Nemám dobrú skúsenosť s takým tým moderným miestenkovým vlakom, nepohodlné, keď som sa chcel dať do pohodlnejšej polohy, vadilo to spolucestujúcemu oproti, ...
ja som sla busom Student Agency z Prahy do BA, študentsky tusim okolo 10€ a uplne som bola spokojna... dostanes napoje zadarmo, časopisy na čitanie, pustia ti telku, dostanes sluchatka a možeš pocuvat radio, fakt spokojnosť
ďakujem ludia. vlakom som cestovala na silvestra do prahy a potom späť, no bola som šokovaná že som 40€ dala za cestu je to určite viac pohodlnejšie tým vlakom, no myslím že dnes už aj autobusmi niektorými sa dá celkom pohodlne cestovať
pre mna je vlak pohodlnejsi, pretoze sa mozem poprechadzat, vykuknut z okna, pripadne sa najest v restike (aj ked je to tam asi 3-4x drahsie nez normalne)
ja jazdím len busom....keď si v eurolines kúpiš lístok dostatočne vopred, tak za 19 eur kúpiš spiatočný, majú akciu volá sa promo ceny... neodporúčam spoj z bratislavy o 12:30 viac ako polovicu krát sa mi stalo že meškal, niekoľkokrát meškal aj vyše dve hodiny...
A studentagency, ak si zaregistruješ kreditový lístok, tak je to 10,20 za jednu cestu a začali už aj so spojmi fun and relax, tak máš svoju dotykovú obrazovku na sedadle, kde si môžeš vybrať čo si pozrieš a zástrčky, wcko, teplé nápoje zdarma a môžeš si kúpiť nejaké občerstvenie u stewardky
@barb95 oplatí sa to, vtedy je cesta lacnejšia (bez neho 10,80) a čím je lístkov menej tým sú drahšie, ale to sa kreditového lístku netýka (stále za 10,20 aj keby bol posledný)...nie je to nič komplikované len si klikneš na stránke studentagency, že chceš zaregistrovať kreditový lístok vyplníš potrebné údaje a máš (je to ako hocijaká registrácia a je to bezplatne)...potom si síce vždy musíš nabiť kredit keď si chceš kúpiť lístok, ale to je v podstate to isté akoby si to platila cez net, len tam je o klik navyše