Čaute vo fitku ma vždy velmi bolí zápästie pri bodyweight exercises. Pri dvíhaní činiek je to OK. Môže to byť aj mojou hmotnosťou (cca 115-120kg) ? Lebo fakt mi to prekáža a chcem sa zamerat primarne na cviky s vlastnou vahou. činky beriem iba ako bonus
No hej najma pri klikoch mam problemy... Spravil som v nich dost velky progres, kedysi som mal problem (asi mesiac a pol dozadu) spravit 1-2 kliky a trz spravim 3 serie po 15 (nic moc, viem, ale tak som začiatočník teda cvičil som aj predtým ale bolo to dost davno) a preto ma to sere dost. Nechcem cvicit s cinkami a na strojoch moc ked nedokazem este poriadne ani zhyby na hrazde spravit. A dnes som dával triceps a pri tricepsovych klikoch na lavickach ma to fakt dost bolelo a odcvicil som kvoli tomu iba 3 serie ... a rad by som vedel čo by mi pomohlo na tú bolest.
Tiež ma boleli zápästia, keď som robila kliky. Viac-menej si myslím, že to bolo tým, že mám dosť tenké zápästia.Ja som v tom čase dostala radu, že mám mačkať taký gumený krúžok.
@ye6xncvl no mna boli praveze iba lave prave je uplne v poho ale tak neviem preco, neprenášam nejako váhu na lavu stranu, kliky robim technicky správne tak neviem kde je problem ...
Kup si bandaze, mal som ten isty problem, hlavne pri bradlach, hrazde, tlakoch atd...po 4 mesiacoch to bolo v pohode...a popri tom som daval este Alavis klbovku
nezvyknuté zápastie, bandáže to nevyriešia určite.
Ked nepoužiješ bandáž tak to budes citit znovu, možu ti zapastia dokonca ochabnut.
Takisto aj zaciatocnici pri boxe by podla mna nemali hned pouzivat bandaže. Ja ich pri 70% vykone nepouživam, až potom ked ideme bomby na lapách vtedy si dávam.
Detto je to z činkami resp vlastnou váhou. Na BP do 130kg nepoužívam ani bandáže ani rukavice. Až nad 130kg resp pri maximalke.
To isté aj mrtvola, niekto dava hned automaticky opasok lenže ten sa ma používať len na maximalku resp už pri posledných tažkých váhach...