVcka si kupuju snobske hlavy, nakolko sa boja o svoj mizerny zivot. Ved co ked rtafne do osobaku. Inak vysoke, skarede fruko, ani osobak, ani terenny voz, jazdne vlastnosti podivne. Len taka plechovica na nase rozbite cesty.
@16 dizajn pekny, vykonovo dobre . . . ale voz akurat tak max. na nase rozbite cesty. Do terenu nevhodne. A ten kto si ho kupi si to kupi prave pre imidz a preto, ze je snobska hlava.
@mezomus Samozrejme ze SUV nie su robene specificky do terenu, a X6 uz vobec nie. To je sportove SUV. Len neobjektivny Top Gear moze porovnavat X6 s Land Roverom... Stavim sa ze X5ka by s tym kopcom nemala ziaden problem. A urcite maju SUV (ako X5) vyhodu v terene oproti beznym autam. Chcem vidiet porovnanie v terenne X5tki a nejakej Skody Octavie a tam sa ukaze...
@tibor28 X6 je čistá chujovina, ČISTÁ CHUJOVINA! Na cesty moc "terénne" a do terénu moc "na cesty"... Sedel si v tom? Ak áno, tak by si mohol mať otvorené oči
@21 tu nejde o dizajn, tu ide o to ze podla triedy vozu stupa aj cena za servis. A snob si rad kupi zbytocnost, aby ukazal ze na to ma. A SUVcka si kupuju vacsinou snobske hlavy, nakolko sa boja o svoj mizerny zivot.
@tibor28 a zabudol som dodať. V Top Geare nebudú porovnávať X6 s Oktáviou v teréne, lebo Oktávia nehlási o sebe, že je to "off road", v prípade X6 vs. Land Rover mi príde porovnávanie na mieste, kedže obidve hlásajú že sú "do terénu"...
@n0win0u are u kidding? praveze SUV su bezpecnejsie pre chodcov ako nejake nizke sportaky... to, ze do teba auto narazi ta vo vacsine pripadov este nezabije, az nasledny nalet hlavou na kapotu ta odrovna... a cim nizsie kapota je, tym viac si otestujes pevnost lebky... SUV su nebezpecnejsie iba pre uplne male deti, ktore pre lepsi vyhlad na znacku maju hlavu vodorovne s nou (samozrejme to bolo myslene na rychlosti povolene v meste, nie na nemecke dialnicne maximalky )
su dobre, hlavne ked byvas niekde, kde potrebujes 4x4 a este k tomu vysoky podvozok - ked mas na priklad niekde v lese chatu, alebo rad cestujes, alebo tak... vozit sa s tym v meste, a hladat parkovacie miesta... to radcej ne...
Jeden renomovaný konštruktér raz povedal: "suv-čka sú nemotorné opachy ktoré sú nebezpečné pri haváriách, nepríjemné pri riadení a neohľaduplné k životnému prostrediu..ale trh si to žiada a tak ich budeme navrhovať naďalej"
@tibor28 ak sa ti hentá mucha páči a je to dla teba vrchol BMW tak si dobre mimo daj mi číslo na dílera tvojho, lebo to šlape parádne no... ok... proti vkusu...
@mezomus Nepovedal som ze je to najkrajsie BMW. Tiez sa mi viac paci 5tkova a hkavne 6tkova rada. Ale X6 je nieco uplne nove, uplne novy typ auta. Nehovorim ze je moc prakticke (velka svina s malym priestorom) ale mne sa paci ta inovativnost.
pre ludi co si myslia ze MB GL, Audi Q7 a BMW X5/6 je do terenu:
odporucam hlavne prvu minutu, ten Hummer je tam podla mna genialny
SUV su len trasoritky do mesta...maju mozno schopnost jazdit za zhorsenych adheznych podmienok, ale prave to aki ludia ich kupuju z nich robia nebezpecne auta za sucha aj za mokra
ktore SUV dokaze toto?
to nie je o Quattro, xDrive, 4Motion...to je o vodicovi a dobrom aute ako o zijucej symbioze a prave preto Patrol ma zvycajne v rukach clovek, ktory vie co to zvladne. Mozno som ovplyvneny tym, ze prve auto na ktorom som jazdil bol prave hranaty Patrol GR, ale keby som za ten rok s tym autom nezazil tolko prejazdov ciest-neciest, vytahovania aut zo zavejov a podobne, neuverim. Inak, raz sa nam ho podarilo dostat na ram, sedel na snehu ako na sankach a kolesa nezmohli nic ale to bola chyba v suciastke medzi volantom a sedadlom - snaha o prejdenie jamy s utlacenym snehom
a este ze aj na asfaltke sa da s Patrolom zazit kopec srandy:
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
35 komentov
jazdné vlastnosti sú tiež relatívne... bežné suv je vyskákaná vysoká koza. hodiť cez budku pri ostrom zatočení asi nebude problém
ak mi niekto tvrdí, že to má do terénu tak klame. kokotina. SUV je v teréne smiešne. aj keď ok... video je trochu tendenčné minimálne tá časť na snehu.
ideálne auto je podľa mňa do mesta Smart, i keď ho nenávidím Na cesty asi nejaká Navara, Q7 a keď už extrém, tak Toyota Hilux
BMW X6 je podla mna jedno z najkrajsich aut ake kedy BMW vyrobilo.
@tibor28 X6 je čistá chujovina, ČISTÁ CHUJOVINA! Na cesty moc "terénne" a do terénu moc "na cesty"... Sedel si v tom? Ak áno, tak by si mohol mať otvorené oči
@21 tu nejde o dizajn, tu ide o to ze podla triedy vozu stupa aj cena za servis. A snob si rad kupi zbytocnost, aby ukazal ze na to ma. A SUVcka si kupuju vacsinou snobske hlavy, nakolko sa boja o svoj mizerny zivot.
Nieje to žiadne SUV, je to nová trieda Sport Activity Coupe. Luxusné, športové kupé krížene s SUV.
Mne sa to auto páči, dizajn má úžasný, vyniká jazdou na ceste, riadi sa úžasne. Vo vnútri ale nieje vôbec také veľké ako vyzerá, skôr naopak.
...Ja mám zas jazyk na zemi z tohto, keď to vidím na ulici tak mám až orgazmické stavy, neuveriteľne sa mi páči.
@tibor28 ak sa ti hentá mucha páči a je to dla teba vrchol BMW tak si dobre mimo daj mi číslo na dílera tvojho, lebo to šlape parádne no... ok... proti vkusu...
totok je imo najkrajšie čo spravili
SUV je tak pre buzerantíkov
a v mojom komente sa nezobrazuje ten prvý obrázok, tam je E30 M3. najsexi na svete
odporucam hlavne prvu minutu, ten Hummer je tam podla mna genialny
SUV su len trasoritky do mesta...maju mozno schopnost jazdit za zhorsenych adheznych podmienok, ale prave to aki ludia ich kupuju z nich robia nebezpecne auta za sucha aj za mokra
ktore SUV dokaze toto?
to nie je o Quattro, xDrive, 4Motion...to je o vodicovi a dobrom aute ako o zijucej symbioze a prave preto Patrol ma zvycajne v rukach clovek, ktory vie co to zvladne. Mozno som ovplyvneny tym, ze prve auto na ktorom som jazdil bol prave hranaty Patrol GR, ale keby som za ten rok s tym autom nezazil tolko prejazdov ciest-neciest, vytahovania aut zo zavejov a podobne, neuverim. Inak, raz sa nam ho podarilo dostat na ram, sedel na snehu ako na sankach a kolesa nezmohli nic ale to bola chyba v suciastke medzi volantom a sedadlom - snaha o prejdenie jamy s utlacenym snehom
a este ze aj na asfaltke sa da s Patrolom zazit kopec srandy: