Mám jednu otázku, zbytočnú, ale predsa. Som totálny antitalent na kreslenie, ale veľmi by som sa chcela dostat na architektúrú. pretože sa chcem venovať bytovej architektúre a dizajnu. Myslíte, že mám šancu? Poraďte prosím čo robiť. Ďakujem
Heh, ja som chodil tiez na vytvarnu a na vytvarnu sa chodi aby si sa naucil kreslit a malovat, keby vsetci ti co tam boli to vedeli tak tam ist nepotrebuju.. LOGIKA!!!
Ja študujem Zatial len strednu priemyselnu odbor pozemne stavitelstvo. A mame architekturu a rad kreslim ale ver že na architekture sa bude velmi malo krasliť viac učiť a potom maš prredmet kreslenie a ak nerada kresliš alebo nevieš tak na tu školu nechod- je to uprimne.
Prave mame za ulohu v architekture navrnuť zborovnu ale najprv to musi byť nakraslene 3D a až tak sa može rekonštrukcia takže asi tak dufam že som pomohol. Ak niečo chceš tak sa nevzdavaj kreslenie sa da naučiť vermi.
ja chodim na vytvarnu uz roky a za ten cas sa tam otocilo plno ludi co sa pripravovali na architekturu ci dizajn. hlavne si nemysli, ze sa tam ukzes mesiac pred prijmackami a oni ti to vleju do hlavy. chce to MINIMALNE rok intenzivneho navstevovania kurzu.
Myslitel : Diky za radu. Ja strasne rada kreslim, len nemam ani stipku talentu. Na architekture sa sice nemusi vela kreslit, lenze kreslenie potrebujem minimalne na prijimacky...
Cts w: Ja by som sla na vytvarnu bez problemov, lenze uz v skole na vytvarnej mi bolo trapne, ked som videla ako kreslia ostatny a ako ja. Vsetci sa na mne dobre zabavali, tak sa bojim co to bude na vytvarke...
Kašli na nich videla si film Matkin dar ? je to super film rovno na tvoj problem nešlo jej to ale nakoniec im natrhla prdel ale musela spievať spievať a spivať a tebe nič ine neostava len kresliť a kresliť tak sa drž