Skončila som školu (gymnázium), som nezamestnaná, nikde ma nechcú prijať, úrad práce mi neposkytuje nijaké peniaze, nemám nijaký príjem. Bývam v podnájme a platím zaň 200€. Mám ešte čosi ušetrené, no míňa sa to a tak ma napadlo založiť fórum, kde by sme d
- predávanie vlastných nepotrebných vecí
- skupovanie vecí za lacno a predávanie za drahšie
- internetové výskumné panely, kde možno zbierať nejaké body a neskôr ich vymeniť za vecné odmeny alebo peniaze (vyskumy.sk, narodnypanel.sk) - uvítam ďalšie
- vraj nejaký štýl stávkovania (ja sa do stávkovania absolútne nevyznám), kde stavíte do dvoch spoločností - do jednej že vyhrá váš tím a do druhej že prehrá a nejakým štýlom získate peniaze formou príspevku na prvé vsadenie alebo tak nejak - uvítala by som nejaký návod pre laikov ak sa do toho niekto vyzná
@firestorm Kvôli pomerom doma som musela vypadnúť a platím si podnájom, denne študovať nemôžem, lebo by som nemala kedy zarábať a externe sa tiež moc nedá popri práci - to by som si musela nájsť najprv prácu, kde by som vedela že mi to povolia. Každopádne plánujem ísť ešte študovať, možno o rok či o dva, keď budem mať stabilné zázemie
urob si kurz barmanky-casnicky alebo daku strojarinu alebo co vykladat dakte tovar predavacka za pokladnou mas neviem kolko moznosti ale veliky plat urcite necakaj
Chod pracovat, ked kusok pohladas urcite najdes nejaku robotu. To ze ta nikde nechcu je podla mna len to ze si sa pytala na malo miestach a malo si si zatym isla.