Chcem sa spýtať či sa dá dobre zarobiť v neakom call centre. Bol som v BA na pohovore v Adedal call centrum s.r.o. a celkom sa mi to pozdávalo a na budúci týždeň tam idem na školenie.
Personalista mi tam hovoril niečo také, že fixne by som zarábal n
Ja som to raz robila v BA, plat bol asi tri ecka na hodinu, plus este cosi navyse ako bonus (ale pri mojom pracovnom nasadeni som o bonuse mohla len snivat).
A bolo to hrozne! Ludia nam hrozne skaredo nadavali, vyhrazali sa, bekali to telefonov jak take telata a tak
pracou, ktoru robis 4 hodiny denne a na ktoru nepotrebujes vzdelanie nezarobis viac ako 200 eur.... a aj to za predpokladu, ze to robis kazdy den, nie len 2-3 krat do tyzdna
minuly rok som robila v callcentre pre t-mobile, ponukala som pausaly .. bola to kravina nehorazna.. naslubovane obrovske zarobky, ale nebolo to take lahke ako sa zdalo. hodinovka bola minimalna a priplatky za vykon boli od tusim 5 zmluv za den, co sa mi v zivote nepodarilo ani len nesnivalo.. a treba na to nervy si myslim.. po prvom tyzdni som toho mala plne zuby.. tak ale za skusku nic nedas no. mozno sa do toho dostnanes
V kríze ľudia nemajú peniaze na uzatváranie nejakých zmlúv, takže na tie zmluvy by som sa nejako nespoliehala. Bude lepšie ak budeš počítať len s tým zárobkom 1,66€ a ak sa raz za čas podarí uzatvoriť zmluvu, budeš to považovať za bonus.
Ale neverím tomu, že to bude toľko, koľko slubujú.
Musíš byť hlavne odolný, ľudia nemajú radi, ak ich niekto otravuje, často práve v nevhodnom čase alebo vtedy, ak sú v zlej nálade.
Takže sa priprav na to, že veľa ľudí ti zloží telefón, pár ľudí ti aj povie pár nepekných slov.
Ale ak si trochu psychicky odolný tak toto môže byť v konečnom dôsledku dobrá skúsenosť do budúcnosti, nebudeš sa báť odmietnutia, naučí ťa to asertivite.
Pravdu povediac . . . existencne podmienky meter krat meter. telemarketing (predaj, ponuka sluzieb a tovaru) je asi to najhorsie co sa da v calle robit. Najprijemnejsia robota je klasicky zakaznicky servis a samozrejme top je feedback (ziskavanie spatnej odozvy za ucelom zistenia miery zakaznickej spokojnosti). V telemarketingu, co je vlastne prve za co cloveka zvyknu posadit, mas na hodinu fix okolo dvoch eur. Motivacna ciastka zavisi od mnozstva ziskanych zakaznikov . . . niekde dokonca, ak zakaznici zacnu stornovat tak ti to da "zamestnavatel" vyzrat. To ako asi reaguje nahodne oslovena osoba cez telefon asi pisat neni treba, kazdy si vie predstavit. A nemozes si dovolit zakaznikaslovne sfrckovat, skolenia o produktoch, skolenia na presviedcanie a komunikaciu a . . .
ja som mal tiez robit v call centre v BA, plat bol 2€ na hodinu + za kazdu zmluvu co som spravil mali priplatit dalsie 2€ a mal som spravit 4 skusobne hodiny a po hodine aj pol som isiel domov, lebo to nemalo vyznam, kedze som ponukal bambusove ponozky ked som ludom povedal, co ponukam 40% z nich sa zasmialo a zlozilo
hej hej to uz aj mne volali ohladom tych ponoziek som nevahal a zlozil som mno tak asi sa nato vykaslem ...........skor chcem ist do nemeckeho call centra ked by som len v nemeckom jazyku s nimi komunikoval a to je vlastne zakaznicky servis tak dufam ze ma tam zoberu tam to je o dost lepsie platene ako tie slovenske sracky
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
A bolo to hrozne! Ludia nam hrozne skaredo nadavali, vyhrazali sa, bekali to telefonov jak take telata a tak
Ja som to vyriesil tak, ze som si nasiel 3 prace
Ale neverím tomu, že to bude toľko, koľko slubujú.
Musíš byť hlavne odolný, ľudia nemajú radi, ak ich niekto otravuje, často práve v nevhodnom čase alebo vtedy, ak sú v zlej nálade.
Takže sa priprav na to, že veľa ľudí ti zloží telefón, pár ľudí ti aj povie pár nepekných slov.
Ale ak si trochu psychicky odolný tak toto môže byť v konečnom dôsledku dobrá skúsenosť do budúcnosti, nebudeš sa báť odmietnutia, naučí ťa to asertivite.